päivän :(

Back to häröily O

kaverit yks toisensa jälkeen peruu colorsiin lähtönsä...ja mulla on jo lippu, työvuorot järkätty jne.jne....vituttaa*grr*

[q]tiiainen, 2.9.2008 07:53:
Yksi karvainen perheenjäsen vähemmän*nyyh*
[/q]*hali*

Taas yksi katkonaisesti nukuttu yö takana ja työmotivaatio nollassa. Tästä ei ole hyvä jatkaa eteenpäin. Onneksi ulkona sentään paistaa aurinko.

[q]Freja, 1.9.2008 11:49:
Jouduin laittaa pyynnön uudesta verokortista, kiitos tulojen nousun. Loppuvuoden % 29,5
[/q]
Eihä toi vielä mitään, mieti jos sulla olis koko vuoden yli kolkyt...

Edit: totta, kaikki on suhteellista, jopa prosenttilaskuissa.

Edit2: Eiei, en millään tavalla viitannut omaan prosenttiini. Toi nyt tuli vaan...jostain.

Yäh. ois pitäny pitää toinen saldovapaa.

Yks V-mäinen asiakas...

On vaikee pukee sanoiks kuinka paljon vituttaa tällä hetkellä.

Dallapee -puistossa ton vanhan ruumishuoneen oven edessä nukkuu joka aamu joku spurgumies. Asunnoton vissiinkin. Eilen arvuuteltiin pitkään oiskohan se kuollut, mutta kun poliisit tulee aina häätää jossain vaiheessa sen pois, niin näytti se eilenkin ihan hengissä olevan. Nukkuu makuupussissa. Jotenkin tosi surullista, on öisin varmaan aika hiton kylmä jo.

Tänään ei ollu yhtään parempi päivä kuin eilen. :(

Oon nyt ollu vuorokauden puhumatta ja vielä pari pitäis jaksaa. Mulla on jälleen kerran kurkunpääntulehdus ja äänihuulet pahasti turvonneet. Tällä kertaa lääkäri tosin sano että nyt jos en oikeasti ole puhumatta, niin mulle voi pian jäädä krooninen käheys tai mun äänihuulia joudutaan operoimaan.

Miksi kaikista maailman ihmisistä juuri minä -joka rakastan olla äänessä- pitää olla hiljaa? Tuskasta! Ja vaikeaa!!! Blaah!

Iha liia huonosti nukuttu yö. Oon iha tajuttoman väsynyt

joku "pakollinen yön konsertti" ois kohta....

eilen meni ranne jotenki paskaks kolmannen kerran samasta kohdasta napsahti jotenki kun kaaduin tuol lumessa :( outoa on se että kun nousin pystyy jatkoin vaa tekstarin kirjotteluu kaikes rauhas Xd nyt ei meinaa onnistuu tällä näppikselläkään :s

ja tulipa lukittua ittensä ulos äsken kun menin tupakalle eikä sytkäri toiminu ni kävin tosi äkkii sisäl hakemas toisen.. ni tietystihän ne avaimet tuli heitettyy sisäl ja ovi lukkoo... tulipa siinä kiroiltua itekseen ja panikoitua vähän aikaa ja mietittyy kenelle soittaa/kauankohan täällä joutuu oottamaan mut onneks vuokraisäntä sattus olee lähistöllä niin ei tarvinnu oottaa kauaa :)

taitaa olla sitä huonoa karmaa tai jotai :D

[q]Zenni, 10.12.2008 23:10:
Eilen lähti duuni ja tänään kämppä. Onpa ollu hyvä viikko.
[/q]

täh?! nyt kuulostaa vähän liian raa'alta*whaat*

se nimeltä mainitsematon.. v***n ämmä oli jäädyttäny tunnukset >:|

onneks tärkeet tiedostot on mailis ^_^.... eikä ollukaa!! :O

eli varma 6tunnin työ hukkaa =(((((

[q]MissKoo, 3.9.2008 08:09:
Dallapee -puistossa ton vanhan ruumishuoneen oven edessä nukkuu joka aamu joku spurgumies. Asunnoton vissiinkin. [/q]

Ehkä se ei tiedä että korttelin päässä Kinaporinkadulla olis laitapuolen yökahvila Kalkkers, jossa saa oleskella aamuvarhaiseen asti jos ei ole kännissä? Tai ehkä se onkin siellä sulkemisaikaan saakka ja kömpii sit rappusille

Selkä kipuilee ja KELA sekoilee. Yh

[q]opmdevil, 2.1.2009 12:13:
Olen yrittänyt hakea töitä helsingin suunnalta. Jostain kumman syystä useat firmat ovat päättäneet, että avoimet hakemukset ovat out ja sitten kaikenlaiset saatahan hakukoneet ja monimutkaiset hakulomakehelvetit ovat in. Siis täyttele sitten joka duuniin jotain 10-sivuista nettihakemusta jota ei sitten ole edes testattu kunnolla jotta sen käytettävyys olisi ok. Sitten pitää vielä rekisteröityä ja luoda käyttäjätilit ja ties mitä. Aivan pelle lefkoja, perkele mutta kai ne haluaa vaan sitten painaa hakuajan jälkeen nappia että tuollaisia tuli ja parissa sekunnissa on haastetelvaksi kutsuttavat listassa ilman mitään omaa panosta. Jee...
[/q]
Jeh, itteäki vituttaa tämä asia.

Avoin hakemus on niin helppo tehdä ja liittää siihen CV kaveriksi, eikä vaadi edes suurta urotyötä. Näiden nettihakemuspaskojen kanssa saa aina kyrpiintyä, varsinkin kun suurin osa niistä on purkkaviritelmiä.

Tosin vain henkilöstöpalvelufirmat taitaa näitä enimmäkseen harrastaa.

[q]Sssan*, 9.12.2008 23:55:
Ei oo kivaa mennä yksin nukkumaan..(tää on kyllä kokonaisen pari vkoa jo kestäny..*uuh*)
[/q]

Tiedän tunteen :)
Jos helpottaa niin itsekin olen tuossa tilanteessa kokonaiset puoli vuotta. Onhan siihen tottumista

[q]
Tosin vain henkilöstöpalvelufirmat taitaa näitä enimmäkseen harrastaa.
[/q]

Yllättävän moni isompi firma harrastaa myös tätä infernaalista lomake shittiä

Työkaveri,josta lähti sellaiset vibat, ettei tee mieli kääntää selkääni hänen läsnäollessa.

O