päivän :(
Ahistaaa!
[q]crissy, 19.11.2008 21:00:
ei ollu ihan se mukavin työillan alotus...
pomo tuli valittamaan et kun ei ole paikat kunnossa kun huomenna avataan joulu. Itse olen maanantaina ollu 5,5h töissä ja silloin mulla oli iso urakka johon meni melkein koko mun työpvä. Ti olin vapaalla ja tänään vasta töihin.
olis vissiin pitäny revetä maanantaina miljoonaan eri paikkaan ja ehtiä tekemään useaa eri hommaa samaan aikaan.
Mä en suostu ottamaan kritiikkiä vastaan jos siihe ei ole aihetta omalta osalta. Minkä mä sille voin ettei ti ole kukaan tehnyt asian eteen mitään.
[/q]
Ärsyttää kans kun vedetään tehot saatanan kireelle ja sit saat vaan aamuvuorolaisilta paskaa niskaan
karseen kylmä, sormista meni tunto ihan totaalisesti vaikka oli kahdet sormikkaat ja niitten päällä vuorelliset tumput
ei mikää unelmien fillarointikeli.
maa
nan
tai
[q]Freja, 17.1.2009 21:26:
Sormet kohmees, jalat kohmees, ja muutenkin hirmu kylmä. Ja mul o kolme pitkähihastaki päällä mut silti.
Haluis lämpimään
[/q]
! samatääl*grr* 465-hours, ja sit pääsee viikoks lämpimään*hihu*
Jaaha sitä ollaan niinku suomessa ilma on ihan paska, en oo nukkunu minuuttiakaan ja reppukin hävis (lento)matkalla
No eipä tarvinnu kannella himaan
Toivottavasti se nyt tulee sieltä sitten lähipäivinä. Missä ikinä onkaan...
Väääääääk ompa outoo ku voi käyttää Ä:TÄ JA Ö:TÄ
[q]mikke, 9.9.2008 20:03:
---
crissy, 9.9.2008 14:30:
mun luottoparturi on menny muuttamaan pois koko kaupungista!!! *nyyh**nyyh*
kuka nyt tietää millasen leikata niin ettei mun tartte paljoo selitellä!!!! Noita on harvassa!
---
Tiedän tunteen, nimim. 10 vuotta käyny samassa paikassa :) Just sen takia ei viitti vaihdellakaan että tietää varmasti mitä saa :) Mut ei kai siinä sit auta ku lähtä ettimään uutta luottoparturia. Tosin en vois ite kuvitellakaan käyväni missään muualla ku nykyisessä.
[/q]
Ei autakkaan:( no mä taidan kuitenkin jatkossa pysytellä samassa mestassa ja uskaltautua sen toisen leikattavaksi. Hinnat on niin edulliset et mistään muualta ei noin halvalla saa.
*ttu mitä paskaa..
[q]senso, 18.2.2009 20:05:
olo on ku rekka olis ajanu päältä, flunssaa pukkaa jesh! just ku alkaa lähenemään viikonloppua
[/q]
Paranemishali!
Lepää nyt, ja ota myös viikonloppu rauhallisesti Niitä kun tulee kuitenkin joka viikko ^^
Flunssa iski... ja muutenkin alavireinen fiilis!
Maailmanloppua ei tullutkaan (LHC käynnistyi).
Perse, vielä pitää kituuttaa duunissa.
Mutta huomenna voisikin duuniinmenon sijasta pysyä kotona ja kiskaista mäyris naamaan ja soitella pomolle "Shori mun oven eeshä on *tun isho mustha aukko, shen gar...garv...grarv...painovoima on imeny jo mun kaljat ja..."
Hartiat jumissa ja muutenki Blööööäääärrrggg fiilis
[q]Ana-5000, 10.9.2008 09:43:
---
Steven Hoaks, 9.9.2008 19:48:
Suunnittelin itelle siistin sohvan, mutta Kati ei oikeen lämmennyt ajatukselle että se olis maksanut 12 750e
Kai pitää suunnitella joku simppelimpi
---
Ravintolaako olet perustamassa?
[/q]
En... Kattelin vähän mittoja ja se mahtuis just kivasti mun kämppään olkkariin
Brittany oli kyl söpskä :(
Henk.koht tykkäsin hänen rooleistaan.
[q]Slim_Jim, 10.9.2008 11:44:
...Mutta huomenna voisikin duuniinmenon sijasta pysyä kotona ja kiskaista mäyris naamaan ja soitella pomolle "Shori mun oven eeshä on *tun isho mustha aukko, shen gar...garv...grarv...painovoima on imeny jo mun kaljat ja..."
[/q]
Voitko raportoida sitten, miten se reagoi? Tai vaikka nauhottaa koko puhelun? :)
Ostin viime viikolla navigaattorin ja tänään se meni hajalle.
Näyttö on rikki.
Edelleen kipee, nyt jo viikko menny
Kuume sentään hellittäny mut yskä on yhtä paha.
Flunssa ja huomenna pitäis siivoilla kun tulee vieraita ja ehtii etkoilemaanki*uuh*.
Tää on ehkä enemmänkin päivän AAAAARRRRRGGGGGHHHH, mutta kävin tänään ostamassa itselleni syystakin ja otin äidin makutuomariksi. Menin sitten mainitsemaan, että "pitää ottaa tarpeeks iso, että jos nää uudet lääkkeet lihottaa mua", niin äiti sitten innostui ja sain kuulla pitkät selitykset siitä, että "ei minun tyttäreni voi lihota, oot nyt jo noin kuvottavan lihava, jos tosta vielä lihoat, niin mitä minusta aatellaan" ja että "sullahan menee kaikki kaverisuhteetkin, jos lihoat, eihän kukaan halua lihavaa kaveria ja entäs sun parisuhdekin, se mies ei varmaan siedä tota sun nykyistä olomuotoakaan, haluatko että tulet taas jätetyksi, kun vaan lihot muodottomaksi".
Kurkku kipeenä jo ties monettako päivää ja nenän kautta hengitys kirvelee toisella puolen jossai takaraivos asti