päivän :(
:)
8)
[q]yawiz, 22.5.2007 17:49:
---
Intuition, 22.5.2007 14:14:
Tulevat hiki helteet = Hhhy-hy-hy!!!!! Olispa jo Syksy.. :/
---
ja syksyl valitetaa ku on märkää
[/q]
Hmmm, itse en ainakaan! ;D
Sssan*: "Otan osaltani osaa." Olet kuitenkin vielä sen verran nuori, että kehottaisin (valmistumisestasi huolimatta) varautumaan myös tulevaisuudessa vastaavanlaisiin vastoinkäymisiin, joita meistä suurin osa saa osakseen kestettäväksi.
Tämän päivän riisto kapitalismin raivohyödyntäminen ei tee eroja iässä saati sukupuolessa vaan vie sen joka ensimmäisenä huutaa.. täten en tietenkään itseesi ole viittaava.
Nuo on aina v!*un ikäviä juttuja joita ei kannata henk.koht. ottaa. Tämä aika on täynnä: valehtelijoita, kusipäitä ja eritoten pettäjiä. Kyllä sä duunia likka saat, TRUST YOURSELF!! Voimia ja jaksamista... ;D
[q]hemuz, 29.5.2007 21:01:
---
Aycan, 29.5.2007 19:15:
semmonen yks mies joka on ahdistellu jo kaks vuotta eikä se millään lopeta....*uuh* adrenaliini virtaa siihe tahtiin et jos se nyt ilmestyis mun nokan eteen ni tuskin mitää kaunista tapahtuis...*släp* ei sillä varmaan kaikki ihan kotona oo..pelottavaa et tommoset psykopaatit saa kuljeskella vapaana!!!
---
Lähestymiskielto?
[/q]
niiii..sitä on kyl tullu mietittyy...luulen et tunti turpaan ilman mainoskatkoi auttais asiaan!! *pahis**pepsodent*
[q]devisss, 3.6.2007 17:19:
---
Equalizer, 3.6.2007 17:08:
Sanonpa tohon vaan että skruu and juu..työvoimaliikkuvuus MY ASS
---
Jotta oikein skruu? Jep. Ei työvoimaa oo kukaan kieltäny liikkumasta. Jotkut asiat tässä elämässä (omat valinnat, yleensä) vaan pitää maksaa itse. Jos se on ongelma, niin your ass todellakin.
[/q]
niin se näköjää on...jos oisin neekeri saisin ilmaiseksi asunnot ja bemarit kaupanpäälle..en kyl oo rasisti mut ottaa pannuun. koht taas nukkuu ja herääminen 4.30 jotta jaksaa taas matkustella
[q]mayah, 3.6.2007 17:28:
---
Equalizer, 3.6.2007 17:23:
jos oisin neekeri saisin ilmaiseksi asunnot ja bemarit kaupanpäälle..en kyl oo rasisti mut ottaa pannuun.
---
:D:D:D:D Juu, et tosiaan oo. Ja aattele, jos oisit, niin mitenköhän sä sitte oisit ton asian ilmassu?
[/q]
Miks ei samantien pyydettäs vaik 5 kk vuokravakuusta ku muutat*pier*
Uudet nahkaskandaalit, mitkä hiertäny uutuuden jäykkyyttään molempiin jalkoihin kaikkia judansseja.. Kuulema pitäis mennä muotouttaa ja pehmittää niiden nahka silleen ett saunoo ne jalassa?
[q]Saara, 8.6.2007 17:09:
Pomo ei ole myöntänyt mulle täysin vapaata viikonloppua (la. ja su.) nyt kahteen kuukauteen. Viimeksi ollut 21-22.04 vapaalla ja seuraavan kerran ku on mahollisuus niin olenkin jo lomalla 6.7 alkaen :E Saatana ku tekis mieli tehdä valitus tosta sen esimiehelle.
[/q]
meet kännis töihi ni johan saa vapaata
Voi hitto.. kaikki menee ihan puihin taas*uuh*
Kauempana asuva kaveri, josta masennus on taas ilmeisesti saanu otetta. Miestä ei tunnu kiinnostavan oikein mikään, vaikka kaverit on suunnilleen hakemassa sitä kotoaan mukaan kaikennäköisiin systeemeihin. Harmittaa ihan hitosti sen puolesta.
oon kipeä, enkä kuule kunnolla.. olin tänään ekaa kertaa kahteen vuoteen päivän pois koulusta, flunssawannabeen takia.. just nyt kun koulu pitäis hoitaa kunnolla loppuun..... perkele.. ja pää muutenkin räjähtää kohta, ja nenään sattuuuu ja valivalivalivalivali...
On kyl ollu harvinaisen paskapäivä.
[q]Avernian, 4.7.2007 09:33:
Kipeänä, sairaslomaa
[/q]
Tonhan pitäis olla päivän :)
[q]pipa, 6.7.2007 13:27:
---
cjet, 5.7.2007 21:34:
Naiset.. Aina pitää turhasta jatkaa riitaa..
---
*släp* hyppää jojoon, ääliö!
[/q]
Kuin myös kääliö.
kamala uneton liskojen yö takana ja nyt pitäis siivota koko kämppä.
[q]Tiinuliinu81, 14.4.2009 14:29:
---
Sunshine^82, 14.4.2009 14:19:
kamala uneton liskojen yö takana ja nyt pitäis siivota koko kämppä.
---
Sama juttu ja siivous vielä duunin jälkeen, huh. Ei voinut sitten noina vapaapäivinä siivota*justjoo*.
[/q]
vapaapäivät meni johonkin muuhun.. =P
[q]SoulWorks:
---
aerasi:
EI VIDDU SAATANA!!!!! PRKL... vituttaa ihan huolella enkä oikeen tiiä että miksi... BLAAAB... Saaatanisk..
---
Sitä varten me ollaankin täällä aina lohduttamassa
[/q]
kiitos!!
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.