päivän :(
Lääkärin uutiset.
Kerjäsin sit verta nenästä?
Kiva ku aamu alkaa sillä et huomaa nenän vuotavan, eikä se ollu räkää. Siinä pääski sit ennätysajassa ylös. Ihme etten sotkenu paikkoja.
viime yö, joka meni ihan täysin harakoille. Likalla on vesirokko ja yöllä kutisi suht paljon ne näpyt.
Heräsin mukavaan päänsärkyyn.
Mun bambu kuolee
[q]Takyon, 13.10.2009 12:21:
Mun bambu kuolee
[/q]
...Hanki uus. :)
Onpa ihan helvetin siistiä palata taas Suomeen ja alkaa tekee koulua raivolla.. NAAAT!
ainoastaan mulle voi käydä niin, et mulle ilmotetaan et oon varasiijalla 3, vaikka todellisuus on 73.
[q]Takyon, 13.10.2009 12:52:
No toi on tollanen ikean onnenbambu, ei mikään aito iso bambu mitä pandat syö :D
Kuulostaa kyl vähän övereiltä noi lukemat..
[/q]
Joo eikä se oikeasti ole edes mikään bambu, kai se on nimetty niin vaan että kuulostaisi eksoottiselta. En nyt muista mikä kasvi oli kyseessä enkä jaksa ottaa selvää.
Täällä taas tekee kuolemaa pari chiliä enkä hitto vie jaksa tehdä asialle mitään. Ne on niin herkkänahkaisia. :/ Pitäis ohjeiden mukaan laittaa suihkuun ja sen jälkeen käsitellä jollain myrkyillä. Toinen bonsaistakin näyttää aika karulta mutta ehkä sen kasvukausi on vaan loppu ja se tosta vielä virkistyy...ehkä.
pari tuntia unta ja kiireisin työpäivä ikinä
[q]kindertin, 11.3.2009 12:06:
Tää jumalaton väsymys joka ei edes anna nukkua.. Väsyttää niin käsittämättömän paljon ettei saa unta..
Ja tervetuloa hengenahdistus taas,aivan varmasti osasyyllinen tähän väsymykseen. Huoh
[/q]
Ootko kokeillu käydä ulkoilemassa? Kunnon kävelylenkki raikkaassa ulkoilmassa vois auttaa Ei siis mitään urheilumielessä tehtävää hikoiluttavaa juoksu/reipasta kävelylenkkiä, vaan ihan vaan ulkoilumielessä semmosta vauhtii, ku ittestä tuntuu hyvältä, ainakin joku puoltuntii
Tänää eka päivä töissä 2 viikon loman jälkeen. Väsyttää ja jotenkin huono olo 2 viikkoo meni aivan liian nopeesti..
[q]kindertin, 12.3.2009 11:57:
---
LiiNa, 12.3.2009 10:26:
---
kindertin, 11.3.2009 12:06:
Tää jumalaton väsymys joka ei edes anna nukkua.. Väsyttää niin käsittämättömän paljon ettei saa unta..
Ja tervetuloa hengenahdistus taas,aivan varmasti osasyyllinen tähän väsymykseen. Huoh
---
Ootko kokeillu käydä ulkoilemassa? Kunnon kävelylenkki raikkaassa ulkoilmassa vois auttaa Ei siis mitään urheilumielessä tehtävää hikoiluttavaa juoksu/reipasta kävelylenkkiä, vaan ihan vaan ulkoilumielessä semmosta vauhtii, ku ittestä tuntuu hyvältä, ainakin joku puoltuntii
---
Öhh...käyn mä,joka päivä,ja työnnän vielä noita 30kg vankkureita samalla
..no okei,nyt oon muutaman päivän ollu vaan tos pihassa kun ei pysty muuta tekeen..
[/q]
Nii joo, vietät tietysti niitten kaa aikaa ulkona.. Osta luontaistuotekaupasta semmosii mitkä helpottaa unensaantia?
...on vaan niin paha olla...*uuh**nyyh*
Mulla oli yks parhaista viikonlopuista,joten tottakai sen täytyy päättyä paskalla tavalla.
Pikkuneiti on matkalla sairaalaan,onneks ei lanssilla,mutta kuitenkin.
Joku ärhäkkä mikälievitunpaskatauti taas,tää on nyt sit neljän tammikuun jälkeen,ja nyt on neito sit sen verran heikkona et enemmän kun todennäkösesti joutuu tippaan osastolle.
Vittu mikä huoli ja paha mieli on,kohta sinne lekuriin mukaan..
Itkettää.
flunssa ei meinaa millään mennä ohi*nuha**grr* jos ens viikolla pääsis takas töihin niin kiva ois..
[q]kindertin, 5.4.2009 15:57:
Mulla oli yks parhaista viikonlopuista,joten tottakai sen täytyy päättyä paskalla tavalla.
Pikkuneiti on matkalla sairaalaan,onneks ei lanssilla,mutta kuitenkin.
Joku ärhäkkä mikälievitunpaskatauti taas,tää on nyt sit neljän tammikuun jälkeen,ja nyt on neito sit sen verran heikkona et enemmän kun todennäkösesti joutuu tippaan osastolle.
Vittu mikä huoli ja paha mieli on,kohta sinne lekuriin mukaan..
Itkettää.
[/q]
Jaksamista teille ja toivotaan ettei pikkumies sairastu samalla ja että neiti tervehtyis nopsaan
Oon ihan poikki. Toi työ ottaa vaan niin voimille tänäänkin 8 tuntia ilman taukoja
Yritä siinä sitten seistä ja hymyillä kun jalat eiliseltä jo ihan kipeät ja särkee joka paikkaa
[q]mayah, 4.6.2007 13:35:
Millä helvetillä mä järjestän itseni Keravan golf-kentälle seitsemäksi keskiviikkoaamuna jos en saa tota fuking autoa pois korjauksesta ennen sitä??
[/q]
K, R, N tai H?
[q]Freja, 26.9.2008 16:51:
Hedari. :(
[/q]
Yhä. :(
Auttaiskoha nukku? tai ainakin makaaminen.
Iha tyhmää. Toivottavasti huomenna jo parempi.
[q]Freja, 14.3.2009 13:20:
Pelkään, että mulla on kaura-allergia. Huoh.
[/q]
Kaura-allergia?