päivän :(
Työuupumus on nyt sit tosiasia. Pitäis päättää jääkö pariksi kuukaudeksi saikulle ja ottaa palkanalennuksen vastaan, vai koittaa selvitä ilman.
[q]Septique, 8.5.2007 11:54:
Allergiat potkii mua naamaa ja teen kuolemaa
[/q]
ai suaki/ai säkin.
Ei oikeen nappais mikään. Nyt "kesä"lomalla en oo saanu mitään tehtyä, mut ei silti oikeen huvittais kouluunkaan vielä mennä. Nykynen asumismuoto vituttaa eikä parempaa oo tiedossa. Koirakuume alkaa olla lähes sietämätön.
Hanna-myrsky on voimistunut entisestaan ja sen pitaisi iskea tanne iltapaivalla. Tuulta voi parhaimmillaan olla 65 mailia tunnissa ja mielettomat rankkasateet. Kaak!
[q]Takyon, 6.9.2008 02:56:
Paskaa
[/q]
Ei kun Ihanaa!
niin vituttaa yks "kaveri" jota nään tosi harvoin, koska se asuu vaasassa.
no nyt se teki taas sen bravuurin eli megaoharit = ei vastaa puhelimeen eikä avaa oveaan vaikka auto seisoo parkissa. ja sovittuja suunnitelmia oli tälle illalle.
enpä taida enää ilmotella sille tyypille yhtään mun kuulumisista tai vaasassa olosta. jos ei kerta
kiinnosta. olisi kuitenkin voinut ehkä tekstiviestin laittaa, jos on tullut joku este.
oltiin joskus parhaat kaverit, mutta näin kai tää vaan menee välillä....
menkööt.
siks toisekseen lapsi oli multa tänään hukassa = paniikki!
kolmannekseen, äiti olisi voittanut täysosuman lotossa, jos ei olisi aamulla päättänyt ottaa konelottoa. oikeessa rivissä oli liuta syntymäpäiviä ja muita merkitseviä numeroita, joita se on ruksinu joka viikko -paitsi nyt- lottolappuihin. niin kamalaa kattoo vierestä kun äiti vollottaa tuntitolkulla:(((
Paskaa
[q]Amma, 1.5.2009 02:25:
Taivuin Facebookiin.
OMG.
Hyvästi loputkin elämän rippeet.
*pökr*
[/q]
*jiihaa**aplodit**tanssittel*
pää ja maha hiukan kipeitä
+ tyypillinen paskapäivä töis
[q]H3li, 6.9.2008 23:46:
niin vituttaa yks "kaveri" jota nään tosi harvoin, koska se asuu vaasassa.
no nyt se teki taas sen bravuurin eli megaoharit = ei vastaa puhelimeen eikä avaa oveaan vaikka auto seisoo parkissa. ja sovittuja suunnitelmia oli tälle illalle.
enpä taida enää ilmotella sille tyypille yhtään mun kuulumisista tai vaasassa olosta. jos ei kerta
kiinnosta. olisi kuitenkin voinut ehkä tekstiviestin laittaa, jos on tullut joku este.
oltiin joskus parhaat kaverit, mutta näin kai tää vaan menee välillä....
menkööt.
siks toisekseen lapsi oli multa tänään hukassa = paniikki!
kolmannekseen, äiti olisi voittanut täysosuman lotossa, jos ei olisi aamulla päättänyt ottaa konelottoa. oikeessa rivissä oli liuta syntymäpäiviä ja muita merkitseviä numeroita, joita se on ruksinu joka viikko -paitsi nyt- lottolappuihin. niin kamalaa kattoo vierestä kun äiti vollottaa tuntitolkulla:(((
[/q]
haha ton takia en ikinä pelaa lottoa millään merkitsevillä numeroilla, vois samantien virittää hirttoköyden ku kävis tollei. kiitos tästä tiedosta, taas yks hyvä syy olla pelaamatta lottoa!
Voihan perse :(
Hienoa kokea tulevansa taas hyväksikäytetyksi. Ajatusta ei voi välttää, vaikka kuinka kauniisti miettisi eri koukeroita.
ottaa päähän ku ei saa tehtyy itellensä mitn, vaan valittaa 24/7 siit miten tyytymätön on itteensä.
joo, vois mennä syömään suklaata ja sipsejä.
*wrist*
Kiukutteleva iskä.
ei ollu ihan se mukavin työillan alotus...
pomo tuli valittamaan et kun ei ole paikat kunnossa kun huomenna avataan joulu. Itse olen maanantaina ollu 5,5h töissä ja silloin mulla oli iso urakka johon meni melkein koko mun työpvä. Ti olin vapaalla ja tänään vasta töihin.
olis vissiin pitäny revetä maanantaina miljoonaan eri paikkaan ja ehtiä tekemään useaa eri hommaa samaan aikaan.
Mä en suostu ottamaan kritiikkiä vastaan jos siihe ei ole aihetta omalta osalta. Minkä mä sille voin ettei ti ole kukaan tehnyt asian eteen mitään.
herätys jo kahtena aamuna 5.50 , wtf!!!
[q]Miinapiina, 23.4.2007 09:25:
väsy ja pitäis raahautuu viel koululle käymään...
[/q]
onneks raahauduit ,sait skenettää mua.
väsyttää kans ihan sairaasti ja pää on yhä kipeä vapun jäljiltä. het ku nousee ylös ni au.
Huoh.
Kela muisti mua perintälappusella. ollaan muka saatu liikaa asumistukee noin kaks tonnia.
kyl kyl, perheessä on 1 työtön, 1 opiskelija ja 1 alle kouluikäinen.
sit vituttaa viel enempi, jos oon ite sutinu esim. unohtamalla jonkun muy importante liitelappusen.
no onneks junat ei ollu täynnä.
plaah.
[q]kimmø, 1.10.2007 17:19:
masentavaa palata sateiseen, likaiseen ja ruuhkaiseen
arkeen ihanan pienen rantaloman jälkeen :(
[/q]
hetken jo luulin, et oot suomessa salaa (tosta kuvauksesta) mut sit into laantu ja kässäsin et joo, ehkä sieläki sataa