päivän :(

Back to häröily O

[q]lostgone, 4.12.2006 12:33:
damn kuinka mä vaan osaan olla idiootti.
[/q]
sitä näyttää olevan liikkeellä*dissaa*
erään tärkeän tiedotteen deadline lähestyy uhkaavasti eikä paperille näytä muodostuvan minkäänlaista järkevää kokonaisuutta.

menee hermot ihan just nyt.

[q]ella_, 8.12.2006 16:56:
se kadonnut poika on meidän firman hallituksen pj:n poika :( kurjaa :(
[/q]

http://irc-galleria.net/view.php?nick=nojoooo

*täh*

Kyl taas vituttaa istua himas, kummastakin ranteesta nivelsiteet poikki, eikä mitään oikeen voi tehdä.
Odottaa vaan leikkausta, mikä on suunnilleen helmikuussa...
Sen jälkeen molemmat ranteet/kädet kipsissä 6 viikkoa, ja pystyy tekee vielä vähemmän..
Tulee oikeen huippu talvi!! voi luoja! Treenata ei voi, töihin ei pääse, mitään en voi purkaa enkä kasata... Vittu !

Tulipahan avauduttua, mut ei helpottanu vittuakaan!

Erosin eilen. En vaan käsitä miten tää meni tähän.*uuh*
kokoajan sellanen fiilis että oli vaan läpällä tehty. Vaikee tapella vastaan halua soittaa tai mennä sinne kysymään että WTF??!!

Möh! voimia muru ! *sydän*..... *super**hali**pus*

[q]Panda, 22.12.2006 18:41:
Ihanaa, kurkku on tosi kipee. En haluis nyt saada mitään flunssanpoikasta
[/q]

nyt vaan maltat levätä kunnolla etkä mun esimerkilliseen tapaan esim. juoksentele salilla silloin kun olo tuntuu kipeältä (ja seurauksethan tiedetään..*igor*)

Oon tunnevammainen. Ja joulukin meni eikä se edes juurikaan joululta tuntunut. Onneks keskiviikkona alkaa työt. Ja kohta uusi vuosi ja uusi elämä?

[q]onni3mk, 24.12.2006 11:16:
Kosti Kotiranta ei oo enää joulupukkina
[/q]
eiiii..*nyyh*
eihän se sitten enää ole oikea joulupukin kuumalinja

[q]Jocular, 28.12.2006 06:54:
---
cjet, 27.12.2006 22:04:
Mul ei oo pupua.. ..vielä.

---

Et kai sä nyt sano, et oot tilannu tollasen? Hauska vempain varmasti
[/q]

Se on Pakko Saada-listalla.

miksei mikään onnistu... kaikki jutut ahdistaa eikä mikään jaksa kiinnostaa enää...
life sucks*uuh*

[q]Annakins, 28.12.2006 20:21:
---
ella_, 28.12.2006 20:06:
---
whisky a-go-go, 28.12.2006 14:56:

Tuosta jäi paskaakin paskempi olo*nyyh*

---

en haluu kattoo mut silti uteliaisuus voittaa, eli briiffaapas...

---

katoin ekat 10 sekkaa. ilmeisesti pätkää kiinalaisilta eläinfarmeilta. tässä tapauksessa eläin on koira :(
[/q]

Paha mieli nyt sit.. :(

ihmeen ahdistava pvä....

[q]Birgie, 8.1.2007 12:47:
Tekis mieli leikata pää irti ja heittää roskikseen.
[/q]

Äläs ny

Kylläpäs eräs ihminen sai eilen illalla revittyä mesessä multa vanhoja haavoja auki jostain vuoden takaa.. Hauska miten sanatkin satuttaa. Vielä hauskempaa on etten sitä itse oman egoni takia näytä, vaan alennun vaa ihan samalle "läpän" tasolle, vaikka todellisuudessa asiat on ja tuntuu joltain ihan muulta. Ja sit vaan vituttaa ja aamuki pilal. Vaikka olevinaanhan kaikki on ihan niinkuin aina nykyään eli ihan vitun hyvin. Naiset on niin ihanii. Jes Jes. Ja sit aamupalaa, räntäsateeseen ja töihin.

Haista paska koko maailma

[q]Freja, 21.1.2007 11:23:
---
Equalizer, 21.1.2007 11:23:
nii munkin oli jatkuvasti mut ei oo enää ku en tee enää 3-vuorotyötä*iloinen*

---

Pitäsköhän munkin vaihtaa siihe. 5-vuorotyö on ni ahistavaa.
[/q]

ei kannata..............

voimat ihan loppu ja pitäis viel mennä maalaamaan uudesta kämpästä seiniä..

[q]Freja, 1.2.2007 19:02:
---
cjet, 1.2.2007 19:00:
Kiitti neighbor Toi onneks vähä hjelpotti.

---

Any time

[size=5]ps. se burnout-skaba on vielki pelaamatta ;)[/size]
[/q]

No tuu heti pelaa. Vapaa-ilta.

[q]cjet, 2.2.2007 17:56:
Koeajan viimeinen päivä. Ajattele itsesi tekemässä hiki hatussa töitä kuten viimeisen 4kk olet tehnyt, ja sitten sinut kutsutaan täysin puun takaa neukkariin ja sulle annetaan potkut. Eli soronoo. Tämän kuun aikana tulen saamaan 2 päivän palkan ja sitä rataa. Eihän tässä tietenkään ole kaikki siitä ihanasta irtisanomis keskustelusta, sitä jatketaan maanantaina. Ja ehkä jatkan vielä kuukauden (ehkä säälistä pitävät mua vielä kuukauden että saan etsittyä muita töitä), ja etsin töitä samaan aikaan aktiivisesti, mutta kylläpä paloi lattia jalkojen alta iloisesti roihuten. Kiva sitten etsiä töitä että saisi tulotason säilytettyä ja asuntolainat maksettua.

*eikä*

..ja mä ku viel oikeesti aloin pitää siitä että oon siel töissä.

[/q]

Niihä mulleki kävi

[q]Equalizer, 2.2.2007 18:01:
---
cjet, 2.2.2007 17:56:
Koeajan viimeinen päivä. Ajattele itsesi tekemässä hiki hatussa töitä kuten viimeisen 4kk olet tehnyt, ja sitten sinut kutsutaan täysin puun takaa neukkariin ja sulle annetaan potkut. Eli soronoo. Tämän kuun aikana tulen saamaan 2 päivän palkan ja sitä rataa. Eihän tässä tietenkään ole kaikki siitä ihanasta irtisanomis keskustelusta, sitä jatketaan maanantaina. Ja ehkä jatkan vielä kuukauden (ehkä säälistä pitävät mua vielä kuukauden että saan etsittyä muita töitä), ja etsin töitä samaan aikaan aktiivisesti, mutta kylläpä paloi lattia jalkojen alta iloisesti roihuten. Kiva sitten etsiä töitä että saisi tulotason säilytettyä ja asuntolainat maksettua.

*eikä*

..ja mä ku viel oikeesti aloin pitää siitä että oon siel töissä.

---

Niihä mulleki kävi
[/q]

Oli noilki varmaa kiva kattoo ku tällanen isohko mies itkee. Jos saisin jonkun ymmärryksen päähän kohdalleen miks, nii varmaa ois iha ok, mutku nyt ku ei oo ees mokannu mitään niinku joskus junnuna, nii tuntuu vitun pahalta.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O