päivän :(

Back to häröily O

ttu sentään.
kesä ja ampparit. Olin laittaas auton ovia kiinni ku sinne auton sisälle pujahti aika iso ampiainen.
Mietiskelin hetken vaihtoehtoja, mut ku oli villi 4-vuotias ja 2 pussillista tavaraa mukana, niin pakkohan se oli lukita herra amppari sinne autoon vaan. toivottavasti paistuu siel ilta-auringossa!
hion tässä toimintasuunnitelmaa huomisen leffanpalautusmatkan varalle. Ehkä ois parasta avata kaikki ovet ni se tullee pois, jos on viel elossa ?!
inhoon kaikkii ötöi!

en millään jaksa nähä vaivaa et tekisin rästit koulussa valmiiks ennen kesää :S

[q]k1mm0, 4.7.2007 10:42:
mun uus hostelli on kauhein murju missä oon ikinä
joutunut nukkumaan, hyi saatana! :(

toivottavasti pian löydän varsinaisen kämpän täältä.
[/q]

Hang in there. i feel you dude.

...junat on salettiin täynnä.

asunto lähtee koht alta ja joka tuutista soi, ettei meille haluta kämppää antaa. mistään!
lisäksi oli hirvee riita ja nyt omituinen olo koko jutusta eikä tiedä mikä ois oikee ratkasu jne!!

joskus toivois että vois ottaa toisen murheet pois.

[q]crissy, 4.8.2007 14:45:
ei pitäs oikeesti valittaa.. mut en vaa jaksa töihin lähtee..
[/q]

kyl pitää valittaa ja en mäkään jaksanut. oon huono :-/

[q]Tapukka, 22.8.2007 08:05:
---
H3li, 22.8.2007 07:14:
saatanan miehet vittu *toktok*

---

OOSNY!
[/q]

plur miten ihanii miehet on <3

olen taloudellisesti huono.

[q]Santutar, 22.8.2007 23:26:
Mun tämän hetken/elämän raskain puhelu.... taitaa tulla vähäuninen yö*uuh**nyyh*
[/q]

*sydän*

[q]Tapukka, 22.8.2007 18:30:
---
H3li,
plur miten ihanii miehet on <3

---

no ei kaikki o (onneks mä oon)
:)/
[/q]

Tää päivä on menny ihan alusta asti aivan päin helvettiä Ja pahenee vaan koko ajan Perrrrkele! *toktok*

no toi viime yö oli kauhee, ku olin nukahtanut lukulamppu päällä (ei siis mun päällä ehe) ja sit heräilin vähän väliä, enkä kuitenkaa jaksanu tai tajunnu sammuttaa sitä. Ja sit ku kello soi, laitoin sen vaa torkulle koko ajan (ja torkku vähentää intohimoa nousta sängystä 100%) ja vitkuttelin peiton alla niin kauan kuin on mahollista ilman et myöhästyy töistä.

Sit ku mä nousin ylös ja olin kaivaas maitopurkkii tai jotain jääkaapista, niin sielt putos joku ällöttävä punajuurisalaatti mun jalalle, wtf! Sukkahan siinä värjäytyi, ja se oli mun ainoo puhdas sukkapari atm. apuaah.
Enkä jaksanu pyyhkii sitä lattiaa yms. kunnolla puhtaaks, joten täs on kai joku himosiivous eessäpäin kaiken muun pahan lisäks. *toktok*

No sit mä huomasin et mun poika on ihan valkonen. kivakiva. aattelin, et salettiin se laattaa kohta, ku kaikki merkit on ilmas. Tadaa! Niin se sit laattas mun eteisen matolle (hyvä sihti) just ku olin saanu sille ulkovaatteet päälle. Aargh. Mut sääliks kävi tietty ja jättäydyin pois töistä, että voin hoitaa sitä. No nyt se sit juoksee ympäri kämppää ja älisee ja hihkuu.
Mua on huijattu! :D
No eipä tarvii töihin mennä tänään, eikä parhaimmas tapaukses huomenakaan.

Tää tämmönen (mahdollisesti) megatarttuva oksutauti ei kyl kuulu suunnitelmiini, koska perjantaina on bileet ja mun on pakko päästä sinne! Paitsi et mä nyt yrjöilen bileis muutenkii, niin ei kukaan kyl huomaa eroa khihi.

mul on megafinni.
kyynel!

