päivän :(
Yliopiston pakkoruotsi Muutenkin, hirveesti kouluhommia pitäs tehdä ja töitä et pystyy elättämään itsens'. Ei nyt vaan jaksais, haluis vaan olla :s
Pitäs väsätä opinnäytetyön suunnitelmaa, mutta ee jaksais miettiä sitä. Sitä paitsi mä en edes oo varma mitä mä haluan siihen, niin yritä siinä sitten jotain sisällisluetteloa väsätä. Ja väsyttääkin kauheesti :(
vähän nyt kiukuttais*igor*
En mennyt uimaan, vaikka piti. Nyt en ehdi urheilla varmaan ennen sunnuntaita ja alan siinä vaiheessa olla todennäköisesti niin kiukkuinen että pää höyryää. On myös taas kerran huono olo ja nyrsii, enkä saa mitään aikaiseksi. Ihan ku olis joku lukko päällä. Äargh.
siis kaikki pienet suunnitelmat mitä oon lomalleni tehnyt on mennyt ihan vituiks ja sitten vielä kaiken kivan lisäks pyöräkin pöllittiin tänään....*dissaa**grr**nyyh*
Mieli maassa...miks pitää olla noin ankee ilmakin...*nyyh*
[q]anniini, 18.2.2006 17:34:
Itseasiassa ehkä on sittenkin parempi, että suosiolla katkaiset sähköt koko talosta, riisuudut alasti ja makaat hiljaa pimeässä huoneessa ja odotat, että ensi viikko alkaa. :D Olkoon se toivottavasti tätä vkoa parempi. :S
[/q]
Toivottavasti...mutta, entäs jos on se uhka, että lumentulo kasvaa monella prosentilla, katto antaa periksi ja romahtaa sekä tukehdun alasti lumeen ja kattorakenteisiin?
Pelastushenkilökunnalla on ihmettelemistä kun makaan kuolleena siinä tyhjässä huoneessa alasti, ilman sähköä, lumen ja rakenteiden peitossa. Tuutko sä sit kertomaan mun viikosta?
oon kipee.
+ töis
++ enkä voi olla saikulla.
+++ täällä on kauhee kiire.
:(
[q]MissKoo, 3.9.2008 08:09:
Dallapee -puistossa ton vanhan ruumishuoneen oven edessä nukkuu joka aamu joku spurgumies. Asunnoton vissiinkin. Eilen arvuuteltiin pitkään oiskohan se kuollut, mutta kun poliisit tulee aina häätää jossain vaiheessa sen pois, niin näytti se eilenkin ihan hengissä olevan. Nukkuu makuupussissa. Jotenkin tosi surullista, on öisin varmaan aika hiton kylmä jo.
[/q]
Duunipaikan edustalla olevalla kadulla pyörii suunnilleen samassa jamassa oleva naisihminen harva se päivä. Yks ilta katoin töistä lähtiessä, kun se viikkaili makuupussiaan ja kävi sen päälle makaamaan. Aamulla nainen näytti nukkuvan samalla kadulla, mutta noin 10 metrin päässä aiemmasta yösijasta. Surullista katsottavaa todellakin....
[q]Hyzenthlay, 3.9.2008 13:24:
Yliopiston pakkoruotsi Muutenkin, hirveesti kouluhommia pitäs tehdä ja töitä et pystyy elättämään itsens'. Ei nyt vaan jaksais, haluis vaan olla :s
[/q]
voih lotta! seuraavan kerran ku nähdään puhutaan sitten vaan ruotsia niin pääset harjoittelemaan
enpä oo tehny juuri mitään muuton eteen tänään.
[q]NaSu*, 10.6.2009 06:21:
ei taasKaan uNeLmakotia...
