päivän :(

Back to häröily O

[q]crissy, 4.6.2008 18:10:

NO KYLLÄ! vittu makso mulle aamulla vajaa 300e
[/q]

kallis vittu.

[q]Miinapiina, 18.6.2008 09:56:
ei oo näkynyt sateenvarjoa

[/q]

kohtulotoveri, ei mullakaan näkys olevan tallella ja vettä tulee ku kissalan ovista.

[q]Miinapiina, 29.8.2008 08:30:
---
H3li, 28.8.2008 21:14:
No saatana!
Kävi niin, että kaverin polttarit ja toisen kaverin häät on samana päivänä.

---

ja miron synttärit....
[/q]

NII! ja miron synttärit! onko kaikki pakko olla mulle näin vaikeaa *ranteetaukiviillel* ?

oon läde.

poistin yhen kaverin facebook-ystävistäni ja samalla deletoin sen muutenkin kokonaan.
tuntuu surulliselta,mutta hän ei ole osoittanut minkäänlaista välittämistä mua kohtaan.
en haluu olla kenenkään semiystävä tai joku naama, jota se ei oikeesti halua nähä mutta on liian munaton sanomaan sitä mulle suoraan.
päätelköön sitten itse miksi ei ole enää listallani. :( ja

[q]Kolera, 29.8.2008 09:23:

Tulee aika tiukka aikataulu ryntää mestasta toisee. Joutuu olee vähänku ylibuukattu joulupukki =P
[/q]

jos menis oulun kautta lahteen ja jatkais siitä vantaalle, miksen mä heti älynny!

Herätä aamuyöstä helvetinmoiseen kurkkukipuun ja todeta tovien sängyssä pyöriskelyjen jälkeen et siihen koskee niin paljon etten ees saa unta.

Että mua harmittaa kun kauan odottama bileilta menee täysin pieleen.
Alkaa jo pelottamaan kun taju meinaa lähteä toisen kerran saman viikonlopun aikana

[q]Heli, 7.9.2008 23:00:
poistin yhen kaverin facebook-ystävistäni ja samalla deletoin sen muutenkin kokonaan.
tuntuu surulliselta,mutta hän ei ole osoittanut minkäänlaista välittämistä mua kohtaan.
en haluu olla kenenkään semiystävä tai joku naama, jota se ei oikeesti halua nähä mutta on liian munaton sanomaan sitä mulle suoraan.
[/q]

*toktok**toktok**eikä* tyhmä ihminen kun ei tajua mitä menettää..

Mut onneks sulla on olemassa vielä läheisiä ketkä ei vois ikinä kohdella sua noin *sydän*

Pappa kuoli tänään....*nyyh*

[q]Heli, 7.9.2008 23:00:
[/q]

onneks mulla on sut ja sulla mut *sydän* vaiks ollaaki semikauko, mut oot silti rakas (paras) rakkausystävä!!!! on iksu...

mun luottoparturi on menny muuttamaan pois koko kaupungista!!! *nyyh**nyyh*

kuka nyt tietää millasen leikata niin ettei mun tartte paljoo selitellä!!!! Noita on harvassa!

[q]astaroth, 8.12.2007 11:48:
vittukyrpäsaatanapaska!

näyttö hajosi luurista. eipä siinä mitään, uusi luuri on jo mutta tietenkin numerot oli tallennettu sekä puhelimeen, että sim-kortille. onneksi edes osa numeroista on tallella siis, mutta olisi ne muutkin kiva saada kaavittua vanhasta romusta pois
[/q]
Kaapelilla koneeseen kii ja sen avulla?

Sattunu selkään koko päivän, kun nukku taas kuin korkkiruuvi... :(

Tänään on kyllä taas niin huono päivä, ettei toista. Yks eksä soitteli keskellä yötä ja kauheasti muka rakastaisi mua vieläkin ja en saanut nukuttua enää viiden jälkeen. Aamulla oli terapia ja olin ihan liian väsynyt.

Sitten päivällä yhden kaverin äiti soitti, että oonko kuullut pojastaan, kun kukaan ei oo kuullut mitään ja mä oon viimeinen, jolla on mitään havaintoa kyseisestä pojasta ja sekin on lauantailta. Poliisille on tehty katoamisilmoitus, mutta voi hyvin olla, että kyseinen poika on piripäissään tehnyt itselleen jotain.

Nyt vielä kuulin, että meidän solu tyhjennetään asuntolassa, kun meitä on enää kolme asukasta siellä. Luokkani ainoa siedettävä tyyppi on siis lopettanut koulun kokonaan kesken, ja nyt siellä ei oo enää ketään, kenen kanssa tuun toimeen ja joudun muuttaa toiseen soluun jonkun toisen ihmisen kanssa samaan huoneeseen.

Lisäks rahat on loppu ja kela taas toimii ihan paskasti. Mun kannattais lopettaa koulu neljäks kuukaudeks, niin saisin edes asumistukea, kun muuten en saa mitään ennenku täytän 20.

Tuli äkäiltyä työntekijälle vähän turhan reippaalla kädellä,
toinen on kuitenkin yrittänyt parhaansa hirveessä kiireessä.
Oon ämmä*igor*

Oon kiukkuinen ja ahdistunut. Ärsyttää. Oon vaan kiukutellut työkavereillekin. Tämän lisäksi näin unta et juoksin rappusia ylös ja joku tappo mut viidennessä ja viimeisessä kerroksessa.

vaikka on kuinka asennoitunu siihen että 3vkon loma on ohi ja 2h päästä alkaa duunit, niin onhan tää ny silti ihan hanurista

rahat iha lopussa viikonlopun jäljiltä :D ja ostin viel viikon ruuat jotka osottautui lähes kaikki syömäkelvottomiksi :D

ja sendin promon nettisivuille ja nyt se ei vissii toimi ees ollenkaa O_o

Rahat ihan lopussa ja ens maanantaina pitäs lähtä kyprokselle ja siellä eka palkka vast 1-2 kk päästä... tuttaa

O