päivän :(
[q]Sand3, 9.9.2008 07:36:
Oon kiukkuinen ja ahdistunut. Ärsyttää. Oon vaan kiukutellut työkavereillekin. Tämän lisäksi näin unta et juoksin rappusia ylös ja joku tappo mut viidennessä ja viimeisessä kerroksessa.
[/q]
Tuo uni kuulostaa vähän siltä että sulla on elämässä joitain haasteita joiden saavuttamisen suhteen sulla on pelkoja - ehkä et usko että tulet onnistumaan, tai ehkä ajattelet että vaikka tekisitkin parhaasi niin jokin ulkopuolinen tekijä pilaa suunnitelmasi? Usein jos minulla on tuontyyppisiä unia - ja tajuan sen itse unen aikana - yritänkin tehdä jotain aivan muuta, kuten ottaa hissin tai lähteä ulos koko rakennuksesta ulos puistoon. Sama vertauskuva voi toimia hereilläkin: jos jokin haaste (esim. koulu?) ahdistaa, on ehkä hyvä tarkastella uudelleen tapoja miten sen haasteen kohtaa, tai että onko haaste ylipäänsä murheen arvoinen.
PS: "kiukutellut" on vaan niin hassu sana.
Joo turha toivo mistää ihmeparantumisista.
Vähäiset unet ja helvetin kuumottava painajainen, josta heräsin aamuyöllä.
Voihan wittulanväki mitä säätämistä elämä voi joittenki tahojen ansiosta olla
hmph. Tajusin etten osaa matkustaa yksin, joten ei tarvi kyl mitään, ei siis mitään toivoo tälle vuodelle.
JA SIIS JOO OSAAN MATKUSTAA, mutta siis. Niin.
[q]kimonoid, 11.12.2008 15:22:
pää ja maha hiukan kipeitä
+ tyypillinen paskapäivä töis
[/q]
tyttö, sussa on matoja.
paranemisia!
[q]Maihku, 10.7.2009 16:32:
siis kaikki pienet suunnitelmat mitä oon lomalleni tehnyt on mennyt ihan vituiks
[/q]Tervetuloa kerhoon :)
Suunnittelin itelle siistin sohvan, mutta Kati ei oikeen lämmennyt ajatukselle että se olis maksanut 12 750e
Kai pitää suunnitella joku simppelimpi
[q]Stene
Etukäteen suunniteltu "hauskanpito" ei koskaan toimi. ;<
[/q]
just sen takia en oo tehnytkään mitään suurempia suunnitelmia*piis*
Joku mimmi ajo päälle skootterilla. Housut repes ja pyörä meni hiven solmuun mut itteeni ei tullu naarmuakaan. Uus pyörä ja uudet housut :(
[q]Annakins, 10.7.2009 18:32:
Ei mitenkään kovin hyvä fiilis.
[/q]
*hali**hali**hali**pus*
(Tuuthan säkin Turkuun kuun lopus?!?!)
[q]Stresspill, 18.2.2006 15:42:
---
domi, 18.2.2006 15:21:
..cut..
---
[/q]
Huominen tentti ahistaa.. Jotenki mulle sopii paremmin sellaset pänttäämistä vaativat tentit, nyt on sellanen et saa ottaa vaiks koko kirjaston lähteiks mukaan ni ei tiiä et miten tässä valmistuis ja sit ku ei valmistu ni tulee syyllinen olo ja ah mikä noidan kehä
[q]Lilly, 15.4.2009 11:43:
kurkkuun sattuu niinku ois kaktuksen nielly
[/q]
Toncils pelastaa.
Nälkä! Onneks on illaks varattu pöytä ravintolasta ni pääsee syömään kunnolla kuitenkin.
[q]tiiplis, 2.1.2009 20:40:
Oon kai tulossa kipeeksi. On ainakin ihan älytön olo
[/q]
Sitä on liikkellä
Vaikuttais olevan tulossa taas hyyyvin vähäuninen yö.. =( Taitaa olla reilu viikko siitä kun oon viimeks nukkunu kunnolla =/
[q]Tya, 19.11.2008 21:04:
Pappa kuoli tänään....*nyyh*
[/q]
yksinäinen olo :(
[q]Rubicon, 19.11.2008 22:24:
Tuli äkäiltyä työntekijälle vähän turhan reippaalla kädellä,
toinen on kuitenkin yrittänyt parhaansa hirveessä kiireessä.
Oon ämmä*igor*
[/q]
Siitä ehkä kannattaa työntekijälle mainita jotain? Laittaa vaikka sähköpostia jos ei muuten?