Homma meni näin: Netistä löysin ihanan kämpän johon sovin näytön, näytössä oli vain minä ja nuori poika, kämppä oli aivan LOISTAVA! mun uneLmakoti. Välittäjä sanoi että soittaa parin tunnin päästä molemmille, ja sellainen mutu jäi että olisin ollut vahvoilla... Noh.. Odottelin sen pari tuntia täristen.. Välittäjä soittaa ja kertoo että kämpän omistaja ei nyt kuitenkaan laita asuntoa vuokralle koska odottaa jotain sukulaistyttöä joka ehKä siihen syksyLLä tulossa! Mä oLin TOSI pettynyt ja väLittäjä käänsi veistä haaVassa sanoen eTTä jos se tyttö ei tuLisi olisi erittäin hyvät mahDoLLisuudet... OK. Kiitti.
Ymmärrän omistajaa että tottakai mielellään sukulaisen siihen ottais mut miks pitää ensin laittaa kämppä nettii ja välittäjä tekee turhaa duuNia ja meiKäLäiset pääsee kattoon ja jäNNiTTään et saisko viHdoinn uneLmien kodin ni...... prkL saas näHdä et koska kouluista tuLee viimeset tiedot et pääseekö opiskeleen... siiTä varmaan riippuu asunnon kohtalo...
[/q]
MÄ EN KESTÄ TÄTÄ!!!!!!!!!!
nyt se kämppä on tuLLut uudestaan vapaille markkinoille ja se välittäjä ei ole ilmoittanut mitään ja kun en oo päässyt koneelle ni näyttö on mennyt OHI! WITTUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!! :(
Pistin kyl viestiä perään että edelleen juuri SEN kämpän haluaisin ja edelleen olisin kiinnostunut.. saas nähdä miten käy..... tai ilmottaako mitään.. BLIIS peukut pystyyn, mä haluun sen kodin oikeesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En päässy aamulenkille ton kaatosateen takia :(
[q]Maihku, 10.7.2009 16:32:
siis kaikki pienet suunnitelmat mitä oon lomalleni tehnyt on mennyt ihan vituiks ja sitten vielä kaiken kivan lisäks pyöräkin pöllittiin tänään....*dissaa**grr**nyyh*
[/q]
Etukäteen suunniteltu "hauskanpito" ei koskaan toimi. ;<
jopa murojen kelluminen vituttaa nyt...
Nesu vuotaa, kurkkua ärsyttää ja yskittää, kuume nousee koko ajan.. Kolmen päivän eristys omaan pieneen kaksioon :(
Onko ihan helvetin vaikea noudattaa ohejita, jotka itse on laatinut?
Miksi toiset ihmiset pitää dumata maanrakoon heti? Ennen kuin kukaan on ehtinyt tutustua tyypin potentiaaliin tai persoonaan tai mihinkään laitetaan perjantaipullo äänestys pystyyn, että millon se lähtee
Mikä VITTU ihmisiä oikein vaivaa???
[q]Annakins, 4.9.2008 10:29:
Suolaa haavoille :(
[/q]
Mun ei tarvii enää ikinä muotoilla ajatuksiani sanoiks ku sä kerkeet kirjoittaa ne mun puolesta jo etukäteen.
Nimim. kohta tulee sankollinen suolaa niskaan kotirappusilla jee
/edit
eipä tullu, ei tullu mittää. ei mistään ikinä tuu mitään. ahistaa.
Suolaa haavoille :(
Tää on vaan jotenkin niin vaikeeta ja hajottavaa.
Mä oon väsynyt olee koko ajan varpaillani ja joka toinen viikko ihan rikki,
mutten vaan löydä tästä ulos mitenkään.
Enkä mä tiedä edes, että haluanko mä oikeasti.
Aivot huutaa että nyt on se ihan vihoviimeinen hetki kumartaa ulos ja kiittää,
mut sydän sanoo ihan muuta.
Oon liian tunneihminen.
Välitän liikaa.
Mä oon vaan niin väsynyt olee koko ajan henkisesti mustelmilla ja silti tuntee näin.