päivän :(
[q]Freja, 14.3.2009 13:34:
---
WiljamiDzay, 14.3.2009 13:34:
---
Freja, 14.3.2009 13:20:
Pelkään, että mulla on kaura-allergia. Huoh.
---
Kaura-allergia?
---
Kaura-allergia.
[/q]
Niin ku tämä?
Aika tyhjä olo.
Kaupan päälle vielä aika kulmikas olo eilisen läträämisen ansiosta. Nythän sitä sit nauttii työnteostakin ihan eri tavalla *eikä*
Onnistuin kompuroimaan eteisessä niin lahjakkaasti että nyt on taas kyynärsauvat ja tosi kipeä polvi...*nyyh*
[q]Takyon, 13.10.2009 12:34:
Siihen menee vuosia et se näyttää samalta :(
Pitäiskö vielä koittaa elvyttää sitä istuttamalla multaan ja reippaasti lannotteita kyytipojaksi?
[/q]
Hepankakkaa, jos se sillä virkistyis!
[q]Takyon, 13.10.2009 12:52:
No toi on tollanen ikean onnenbambu, ei mikään aito iso bambu mitä pandat syö :D
[/q]
Vai oisko se sit epäonnenbambu...? Vähän niinq noi Sedun Epäonnelat. :P
[q]WiljamiDzay, 14.3.2009 13:39:
Niin ku tämä?
[/q]
Niin ku kaura-allergia.
Työpäivä kesti tänään 13+ tuntia. Pää räjähtänee pian.
Keikkaa pukkaa niin tiuhaan tahtiin, että jää iteltä kaikki hyvät bileet väliin. Juuri kun olin suunnitellu lauantaina meneväni Chase & Statusin keikalle.. Huoh -_-
Väsyttää :( väsyttää aina vaan, ja voisi nukkua vaikka koko ajan.
Onkohan teistä kellään kokemusta asumisesta julkisivurempan keskellä niin, että ikkunat on peitettynä koko kesän ja syksyn? Mietin, että voiko mun väsymys johtua yksinkertasesti siitä, että mun asuntoon ei tule luonnonvaloa? Herätessä on lähes yhtä pimeää kuin iltaisin.
Pelottaa ja ahdistaa koko oma elämä ja sen epävama tulevaisuus ja tunne siitä, että kaikki jonka eteen on tehnyt vuosien työn, valuu sormien välistä lattialle. Eikä saa otetta mistään.
Hommasinpas uuden liittymän,joka tulis hyvinkin paljon nykyistä halvemmaks,mut ARGH! Oon tohon luurin laittanu suojakoodin,jota en nyt muista sitte millään. HYVÄ MINÄ
ttu ku vituttaa.
[q]Freja, 14.3.2009 13:20:
[/q]
Kyllä se siitä. Itsellänihän on ohra-allergia ja kiellettyä on mm. sekaleipien sekä ohrapuuron syönti sekä oluen juonti, josta ah, niiiiin monet (etenkin) miehet ovat pahoillaan. En mä silti koe jääneeni mistään paitsi -nykyään on olemassa paljon vaihtoehtoja.
Pakkausmotivaatio nolla ja huomenna on muutto...
Toi perhanan dvd-poltin ei suostu polttamaan noita dual layer levyjä. Olen tästä jo aiemminkin tainnut valittaa mut nyt alkaa oikeesti vituttamaan kun kovalevyiltä loppuu kohta tila. Kaikki muut levyt vaikuttais palavan ihan normaalisti mutta nuo tuplalevyt ei. Ja itse asiassa nyt kun kokeilin niin ei se enää edes lue niitä, ei edes ostettuja leffa-dvd lättyjä
Kai sitä pitää pikkuhiljaa uskoa että toi ei enää ole mikään käyttiksen härö vaan ihan oikeesti vikaa tuossa asemassa ja että se pitäis vaihtaa..
Juuei. Hemmetinmoine väsy.
[q]Miinapiina, 26.2.2009 21:50:
---
kindertin, 26.2.2009 13:12:
Muksuilla Kolmas yrjötauti 1,5kk sisällä.
---
:( rasti... ootko ite sairastanut myös?
[/q]
Yeeees..tosin ite olin huonona van noi 2 ekaa kertaa.Tällä kertaa mulla oli päivän eli sitä ei lasketa..Pyykinpesu on sit hauskaa.Ja lattioidenpesu. Jatkuu edelleen,tosin lievempänä nyt.
Ei vittu kun ei nyt oikein mene hyvin.
Jonkinsortin isännöitsijän piti eilen tulla puutarthurin kanssa kattomaan mitä tolle mun pihalle vois tehdä,niiden piti tulla 17.30.
Ajotin koko päivän ohjelman niin ettei sillon ole mitään muuta.
Arvatkaas näkykö äijiä? No ei tietenkään! Tänään ei sitten kukaan vastaa puhelimeen
Olis kiva tietää,maksaako Vvo mulle uudet nurtsit vai tekeekö ne jotain muuta.
Taikka kuulla ettei ne tee mitään,jolloinka voi sit ite alkaa laittamaan.
Napsahti sitten lomautus-uhka päälle tänään. Välttis ei niin tule käymään, mut vähän
arastaa tiettyjen projektien aloittaminen nyt. :|