päivän :(

Back to häröily O

eväät jäi kotiin*uuh*
jotain maanantaimaista tässäkin maanantaissa. taas.

[q]mariq, 26.1.2010 15:41:
---
noena, 26.1.2010 10:07:
--- välillä sattuu niin että oksettaa ---

---

I feel you Toivottavasti lekuri osaa auttaa.. Olkapäähän saattais hieronta jeesata..
[/q]
Nyt alkaa oleen kaikki paikat niin jumissa ja kuumotuksissa että huhhuh *pökr* Finally really know what you have to go thru at times :/
Huominen lekuri olis vasta joskus klo 18, et jos olo ei helpota nii meen kyllä jo aamusta arvauskeskukseen, tälläsessä olossa musta ei pahemmin ole täällä töissä hyötyä :P

Jaksamista sullekin, toivotaan että päiväs paranee

päivä sen kuin paranee.
kuumetta on jo lähemmäs 38 astetta joten koti ja oma sänky kutsuu kesken työpäivän.
ahdistaa ajatuskin siitä, että mun pitäisi sairastaa useampi päivä kotona..*igor*

[q]Avernian, 1.11.2006 12:42:
---
Enkeli, 1.11.2006 10:55:
Sain englannin numeroksi NELOSEN! Sain kokeesta 2pistettä vailla täydet, tein aina kotiläksyt jne ja se narttu ei vaan vissiin tykänny musta ni sain nelosen. Oon niin vittuuntunu ettei tosikaan. Meen kyl heti ku oon taas koulussa ni vähän juttelee sen ihmisen kanssa... *släp*
Ja sit viel et oon kipee

---

Onko arvosteluasteikka 4-10, vai kenties 0-4 tai 1-5?
[/q]

1-5*uuh*

[q]Dana, 5.11.2006 18:07:
---
Taika, 5.11.2006 18:04:
---
itse pikkusiskona voin sanoa, että se mitä teet on aivan upeeta!! oma isosiskoni on ainankin rakkain ystävä
[/q]
kiitos*hihu* mutta näinpä se meilläkin on - pikkusisko lukeutuu yhdeksi parhaista ystävistäni. en ikinä sitä kehenkään toiseen vaihtaisi, vaikka tuskin nytkään menee vuorokauttakaan siihen kun riidellään jostain naurettavasta asiasta*nauru*
tiedän ettei pikkusisko tällä(kään) kertaa viivy kuin sen pari päivää mutta toivottavasti saan edes hiukan piristettyä sitä.

[q]Dana, 5.11.2006 18:05:
sammuin eilen piilarit silmissä.. nyt silmät ihan sohjona, kutittaa ja ärsyttää.. äsh, pitikö olla niin kuollut
[/q]

Taisit olla vähä huppelis sit..

[q]cjet, 6.11.2006 00:23:
Vittu ku en saa unta ku piti nukkua nii pitkät "iltapäikkärit" vahingos..
[/q]

lol - mä arvasin en vaan ehtinyt pistää viestii shitti-boxiin kun mainitsit et olit nukahtanut :DD

^________________^

[q]ALIEN, 6.11.2006 00:25:
---
cjet, 6.11.2006 00:23:
Vittu ku en saa unta ku piti nukkua nii pitkät "iltapäikkärit" vahingos..

---

lol - mä arvasin en vaan ehtinyt pistää viestii shitti-boxiin kun mainitsit et olit nukahtanut :DD

^________________^
[/q]

Jooh..

[q]domi, 7.11.2006 12:04:
Laitoin irtisanomisehdotuksen menemään pomolle. Ennemmin nautin työttömyyskorvauksesta, kuin että oon täällä kokoajan "mikko hajotetaan, mikko kootaan"-ilmapiirissä.
[/q]

Auts. Mut oletko varma että ehdotus menee läpi?

Koulu ei menekkään niin hyvin kun olin toivonu...
Ja nyt kiukuttaa
No mutta.... tästä ei oo muuta tietä ku ylöspäin...

kuume ja räkätauti yllätti *poks*! HALUUN TAKAS TÖIHIN!!!!!!

[q]Tiia, 11.11.2006 11:29:
---
cjet, 11.11.2006 11:27:
---
Tiia, 11.11.2006 11:22:
Yö tuli nukuttua niiiin huonosti. Kauheeta pyörimistä, eikä uni tullut millään. Murr..

---

mietityttää kaikki asiat liikaa?

---

Niin se taitaa vähän olla
[/q]

Nii.. Mut asioil on tapana järjestyä.

pitää mennä töihin*poks*
onneksi en ikinä lähde työpäivää edeltävänä iltana ulos riekkumaan*justjoo*

[q]Tiia, 11.11.2006 11:22:
Yö tuli nukuttua niiiin huonosti. Kauheeta pyörimistä, eikä uni tullut millään. Murr..
[/q]

mietityttää kaikki asiat liikaa?

[q]Tiia, 11.11.2006 12:26:
---
cjet, 11.11.2006 11:33:

Nii.. Mut asioil on tapana järjestyä.

---

Tai vaihtoehtoisesti mennä vielä enemmän solmuun. Mutta toivotaan parasta =)
[/q]

No mut järjestymistähän sekin on. Suuntaan tai toiseen. Kaikkeen ei aina voi vaikuttaa.

[q]lostgone, 13.11.2006 23:47:
Se hetki q laivan upotuksessa joku upottaa sut yhdellä osumalla.*uuh*
[/q]

[q]Indiboi, 16.11.2006 21:08:
Soittamisesta ei tullut tänään, siis ei yhtään mitään. Päätä särkee ja on vähän huono olo, väsyttää ja SaiPa hävisi TPS:lle "vain" 2-7. (tulee piiiitkä loppukausi) Mutta se on ihan okei.
[/q]

Mul tuli kans aika muhevia laukkoja/

[q]Ronie, 18.11.2006 10:45:
---
cjet, 18.11.2006 10:44:

- Vedä kännit
- Hauku pomo
- Pelleile firman tyttöjen kaa
- Polta muutkin kuin työsillat takanas

---

Voiko nyt sanoa et "hyvin sä vedät"?
[/q]

Oikeastaan ei voi perinteisesti muuta kuin nauraa itselle.. Toteutin ne kliseet mitkä pitikin.

[q]pupuTupuna, 17.11.2006 19:34:
paskamainen päivä töissä.
[/q]

--> Firman pikkujoulut.
- Vedä kännit
- Hauku pomo
- Pelleile firman tyttöjen kaa
- Polta muutkin kuin työsillat takanas
- Pode morkkista ja krapulaa

VITTU mikä olo. *känni**hikoil**nuha**nyyh**poks**eiei**toktok**possu**uuh*

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O