päivän :(
Tilin saldo: -64,51 eur. Palkkapäivä 25 pvä.
[q]Freja, 10.12.2007 12:14:
---
UnityF, 10.12.2007 11:44:
Olen aika varma että vasemassa korvassa on ekaa kertaa elämässäni tulehdus Se on kokoajan lukossa ihan kun se korva olis veden alla. Kaippa sitä lääkäriin pitää mennä vai tietääkö joku onko jotain reseptivapaita lääkkeitä olemas?
---
Mulla auttaa duact/atarax.
..ataraxihan sitten väsyttää,ite sain sitä unilääkkeeks Ei kyllä toiminu niinku luvattiin
En vieläkään oo saanu kultaa kotiin Inhottavaa ajatella et siel se makaa sairaalassa..
..herralle tuli kielto nostaa mitään yli 1kg painosta ainakin kuukaudeks. Ei siinä muuten mitään,mutta kun on 7-viikkoset tuplat kotona,ja kuukauden sisään muutto ja ristiäisetki.. Saa nähdä koska iskee epätoivo.
[q]Janisa, 25.12.2007 22:54:
---
kindertin, 25.12.2007 22:51:
En vieläkään oo saanu kultaa kotiin Inhottavaa ajatella et siel se makaa sairaalassa..
..herralle tuli kielto nostaa mitään yli 1kg painosta ainakin kuukaudeks. Ei siinä muuten mitään,mutta kun on 7-viikkoset tuplat kotona,ja kuukauden sisään muutto ja ristiäisetki.. Saa nähdä koska iskee epätoivo.
--- Koita jaksaa! Vaikka emme tunnekaan, niin tarjoutuisin valittomasti avuksi jos olisin yhtaan lahempana Suomea. Toivottavasti apua loytyy!
[/q]
Kiitos ..ja luojan kiitos mun vanhemmat asuu lähellä ja on enemmän on kuin avuliaita!
Hyi helv.. On taas niin v*tun paha olo..
Tulis nyt sit kunnolla ylös asti eikä vaan velmuilis vatsassa
Lähin ilosilla mielillä aamupäivällä hakemaan porukoita lentokentältä, ja eikös se perkeleen autorukka menny ja pistäny hanttiin. Ajelin sit pikkupätkän motarii n.5km/h vauhdilla hätävilkut hetkutellen. Jep. Oli muuten sairaan siistii venailla kyytiä ja toivoa ettei pikkuväki vedä mitään nälkäraivareita(oli kyllä mölöt mukana mut missäs lämmität..).
Mä oon vissiin jotenkin vajaa. Mä oon ollu yksin kotona,siis oikeesti yksin kotona viimeks..öö.. Pari vuotta sitten?Siis yksin niin ettei ole kukaan edes tulossa myöhemmin paikalle.. Nyt sitten on koko viikonloppu edessä yksin oleskelua,ja voi vittu että mua hajottaa pelkkä ajatuskin.*uuh*
Osasyynä on tietysti sekin et tarkotus ois laittaa oikeen urakalla paikkoja kondikseen,mut vittu kun ei vaan inspaa. Mä en halua olla yksin. Mua oikeesti vähän pelottaa... Kaikki se hiljasuus.. Musiikki todnäk pauhaa täysillä mutta kuitenkin. Hiljasta on silti,ei musiikki sitä peitä.
Toisaalta en kyllä halua nähdäkkään ketään. Vituttaa aika paljon. Ja itkettääkin. Höh.
Voiko muka olla näin vaikeeta olla pari päivää omissa oloissaan?
[q]Claquesous, 18.2.2008 22:30:
---
kindertin, 18.2.2008 22:21:
Hyi kun tuli mieleen,kun joskus entinen naapuri (yli 40v) äijä kerto miks ei tykkää lapsista..
"alle 12v p*llu maistuu kuselle"
Huoh..*eiei*
---
Oisko se ollu sit vähemmän oksettavaa, jos se äijä olis ollu 39v tai 20 ja rapiat?
[/q]
No okei,ajatus siitä,et joku syö jotain alle 12v:n piirakkaa,on musta aika etova. Sen ikästen pitäs tehdä jotain ihan muuta.
[q]crissy, 18.3.2008 14:15:
---
kindertin, 18.3.2008 10:18:
---
toi on niin perseestä ku kaikki on kipeenä kerralla.. meillä oltiin muutama viikko sitte kaikki 3 laattataudis samaan aikaan. Likka alotti su ja mä ja A ma illalla/yöllä.. oli aika horroria!
