päivän :(
Flunssa otti askeleen huonompaan yhden paremman päivän jälkeen, lääkäri diagnosoi luupiikin kantapäässä (pelihommat jää niikseen pariksi viikoksi) ja muutenkin elämä tuntuu niin tylsältä. Onneks on perjantai niin saa taas nukkua kunnon yöunet pari päivää...
Aamuvuoroviikko.
kännissä tuli rikottua puhelimen näyttö ja tännään kyselin korjauksen hintaa.. 150e !!!!
..ei helvetti.. Kallista tuo dokailu ja mocailu..
..ja eilen juoksin Libertees päin bilispöytää, nyt on jalka tosi pipi..ääh.
piti lataa (siis ostaa) joku hyvä levy, mutten muista mikä. :(
tänään viimenen päivä aikaa hoitaa kouluhommat tai muuten venyy opinnot syksyyn. Ja eihän ne o viel läheskään valmiit.. :(
ja ei oo toivookaan saada näit valmiiks ku kaikissa koulun tietokoneluokissa ihanankultaiset koulutoverini joko a.) luukuttavat täyssi jotaan paskaräppii tai b.) puhuvat kovaan ääneen.
no voi helvetti. nyt yks rupes räppäämään biisin mukana. mä en kestä!! Päästäkää mut kärsimyksistäni. kiitos. *toktok*
Yskittää ja on koko ajan kylmä. Hirveintä on se kun yöllä tulee yskäkohtaus ja ei pysty nukkumaan
..ystävä on tänään löytynyt kuolleena..
"kasvoilla kirjaimia
käsivarsilla sanoja
sydämissä lämmintä verta
poskilla surunauhoja
puhutaan kuin pakkaselle
puhutaan pohjatuulelle
joka suurena valtatienä
nousee meidän väliimme
kuin lintu lepäämässä
vaikka joka oksa horjuu
kuin kala ennen koskea
tietämättä, taitamatta
epäilysten kirkkotarha
kasvaa piikkipensastaan
kun aika tuskan jälkeen
jatkaa outoa kulkuaan"
Rakkaudella muistaen ja ikuisesti kaivaten.
Marsulla virtsakivi ja perjantaina leikkaukseen.
ärsyttää ensinnäki se, että käyn tääl aina valittaas. (en mä oikeesti oo näin negatiivinen, enhän?!)
Toiseksi ja ihan hirmuisasti ärsyttää se, että mä sain jotai n.400e vähemmän palkkalisiä, kun olin kuvitellu. Siis munhan piti saada se Superin just neuvottelema fuckin 270 'joululisä' ainaskin!! +muut lisät siihen päälle.. ei puhettakaan.. VTTU! Nyt jää sitte joululahjat ostamatta, sniff.
äh. taas mä oon tääl valittamassa.. Mut mua vaan nyt niin ärsyttää ihmiset jotka puhuu paskaa selän takana. Ja iha himmeit juttui viel, ilman todellisuuspohjaa. (siis ilman, että tuntee ko. ihmistä.) Ja muutenki, että puhutaan toisten asioista ylipäätään.. YÄK! *släp*
Mut Kapujen sanoil: "..kun ne juoruilee toisten elämästä, omansa jää samalla elämättä.."
No mut hei, se tosiaan ei onneks maailmaa kaada!!
Mun mies on kauhean kipeä ja ollaan lähdössä lauantaina Lappiin.
[q]mikke, 11.9.2008 20:38:
---
Amarie, 11.9.2008 20:33:
---
ei helvetti mikä äiskä
[/q]
ihana ja rakkaudellinen äiti<3 -___-
Oon kuumeessa. Tauti iski tietysti heti keskiviikkona kun lähdin töistä kotiin juhannuksen viettoon.
Nyt sitten sattuu keuhkoihin ja on tukala olo kaikin puolin
Siskon tyttö sanoi tänään että sillä ei oo enää synttäreitä, vaikka sen ei edes pitäis tietää että se kuolee seuraavien viikkojen aikana :( Ja se oli syöpäosastolla nähnyt öisin läpinäkyviä aikuisia
[q]kindertin, 20.6.2009 20:28:
---
Aurinkoneiti, 20.6.2009 16:50:
Siskollani on raskausmyrkytys.
---
Voi ei, toivottavasti ei ole kovin aikasessa vaiheessa tuo raskaus
Tsemppiä ja jaksamista!
[/q]
Vauva olisi syntynyt normaalisti syyskuun alussa, mutta raukka joudutaan ottamaan ulos 2 viikon päästä. Pääasia, että äiti ja lapsi jäävät henkiin.
Sitkee flunssa joka yrittää ottaa musta vallan. en aio vielkää tulla kipeeks! Prkle!
[q]Aurinkoneiti, 20.6.2009 20:36:
---
kindertin, 20.6.2009 20:28:
---
Aurinkoneiti, 20.6.2009 16:50:
Siskollani on raskausmyrkytys.
---
Voi ei, toivottavasti ei ole kovin aikasessa vaiheessa tuo raskaus
Tsemppiä ja jaksamista!
---
Vauva olisi syntynyt normaalisti syyskuun alussa, mutta raukka joudutaan ottamaan ulos 2 viikon päästä. Pääasia, että äiti ja lapsi jäävät henkiin.
[/q]
Oijoi :( Onneks kuitenkin noinkin pitkällä niin varmasti kaikki sujuu vielä hyvin :)
Piti yöllä mennä taksilla heilan luo yöks, mutta heräsin yksin kotoani. :( Lähden taas tänään takaisin toiseen kaupunkiin viikoksi, eikä keretä ukkelin kans nähdä kahteen viikkoon varmaan. :|
Viime kesänä tapahtunu asia aiheuttaa edelleen painajaisia,joista sit tulee niin paha mieli etten pysty unia jatkamaan..
Samainen tapahtuma tulee edelleen iltasin mieleen ja venyttää unensaantia jopa tunneilla..*nyyh*
Huhhuh. Ja tänään ois saanu nukkua pitkään
Kipeä olo *nuha*.