päivän :(

Back to häröily O

[q]kindertin, 30.8.2008 17:07:
Kuinka Vitun SÄÄLITTÄVÄÄ ja RAUKKAMAISTA on,kun 2(kaksi!!!!!) jätkää käy yhden kimppuun?
Kuinka vitun säälittävää ja raukkamaista on potkia kun toinen on maassa?

..ja kuinka kamala tälläistä on katsoa 1,5m päästä,kun kimppuunkäyty on oma rakas pikkuveli?

*täriseepaniikissavieläkin*
[/q]

Ei perk... Osaan kuvitella. Ei hyvä luoja miksi ihmiset tekee tällaista?

Nyt on kyl ihan vitun hämmentynyt ja surullinen olo...

[q]Kolera, 31.8.2008 09:13:

lääkitys joo vaikuttaa hyvin paljon joo mut sit pitäis yrittää hoitaa ne syyt häiriön takana. Sen lisäks kyseinen ihminen on hyvin lääkevastainen(jääräpäisyyttään kai)
[/q]

Eiks ne kaikki miehet ? (olettaen et tää sun kaveri on mies)

Työhaastattelu meni suurimmaks osaks päin helvettiä*igor*. Vittu!

Brittany Murphy on kuollut. :( Ikävä uutinen. Oli niin "söpö" tapaus ja Sin Cityssä loistava.

Vika lomapäivä.
Huomenna töihin (VITTUUUUUUUUUHHH!) ja vuorokausirytmi sekasin.
Tullut tällä viikolla lähinnä oltua hereillä yöt ja nukuttua päivät, niinpä äkillinen rytmin palautus ja en nukkunut viimeyönä tippaakaan.
Piru kun väsyttäääh -_-

Kipeä olo taas ja just viime viikon sairastin*poks*.

[q]Gini, 30.11.2005 07:17:
---
hards, 30.11.2005 05:33:
paikallinen bisse on pahaa :D

..mut kaupasta saa jotain naonpoistajaa (56%) parilla eurolla 5 litraa :D:D

---

Paikallinen bisse on HYVÄÄ ja HALPAA!! Et oo vissiin vielä maistanut oikeeta merkkiä.
Älä narise, prkl!!*toktok*
[/q]
nojoo, jos tykkaa valjahtyneesta bissesta.

väsyttää niin paljon, et ei huvita lähtee mihkään.*haukottel**igor*

[q]Enkeli, 15.5.2006 11:31:
---
satumetsä, 14.5.2006 21:24:
masentaa

---

Sitä on liikkeellä *voimia*
[/q]

eiköhän se taas tästä jotenkin...

selkä on ihan jumissa

[q]Muro, 17.5.2006 23:44:
Söin liikaa sipsejä grilli-illassa. Vaatteetki haisee savulle. Tosi paskaa ku pitää paistaa lettuja ja syyä ittensä kipeeksi ;)
[/q]

no mutta syöminen on kivaa

hammaslekuri löys 3 koloo. mut ei ollu kuulemma pahoja :)

sen sitä saa kun käy 3 vuoden välein tarkastuksessa. 2000/2004/2007 :D '04 ei sentään löytyny yhtään reikää :) ps. ostin hammaslankaa :D

Mulla on aarettoman huono paiva tanaan. Oikein ottaa paahan itteakin kun ei mikaan onnistu ja kaikkialta tulee vaan huonoja uutisia. Ttu.

Auauau, hammasta särkee. Ja tarkastuksessa sanoivat että pitää odottaa että antavat ajan, päivystykseen saa mennä vasta jos ei särkylääkkeet auta.

No, kohta tää on niillä rajoilla, ei kyl oo ollenkaan huono omatunto mennä korjauttamaan tätä.

Jaahas ja itsekkin pitäisi palautua aamulla työn ihanien rutiinien pariin, mutta kello on jo puoli yksi ja unesta ei ole tietoakaan (vaikka rytmi on jo palauteltu viikon aikana takaisin). Eli tästä päivästä tulee tuskainen päivä ja toivottavasti herään siihen herätyskelloon aamulla.

Menin sitte taas koko yön töihin, kaameella paniikilla. Huonosti nukuttu yö. ipellä loppuu loma :C Väsyttää ja tekis mieli vaan jäädä sänkyyn. Eikun tonne saatanan viiden asteen keliin polkemaan ja sitte johonki hevonvitun kuuseen(en ees tiiä mihin oon menossa) koko päiväksi 7-luokkalaisten kanssa. Ja mä edelleen oon sitä mieltä, että Turun NK sucks.

liian kylmä ulkona tehäkseen mitään(

[q]coolcat82, 19.5.2006 18:03:
Jouduin ottaa väliaikaa mun rakkaasta, että saan omat asiani kuntoon. Ei tunnu hyvältä, mut tein sen kuitenkin hänen parhaakseen. Ei oo kiva kattoo vierestä kun toinen kärsii omista tekemisistäni. Sattuu ihan vitusti *nyyh**nyyh*
[/q]

Jouduin laittaa pyynnön uudesta verokortista, kiitos tulojen nousun. Loppuvuoden % 29,5

O