päivän :(

Back to häröily O

patterit loppu..! ei jaksa, kaikki tuntuu yhdentekevältä, mikään ei maistu miltään, väsyttää, ja vittu töihinkin pitäis lähtee...

päiväst toiseen samat kuviot, tarttis kyl jo aikalisän*toktok*

[q]illusion, 19.1.2009 00:21:
! samatääl*grr* 465-hours, ja sit pääsee viikoks lämpimään*hihu*
[/q]

95 aamua ni pääsee viideks viikoks. Silti vähä liian kaukana sekin päivä tähän vitutukseen nähden.
----
Paska päivä siis, vituttaa kaikki ja vituttaa joku ja vituttaa jokin.
Jotenki kiree fiilis enkä ny jaksais jotain asioita.

Kyllä on veto veks. Viime yönä heräsin 4-5 kertaa ja edellisenä 6-7 kertaa Ihan pimeetä, yleensäkkin nukun levottomasti ja heräilen kesken unien, mut nyt menny ihan överiks. Vissiin ressiä pukkaa, eikä jaksa kait rauhottua sit enää edes nukkumaan..

Noh mut ei auta, treenit takana, jospa lähtis duuniin --> Ja ihan vaan ettei totuus pääsis unohtumaan - duuni tj 26

Oli sellainen luomuliskodisko viime yö, että kaduttaa, etten juonut viinaa. Olisin varmasti nukkunut reilusti paremmin koko yön. |:

Identiteettikriisi

Iski kaipuu johonkin..

1 1/2 tunnin unet ja pitäis jäädä ylitöihin*uuh*.

Pitaa palata Miamin +32C:sta Suomen +12C:hen.

Niin ja lomakin loppuu

Olin eilen aivan hirmuisessa kännissä. Mulla on hämärä muistikuva että olisin tanssinut Rihannan Umbrellaa...

[q]xl8r, 5.7.2009 17:40:
Miniläppäri kuoli :(
[/q]

takuu ?

siis voi vit*n vit*u sanon minä!!!!!!!!

Yhä kipeenä, melki joka lihasta särkee ja kurkkukipu on aika raastava.
Iltapäivälle lääkäriaikoi vaa jossai hemmetin leppävaaras, argh.
Vois kattoo toisen työnantajan työterveystarjonta. Ei tekis mieli olla pois kesken päivää.

ei oo kivaa ryypiskellä yksin*uuh*kummikin ottaa liikaa ja sit ei kykene lähtee minnekkään

oikeaolkapää ja lapaluu kramppailee.
tuntuu sellainen ikävä pistos kokoajan :(

Sattuu vasemman tissin alle (ehkä keuhkoon) kun yskii.

About 3h yöunia ja nekin huonosti, tuntuu että on taas kuumetta, nenä vuotaa, muutenki vetämätön olo mutta silti pitäis vielä 5h rutistaa töitä. Kai se pitää saikkua käydä hakemassa..

Pitäis olla tilipäivä ja maksaa laskuja, mut eipä näy rahoja tilillä :C Hyvin mennyt taas firman palkkahallinnon ulkoistaminen.

Äääh oli taas sellainen aamu että tuli hoettua *ttua ja kelettä koko matkan duuniin.
Ne 150m mitä mulla matkaa on.

Mä just onnistuin polttamaan mun nielun Carmoliksella, ei o kivaa :(

Ehkä mun vaan pitää hommata niitä sokeripaloja sitten

O