[q]Miinapiina, 5.9.2007 19:06:
en nää bb-extraa, oon koulus
ja siel ois tiinan mies!
[/q]

as dull as a bag of mice.
aivan mitäänsanomaton jamppa. et missannu mitaeaen.

Tää on oikeestaan hatuttanu mua jo pitkän aikaa.

noh, eka meni varmaan kuukaus ennen ku joku tuli asentaa mulle autoon mankan, vai sanotaanko sitä nykyään stereoksi, en tiiä. mut kuitenki. nii olin menos yks kerta vaasaan ja sinne on se 400kn matkaa, eikä autois stereoita viel silloin :-O Apua. Piti sit laulaa lea lavenia koko matkan ku se Ei oo, ei tuu -renkutus soi mun pääs niinku koko ajan. häve. i wasn't appreciated.

No niin, sit ku olin siel vaasas, niin pyysin (=käskin) mun exää kattoo niit stereo-äijähomma-kytköksii siel autos. nii ei se sit saanu sitä stereoo toimii, ku sielt puuttu jotain äijähomma-naarasliittimii. O___o aattelin et tää on jotain sen omaa "huumorii" mitä mä en vaan tajuu, mut sit yks toinen miespuolinen kerto et semmosii liittimii on ihan oikeesti olemassa. :D mua vähä repeilytti ku se kuulosti niin hauskalta.

(No sit ku oli sunnuntai ni eihän niit liittimii mistään saa ja olin saada aku ankka-raivarit, mut älysin kyllä, et se ois liian over-the-top- tyttömäistä.)

No eikö mitä, otin sit mun 90's ghettoblasterin as in kannettavan cd-soittimen ja tökin sitä ihanaa levyy sinne sisään, ni öö.... ei se soita sitä? Olin iha et wtf, miks mua piinataan näillä ongelmilla, ku olin jo ostanu 6 isoo paristooki sinne, vaik ei mul mitää rahaa ois niihin oikeesti ees ollu!
Oli siin semmonen ula-toiminto kuitenki sitte ja kuuntelin jotain aikuiskanavaa koko matkan ku ei muut kuulunu ja kaiken lisäks mun autossa vinkuu se kuskinpuoleinen ikkuna, et emmä varmaan enää mee sinne vaasaan :(

No jos sitä pääsis asiaan...

Mun bf:n isä tuli kerran kylään ja ne meni sit kattoo sitä stereohommaa liittimineen kaikkineen ja kuinka ollakaan, niit liittimii ois ollu siel hansikaslokerossa, AARGH. *silmienpyörittel*
Ne sai sit ne kii, mut mun rakas poikaystävä oli niin ihana, et se kusetti mua et ei se toimi se vehje. Mä kun olin kauheessa krapulassa ni meinasin hyppiä seinille ja alata itkee.

Okei. sit mä aattelin et loppu hyvin, kaikki hyvin & shit. Olin lähös cruisaa sillä kotterolla se ihkukiksulevy kainalossa, ja innosta pinkeenä tungin sen soittimeen.
Silence.

Eikääähhh!!! *toktok*

Nyt se levy jäi kaverin luo , enkä voi siis kuunnella sitä while siivous. :( byääh.

[q]*minttu*, 14.3.2008 22:10:
Kurkkukipu
[/q]

ostahan apteekista Bafucinii -toimii!
paranemisia!

[q]psymax, 26.9.2007 20:49:
hirvikärpänen korvassa ei tunnu yhtään seksikkäältä...!
[/q]

mites täs ny taas näin kävi!
viime viikolla kauhee räkäsirkus ja nyt on sit kurkku kipee ja nielussa jotain räkää taas.
noh, olinhan mä sen pari päivää elävä.

säälikää mua, byääh.

emmä tiä onks tää oikeestaa päivän :)

piti treffata luokka tuol muotoiluinstituutin aulas , mut siel ei ollu ketään.
menin koululle eikä sielkää ketään.

nyt @ koti, koska en ala istuksii missää aulas oottelees jotain tyyppejä, joiden nimii en muista.

O