[/q]
Joo,on tää hienoo..Ja tuntuu et joka hetki menee vaan huonompaan suuntaan..Nyt jomottaa ja kolottaa jo selkääki :( noh,kunhan ei ihan tappotautia saa,en minä eikä muksut :/
Muuttokuumetta pukkaa taas.
Ja tällä kertaa pois pääkaupunkiseudulta.
Perkele.
(onneks mä en voi muuttaa, koska lupasin äitille.Ne tulee isin kaa auttaa mua laittaa pihan kuntoon, sillä ehdolla etten muuta taas uuden vuoden hujakoilla:D)
[q]kinderi, 21.12.2009 10:45:
Vitun hienoa, liittymä meni kiinni. Viikonloppuna maksanu laskut, rästit ja muut.. Kivaaaaa!
[/q]
Mut jos oot maksanut viikonloppuna ilman sitä ettet ole ilmoittanut heille erikseen siitä, menee 1-2 päivää ennenkuin ko. suoritukset näkyy heidän järjestelmässään.
[q]hemuz, 10.3.2008 21:32:
---
kindertin, 10.3.2008 21:19:
Jepjep. Me siis suhaillaan joka aamu allergiasairaalaan niin kauan että saadaan poitsun nahka kuntoon ja testit tehtyä. Mut atoopikko se on. Voi vitunperkele.
---
Toivottavasti oli vakuutus hankittuna, enne tota lausuntoa t.atoopikko
[/q]
Nii-ih,kunpa vaan olis.. Ei vaan tosiaan löytyny sitä miljoonaa mikä olis pitäny olla että oltas noi 2 vakuutettu
Meillä on nähtävästi 3xtauti
Itellä "vaan" kurkku ko raastinraudalla vedetty, ja joka helevetin nivel jomottaa ja voimat tais jäädä sänkyyn..
Pikku-ukolla on ääni maassa,eikä voi selälleen pahemmin laittaa ellei kauheeta huuto-yritelmää halua aikaseks..
Pikkuneiti sit yskii.. Ja jos neiti jostain syystä itkee,ni sisäänhengitys kuulostaa lähinnä haukkumiselta
Tulihan se sieltä taas. Tää vitutus.*grr*
Kaikki siis kivaa ja ok. Ja sit vittu,yks saatanan kuva riitti ja taas ollaan jossain alhaalla pohjamudissa,revitään vaihteeks niin kovaa ja kipeesti ettei tosikaan. Loppuukohan tää koskaan?
Oisko kellään myydä hyvää itsetuntoa? Tai edes kohtalaista?
[q]ElegantY, 31.12.2006 04:25:
Ahdistelija
[/q]
Se on vaa rakkautta *sydän*
Kaveri peru Taas näkemisen.. Ja yleisesti ketuttaa ihmiset jotka vaatii meitä kyläilemään heidän luonaan kun tänne on niiiiin hankala tulla
[q]JasoX, 17.7.2009 00:14:
---
kindertin, 16.7.2009 23:00:
Muuttokuumetta pukkaa taas.
Ja tällä kertaa pois pääkaupunkiseudulta.
Perkele.
(onneks mä en voi muuttaa, koska lupasin äitille.Ne tulee isin kaa auttaa mua laittaa pihan kuntoon, sillä ehdolla etten muuta taas uuden vuoden hujakoilla:D)
---
Ja sen jälkeen muuttokuume pois suomesta ja sitten pois Eu:sta :D
[/q]
Uh. Ei sentäs
väsy ja ärsytys.. pitäis tehä hommia mutta motivaatio hukassa, huoh. lisäksi iso ikävä kultaa, mikä aiheuttaa känkkäränkkäisyyttä ja nihkeilyä meidän välille. miks pitää asua eri paikoissa..
Pojan yskä.
Lääkärissä käytiin, ja tuomio oli suht tyly.
Joku virus taas, ja tää mikä nyt on kovasti liikkeellä, saattaa kestää sellaset 6 viikkoa putkeen.
Eli ENÄÄ 4,5viikkoa nukkumatta!
Kuinka Vitun SÄÄLITTÄVÄÄ ja RAUKKAMAISTA on,kun 2(kaksi!!!!!) jätkää käy yhden kimppuun?
Kuinka vitun säälittävää ja raukkamaista on potkia kun toinen on maassa?
..ja kuinka kamala tälläistä on katsoa 1,5m päästä,kun kimppuunkäyty on oma rakas pikkuveli?
*täriseepaniikissavieläkin*