päivän :(

Back to häröily O

mä vihaan lunta!

aamul ku olin lähös kouluun ja krapasin autoo, niin siinä ikkunoita harjatessa auto päätti lähteä liikkeelle- ilman mua!

sit mä panikoiduin -kun olihan mulla se poika siel kyydissä kuitenkin- ja olin ottamassa vauhdikasta juoksuaskelta.. TÖMPS. Vedin lipat sinne lumiselle (lue:märälle) nurmikolle ja jouduin klinkkaamaan loppumatkan päästäkseni kyytiin.

horror!

Sit en muista mitä tein, mut auton sain sammutettua. Ihmettelin miks nenässä jyskytti, mut tais tulla niin kova tälli tohon häntäluuhun. Hetken siinä kärvistelin ja huohotin, sit kävin vaihtaa kuivat housut jalkaan ja läksin kouluun.

Mut olihan siin penkil kuitenkin semmoin märkä läntti, mis olin istunut, nii ettei se vaatteiden vaihto kummemmin auttanu.

mä vihaan lunta!

en saanu autosteroo tänäänkää kytköksiin. prkl.

ottaa parisuhe päähän.

[q]crissy, 10.3.2008 11:55:
sanoinkuvaamaton vitutus!
[/q]

[q]sapeli, 31.10.2007 08:32:
---

---

me sanotaan tota röyskäks
[/q]

vois alkaa käyttää kans!

[q]Miinapiina, 28.11.2007 22:00:
tällä hetkellä ärsyttää ja ahistaa muutama juttu.
ei vois taas paskempi fiilis olla
[/q]

*sydän*

[q]domi, 7.1.2008 13:07:
---
Wolverine, 7.1.2008 13:06:
---
H3li, 7.1.2008 09:17:
---avautumista---

---

hehe miten nykyään edes on mahdollista kasvattaa puhelinlasku tommosiin mittoihin? :D

---

Hyvin helposti, mulla oli juuri äsken tullut puhelinlasku hiukan alle 200e.

[size=4]Enkä soita aikuisviihdelinjoille[/Size]
[/q]

juu se on helppoa, varsinki ku tykkää puhua. Ja mulla ON puhepaketti ja txt-paketti, mut jostain syystä onnistun aina puhumaan niitten yli reilusti.
Tos kyseises laskus on 1 karhulasku ja 1 normilasku yhessä, et en nyt ihan kahellasadan kuukausivauhtia oo puhunut

"Suomen vaarallisin petoeläin" kiinni reidessä. Että osaankin vihata punkkeja.

Oon pienessä flunssassa, taitaa jäädä sali väliin koska töihin nyt on kuitenkin mentävä, ei tää niin paha oo. Vähän nokka vuotaa ja lihaksia särkee.

[q]Wolverine, 7.1.2008 19:10:
---

on toi kuitenki aika älytön summa :D
[/q]

joo niin onkin, en mä sitä kiellä! iteki olin ihan O_o ja :-/ siinä vaiheessa kun totuus valkeni.

ollos vaiennettu.

Nyt alkaa tuo pikkuihminenkin nuhailemaan. Taitaa olla kohta koko konkkaronkka räkätaudissa. Tää on muuten ärsyttävää sikäli, että nivelissä on koko ajan kylmä hyy

saattaa olla taas hienoinen rahapula.

[q]Miinapiina, 8.2.2008 09:33:
nukuin liikaa ja nyt väsyttää
[/q]

Niin käy joskus, mutta mua Activia auttaa.

[q]Miinapiina, 11.2.2008 06:35:
laattatauti
[/q]

[q]crissy, 13.2.2008 13:33:
pakkasia tulee...
[/q]

Mun eilisen :( oli kyl se, ettei kottero menny katsastuksesta läpi.
Oikeestaan se vituttaa vähän vieläkin, mut tavallaan se on myöskin aika :DDD

ottaa niin päähän, kun auto on läpimätä, ei oo rahaa korjata sitä eikä ostaa uutta.
ilmeisesti oon myös työttömänä luottokelvoton ja pikavippi on niin hurjakorkoinen, ettei sekään oo vaihtoehto!

tää on vääryys!!!

well isn't this hilarious.
yhtäkkii meni nenä täysin tukkoon ja alko hillittömästi aivastuttamaan ja tuli inhottavia vilunväreitä myös. ois viikonlopulle monenmoista puuhaa. Kuume, pysy loitolla!

[q]crissy, 29.2.2008 13:30:
nyt vähä käy hirvittään..
[/q]

ai jaa et päästäänkö keikalle? nyt ei oo just mikää kaikist kamalin olo, aattelin, et jos huomenna on vaa perus räkää, niin voidaan hyvin lähteä. mut jos on q-metta, niin sit ei tietenkään.
äsken oli 37,2 eli vähän vaan lämpöö- ja jos heittää hevoskuurin naamaan huomenna, niin mikäs siinä sitten... tanssikengät jalkaan vaan :)

vittu ku vituttaa.

[q]Miinapiina, 13.6.2008 08:19:
lähes viikon kestänyt yskä ja unettomuus sekä päänsäryt sit siinä samalla
nukahdin aamul metroon, väsyttää NIIIIIIN paljon

tää jonotus työterveysasemalle puhelimessa on kans aika :(
[/q]

toivottavasti sait apuja.
sul on kans aina yskä :(

O