päivän :(
Alkaa ikävästi näyttään siltä et mä joudun osastoseurantaan ens viikolla
VITTU KUN EI SAA NUKUTTUA!!!!
[q]Miinapiina, 5.3.2009 11:37:
loppuuks tää ikinä?? hyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vittu
[/q]
Hmm..Mun kanssa ei kannata jutella,mä levitän tätä tautia myös virtuaalisesti.
Meillä lieveni taas,eilen naperot jo söikin..eikä ykänny yöllä!
..mua ahdistaa ihan sikana (*possu*) enkä ihan täysin ymmärrä syytä. Syyn siis tiedän mut ei siitä ihan näin hankala olo pitäis kai tulla....
Kaikenlisäks kuuntelen Galravin tota furyn mixiä,vol 3 tai jotain,mp3-soittimella,ja ketuttaa kun nappikuulokkeet ei anna sitä mökää minkä tahtois
Meneepä mulla huonosti
..eilen alkanut megapaska olo taitaa jatkua,ainankin jossain määrin, vielä tänäänkin..
*uuh**nyyh**uuh*
[q]Miinapiina, 11.1.2008 08:52:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1474604
surku
[/q]
Voi kamala :( ..nää kolauttaa paljon pahemmin nyt kun on omaa pikkuväkeä :(
Toivottavasti perheellä on paljon apuja ja tukijoita.
Hyi kun tuli mieleen,kun joskus entinen naapuri (yli 40v) äijä kerto miks ei tykkää lapsista..
"alle 12v p*llu maistuu kuselle"
Huoh..*eiei*
Toi vitunpaska mukatalvi
Ikinä ei tiedä paljonko pitää pukea päälle.. Sehän on aika sama paleltaako/hikooko itte, mut onpa [size=18]jeejee[/size] sairaan siistii ruveta pikkuväkeä riisumaan kesken vaunuilun kun huutaa hiestä märkänä.. Ja sit ku 10min päästä on 5c enemmän pakkasta ja on ruvennu tuulee,ni sormet kohmees laitetaan hattujen naruja takas kiinni.. ONNISTUU!!
Olis ihan rehellisesti sit vaikka se 50c pakkasta ennemmin..
Muutenki päivä ihan perseestä vaihteeks
Taas hereillä ihan liian aikasin ja ihan liian vähän nukkuneena. Mikä täs ny oikee mättää? :(
Noh,mulle nyt sitten tuli ihan kiitettävä määrä yksityisviestejä joissa haukuttiin mut huonoks äidiks yms. Eräs herra jopa tarjoutui ilmoittamaan sosiaaliviranomaisille laiminlyönnistä.
Itsehän tosiaan olen kysynyt tuosta melusta ennen konemetsää=ei haittaa (eikä muukaan festarielämä tietyt asiat huomioonottaen), ennen niitäjanäitä bileitä, ja viimeks sitten varmistin että onko vielä turvallista lähteä furyihin. Ja kun kerran sain luvan lähteä niin mikäs siinä olis pidätelly.
Nyt kun ei sille röökillekkään samalla tavalla altistu.
Onhan se sinänsä kiva että ihmiset huolehtii mutta ei tarvii silti lynkata meitä jotka ei eletä niinkuin muut luulevat olevan parasta.
Ja ei,ei se 9kk ole niin pitkä aika mutta miks jättää menot väliin jos lääkärikin sanoo "mene nyt kun vielä voit".
Kiitos teille jotka mua ymmärtää, ja teille jotka ei ymmärrä. Hyviä pointteja kaikilla. Kaikki me ollaan erilaisia *pluristelee*
Vitun hienoa, liittymä meni kiinni. Viikonloppuna maksanu laskut, rästit ja muut.. Kivaaaaa!
[q]Freja, 20.3.2009 10:01:
Joo no onhan se nyt kivaa kun huomaa, ettei allergia tainnutkaan olla kaura-allergiaa - mut mitä hemmettiä se sitten on? Ihottuma leviää hitaasti mutta varmasti. Ahistavaa.
[/q]
Yliherkkyyttä? Helposti samat oireet kun allergiassakin :)
Tai..Onko sulla nyt stressiä? Sehän oireilee hyvinkin kieroilla tavoilla välillä
Mua väsyttää niin törkeen paljon,etten saa edes unta. Päänsärky alkaa hiipimään pikkuhiljaa,kaikki tuntuu "tahmeelta",ei jaksas yhtään mitään.
Vaikka vloppuna ois saanu nukkua,niin karmasevat ja ahdistavat painajaiset pitää hereillä yllättävän kivasti..
Tää jumalaton väsymys joka ei edes anna nukkua.. Väsyttää niin käsittämättömän paljon ettei saa unta..
