päivän :(
[q]Freja, 23.3.2009 10:50:
Mussa on vikaa (no se nyt ei ole sinänsä mitään uutta) enkä tiedä mistä se johtuu. Ajan terveyskeskukseen ois saanu tälle pvälle kello 14:25, jota en voinut ottaa. Huomenna joudun kasilta pommittamaan jos saisin paremman päivystysajan.
:/
[/q]
Ai,saako jossain aikojaki?
Itehän kävin toissaviikolla 13 aikaan kurkkaamassa jos pääsis lekuriin ja sais reseptin kun ei henki kulje(tiedän tän johtuvan astmalääkkeiden puutteesta). Noh,eipä päässy.
Viime viikolla olin samassa paikassa 9.40,ja sama laulu "soriiiii,meil on täyttä tälle päivälle.Tule huomenna.Jos sulla ei ole kun hengenahdistusta ni voit odotella siihen asti"
WTF!?!?!? Eipä kiinnostanu enää mennä,onneks mutsi sai töistään reseptin
Kyllä Vantaalla hoidetaan
Huoli ystävästä on suuri...
Eilen ollu nii shokis itekki.. jäi syömättä ja juomatta
Kyllä taas saa vääntää ja kääntää jotta saa pojan nukkumaan edes vajaan 4h putkeen yöllä. Perkele mitä lutraamista. Mutta mitäpä sitä ei pienten ihmisten takia tekis *sydän*
[q]kamomilla, 8.11.2006 00:48:
Miehen veli oli taas haukkunu raskaana olevaa avovaimoaan valaaksi. Tota se on tehny koko raskauden ajan, ollu idiootti, ja raskautta on jäljellä kuusi viikkoa. Vituttaa avovaimon puolesta, ihmettelen vaan miten monta rekkakuormallista se tota sontaa aikoo jaksaa niskassaan...
[/q]
ngh, tollasille kannattaa hankkia lapsille.
Onpas kiva käydä shoppailemassa.. Mistään ei löydy kivoja vaatteita tälläselle keskivartalolta lihoneelle kropalle..
Ja uikkarit Miksei niitä voi tehdä muille kuin a-kupin tisseille? Vaikkei mullakaan mitkään dolly parttonit ole,niin jokasesta tursuu yli
Enkä tän mahan yli ees yritä vetää mitään kokopukuu..
On mulla neitiongelmat taas
[q]Tarsu, 24.2.2008 21:15:
---
juuco, "Ensi lauantaina tarjolla noin 3,5 miljoonan euron jättipotti"
Kyllä kelpais.. :)
---
ei hitto. en kyl pysty lottoomaan.
toi ois liian iso kasa oiroja,
elämä vois men iha vituralleen.
mä haluisin voittaa vaiks 200 000,
maksasin kämpän pois, vaihtasin auton
ja viel jäis hiukka lomarahaa.
helpottas emälää :)
[/q]
Tehään niin, et jos voitat, ni pidät sen 200.000 ja annat loput mulle?
Ikävä ja vitutus :(
[q]Kipinä, 9.3.2008 20:54:
Kuuluis ehkä myöskin osastoon O__o
Aamulla kuulin, että vanhempien naapurin koira kuoli aamulenkillä siihen, että naiselta oli flexi livennyt kädestä ja flexin muovinen kädensija sinkosi suoraan koiraa päähän... koira kuoli siihen paikkaan. Faija löysi pihalta itkevän naisen kuollut koira sylissään...
Koko päivä mennyt tätä asiaa loopatessa uudestaan ja uudestaan *uuh**nyyh*
[/q]
Ei ollu varmaa iso koira..
[q]Ozma, 25.9.2006 22:26:
Tänään tallustellessa pois YleX-risteilyltä odotti kyllä aika näky. Nainen suojakopin takana itkien ja poliisit kuvaamassa jokaista tulijaa 2xvideokamera + 1xdigijärkkäri. Tiedä sitten mitä oli tapahtunu, mut aika selvästi oli tunnistamisesta kyse. Pahoin pelkää, että oli seksuaalirikos. Tuli aika :( olo
[/q]
oho mä en nähny sitä, ihmettelinkin et miks ne siinä kuvaa, peittelin naamaa kun aattelin et ne kuvaa vittuillaksee vaan.
Ei oo lomaa tänä kesänä :(
Tekis mieli tehä ton kultsin kanssa kaikkea, mut ei vaan pysty. Viikonloput on vapaat, mut se on kesäloman ajan tietty viikonloput töissä. Perse.
Ei oo kivaa olla näin tympiintyny,vittuuntunu, kiukustunu ja ärsyyntyny koko ajan
Vois vaan itkee..
[q]domi, 26.1.2009 07:38:
Ei vittu kun ei nyt oikein mene hyvin.
[/q]
Komppaan tähän:
tämänpäiväinen saldo töissä: vittuilua ja päänaukomista asiasta mikä ei mulle kuulu sekä pätemistä siitä kuinka HE TEKEVÄT TÖITÄ 8 TUNTIA (!!!!!!!!!!!!!!!!! AMAGAD) päivässä.
vesisade....*justjoo*
No äärg!
Olin huutamas yhtii reivihousui huuto.netistä, sit siin oli se "osta heti" juddu, ja joku meni huutamaan ne... ääääär pur mur! ärsyttää ihan sikana *grr**eiei*
[q]anis, 3.7.2008 07:37:
Noo, saan mä sen osoitteen ihan itekin selville, kuhan käväsen vaan kattoo talonumerot. Ja sit laitan sille jonkun tosi imelän pusipusikortin*nauru* Et siinä sulle!
[/q]
Oikein!!
Pienen ihmisen masuvaivat vetää aika apeeks tuoreen mammaihmisen
Ja tilannettahan (ja fiilistä) helpottaakin hirveesti se,että kaveri rupee jotain koliikkia huutelemaan ympäri kyliä sitte.. Mä ainakin oon luullu että 3viikon sisällä masuvaivat 3kertaa koettuna ei vielä ihan koliikista vois puhua
Noh mut,onhan se kiva et muut tietää niin paljon paremmin.
Luvattiin jo vaikka mitä,tässä tapauksessa siis odotin vihdoinkin saavani kuun taivaalta.
Laitoin kaiken valmiiks,ja olin oikein onnellinen.
Kunnes sitten 2 pientä sanaa "ei sittenkään" tuli ja pilas kaiken.*nyyh*
Taas pieni muistutus siitä että Älä luota mihinkään ennenkuin itse näet.Kiitos vaan
[q]wiwi, 26.11.2007 23:43:
---
Hyzenthlay, 26.11.2007 20:15:
muhun on alkanut iskeä pelottavan voimakkaita suklaanhimoja :s
---
Lohduttaako, ettet ole ainoa?
[/q]
Mä liityn kans tähän kerhoon!
*kiroileerumasti*
Teenpäs tässä nyt joulukortit kun naperot nukkuu.. Tulostanpa hienot kuvat ja liimaanpa kortteihin.. Nojoo,ehkä sit illalla kun saan muut tarvikkeet autosta,johon niin lahjakkaasti ne taas unohdin.. Pöh.
Ulkona tihuttaa taas vettä ja pitäis lähteä vähän vaunuilemaan. Mulla ei ole vaatteita jotka pitäs vettä. No eikai se mitään. Pakko silti mennä. Katotaan minkä kuumeen saan sit.
VITTU TÄMÄ OLE MIKÄÄN TALVI!!!!!