päivän :(
[q]La Petite, 2.4.2007 09:05:
4 ihmistä lomalla, 1 saikulla, 1 myöhässä ja kukahan se korjaa sitten muiden mokia täällä... ei pitäs tulla ajoissa töihin.. tai ollenkaan...
[/q]
samat ajatukset täällä...ihmiset saikuttaa ihan saikuttamisen ilosta ja ite joutuu sit paiskii hommia muidenkin edestä..*grr**toktok* vois opetella joskus itekkin sen "omaan napaan tuijottelun"-jalon taidon... *epämääräistäkiroiluajaseinänpotkimista* tää päivä oli niiiiiiin perseestä töissä. ehkä se kiitos sit joskus tosiaan seisoo siel lopussa, pakko siihen on uskoo..
[q]Kit^, 8.4.2007 12:09:
porukoilla on kolmas maailmansota meneillään..
[/q]
täällä myös*uuh*
mun puolesta voisi kaikki juhlapyhät pyyhkiä pois kalenterista, koska meidän perheessä ne näyttävät tätä nykyä aina menevän riitelyksi tai jonkin sortin perseilyksi.
onneksi arki koittaa kohta, vapuksi toivottavasti muistan sulkea puhelimeni.
voi itku!! En löydä mun hanskoja jotka piti pistää Lasereihin!
Mitä mää nytte muka teen...*uuh* niisk...
En voi tanssia ilman mitään käsineitä... kuullostaa tyhmältä mut näin se on...
Torstai epätoivoa täynnä..
[q]lostgone, 12.4.2007 21:59:
Mulla ois ollut ilmainen lippu jonnekin, mut kellään ei ollut aikaa lähteä.*uuh*
[/q]
no höh, olisit sanonut niin olisin voinut edes yrittää "sairastua äkillisesti"*pepsodent*
oma päivän :( on ehdottomasti kaksi viimeistä työviikkoa ja 10-11h työpäivät, vielä pitäisi muka lauantainakin olla koko päivä töissä*poks*
ensi viikolla jätän kyllä suosiolla osan "vähemmän tärkeistä" töistä vain tekemättä, jos ei yläkerroksissa johdolla raksuta niin paljoa että saataisiin joko enemmän työntekijöitä tai vähemmän työtehtäviä.
yksi parhaimmista ystävistä on todella kipeä eikä lääkärit näytä tekevän muuta kuin hukkaavan koetuloksia*uuh*
on niin syvältä kun ei voi auttaa yhtään.
[q]Peppi, 1.5.2007 12:43:
---
pipa, 1.5.2007 11:05:
Vituttaa tää ku maailma on niin pieni.
---
TODELLA vaikuttaa siltä. Pelottavaa. Stadissa näköjään kaikki tuntee toisensa.
[/q]
Kylä tuntee.
hmm.. vois ehkä joskus olla postaamatta tänne jotain asioita... Jotenki se vaan tuntuu aina niin hyvältä idealta sillä hetkellä...!*piis*
ja töissä koko puhelinverkko alhaalla joten töiden tekeminenkin on mahdotonta*igor*
haluan kotiin.
nuha iski vituttaa koska huomenna olis vapaa päivä, ois sellasia asioita hoidettava mitä ei arkisin töitten jälkeen pysty käydä hoitamassa
...ai niin, enkä löydä kuumemittaria mistään *toktok*
Mä oon niin kipee!! mikään pysy sisällä minuuttia pidempään ja kuumetta. Ihan ku olis pikkulapsi, on taas äitiä ikävä ku on niin heikkona. *uuh**hikoil**poks**nyyh*
mun puhelin ei mennykkään rikki..*igor* oisin voinu ehkä haluta jo uuden luurin, ja se ois ollu hyvä syy hankkia sellanen pikasesti, jos toi ois nyt voinu hajota*nyyh*
..Täysin epäonnistuneet treffit takana. En tiedä pitäiskö tää laittaa mielummin tohon "päivän :)" kohtaan tässä on niin paljon koomisia piirteitä et ihan naurattaa. Tapasin tosi mukavan tuntusen pojan viikko sitten ja oltiin sovittu eiliseksi tapaaminen (oltiin nähty tätä tapahtunutta ennen kaksi kertaa.) Päätettiin, että käydään drinkillä ja jatketaan siitä johonkin toiseen paikkaan.. puhelimeni sattui soimaan. Yllättäen tunnelma muuttui puhelun jälkeen ja mietin jo että mikä nyt tuli. Yht´äkkiä tyyppi pysähtyy ja alkaa huutaa pää punasena, että miksi mä en kerro kuka mulle soittelee........*whaat*............ Ei voinnut kun seistä monttu auki siinä tilanteessa, lekalla päähän lyötynä ja pidätellä naurua... koomisinta, että muutaman tapaamis kerran jälkeen tulee tollanen mustasukkasuus esiin niin katsoin parhaaks ottaa jalat alle ja lähteä kotiin nukkumaan. Hihittelin koko bussimatkan ajan kotiin.
[q]Sand3, 30.4.2007 08:54:
Aamu alkoi ahdistuksella kun jostain syystä yksinäisyys ja tietämättömyys tästä päivästä iski vähän turhan lujaa..katellaan mitä tästä päivästä nyt muotoutuu...
[/q]
Joo-o.. Mulki ois "viimeisen" duunihaastattelun tapainen klo12, ja oon himassa parta ajamatta ja pussit silmien alla sekä dikki otsassa tiukassa tanakassa yläviistossa etukenossa ylväästi maailmaa haistellen. Olen siis menossa sinne vaan haistelemaan ilmaa, enkä näillä näkymin edes ota kyseistä paikkaa vastaan. Ja aamun surut on tehny musta vaan sellaisen heikohkon kummajaisen, jolla ei päässä liiku yhtään mitään (ihan ku muuten koskaan liikkuis). Ei mul oo oikeesti siel sit mitään sanottavaa luultavastikaan. Yritän parhaani mukaan tässä koota itseäni, mut tiukkaa tekee kun on enää pari tuntia lähtöön aikaa. Sydänsurut ja yksinäinen herätys on perseestä tälläisenä päivänä.
Koulu
Vituttaa tää ku maailma on niin pieni.
[q]pipa, 3.5.2007 20:43:
raha-asiat NIIN vituillaan, niin kuin aina. Musta tuntuu, ettei tää oo ohimenevä vaihe elämässä, vaan jatkuvaa..
[/q]
Höpsis kulta. Asiat järjestyy pikkuhiljaa. Nyt lopetat ton jatkuvan miettimisen ja annat mulle vaikka halin niin unohtuu hetkeks.
jäin juuri työttömäksi
[q]UnityF, 16.4.2007 16:27:
whaaaa? *ding**uuh*
[/q]
joo, päätti sitten pomo tehdä hooveet ja päättää työsopimuksen koeajan päättymiseen kahden päivän varoitusajalla
että sellasta, lievästi vituttaa
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.