Ja tervetuloa hengenahdistus taas,aivan varmasti osasyyllinen tähän väsymykseen. Huoh
[q]LiiNa, 12.3.2009 10:26:
---
kindertin, 11.3.2009 12:06:
Tää jumalaton väsymys joka ei edes anna nukkua.. Väsyttää niin käsittämättömän paljon ettei saa unta..
Ja tervetuloa hengenahdistus taas,aivan varmasti osasyyllinen tähän väsymykseen. Huoh
---
Ootko kokeillu käydä ulkoilemassa? Kunnon kävelylenkki raikkaassa ulkoilmassa vois auttaa Ei siis mitään urheilumielessä tehtävää hikoiluttavaa juoksu/reipasta kävelylenkkiä, vaan ihan vaan ulkoilumielessä semmosta vauhtii, ku ittestä tuntuu hyvältä, ainakin joku puoltuntii
[/q]
Öhh...käyn mä,joka päivä,ja työnnän vielä noita 30kg vankkureita samalla
..no okei,nyt oon muutaman päivän ollu vaan tos pihassa kun ei pysty muuta tekeen..
Au au au, auauauau. Koskee sattuu särkee, on niin kipeet paikat ettei o ees mitään järkee.
[q]illusion, 28.6.2009 23:47:
---
kindertin, 26.6.2009 11:44:
Ihan liian kuuma, ei tuolla pysty mitään tekee ilman lämpöhalvausta.
---
Eikä oo=) just hyvä Pyöräily ilma
[/q]
Voisin taas muuten kertoa että toi sama on tänkin päivän :(. Kämppä on ku sauna(huonolla tapaa). Aamulla on melko ihanaa herätä hiestä märkänä
Me ei kaikki olla Illun kaltasia saunahirmuja
Piti sitten eilen ihanan päivän päättyä liian aikasin..
Vittumaista tän mahan kans olla liikkeellä,koskaan et tiiä millon rupee sattuun, heikottaan, etc epämukavaa ja sit jää kaikki siihen..
Ilta ulkona loppuu hyvin lyhyeen
[q]Fuzzy, 26.2.2007 23:03:
Ja sitten vielä... Tiedän ettei kaikkia voi miellyttää, enkä yritäkkään, mut ei oo kivaa silti huomata jos joku kenestä ite tykkää, ei tunne samoin. Ja nyt siis puhun ihan kaveri mielessä. Miten sellasen ihmisen kanssa voi käyttäytyä kun on yhteisiä kavereitä/tuttuja, jonka takia sitä ihmistä joutuu kuitenkin näkemään?? Ei oo helboo...*poks*
[/q]
Toi on harvinaisen bersiistä. Ite oon todennu et kaverit saa luvan käyttäytyy ihmismäisesti vaikkei jostain tykkäiskään,mä tykkään ja sillä selvä. Melkein aikuisia(ei koskaan täysin) ku ollaan ni osaa kyl käyttäytyyki.
Olis vaan kiva jos kaikki tulis toimeen keskenään
Sieltä se taas hyökkäs, "meidän" biisi, ihan yllättäen radiosta.
Kaikki muistot palas mieleen, kaikki ilmeet, eleet, ihan kuin oltais eilen nähty.
Useempi vuoshan tässä on, mutta.. Nyt on taas tosi paha olla, on niin raastava ikävä
Lepää rauhassa, rakas ystävä *sydän*
...*nyyh*
[q]%, 1.3.2007 18:58:
---
kindertin, 1.3.2007 06:57:
Pitäs maksaa laskuja mut unohdin käyttäjätunnuksen *toktok*
Samaa tunnusta käyttäny varmaan 3v ja nyt en muista sitä.. Mitä helvettiä
---
Toi nyt on pieni ongelma, ei muuta kun kävelet pankkiin ja ne luultavasti antaa sen sun saman tutun ja turvallisen käyttäjätunnuksen sieltä lapulla ja vieläpä ilmaiseksi. Itsellä kävi noin kans joskus nordean käyttäjätunnuksen kanssa.
[/q]
Jep,mutta kun aikaa on nyt ihan liian vähän.. Hommia riittäis vaikka muille jakaa.
Onneks kuitenkin lahopäisyys väisti vähän ja päivällä tunnuksetki tuli mieleen
Voi että. Eilen sain läppärin huollosta, oli vaihdettu tuuletin,kovalevy ja ajettu kaikki ohjelmat sisään yms.. Katos vaan,kone pysy käynnissä ehkä 7min kunnes tilttas.
Asiakaspalvelun ämmä ihmetteli et eihän sen niin pitäs tehä.. OH REALLY???
Lupas laittaa taas jonkun hakemaan paskan takas huoltoon. Oujee. Go Fujitsu