päivän :(
Huoh. Vaihtuis jo päivä. Ei kai tästä enää parempi ehi tulla.
Vittu Turusta on ryssitty mun JHL- jäsenmaksuasiat.
Muuten kiva ja rento päivä muuttuikin iltaa myöten raskaaksi ja jotenkin apeaksi. En vaan keksi muutakaan sanaa tälle mielelle kuin "Raskas". :'/
Rahatilanne :|
kaikki rahat menee kakkosvaiheeseen...
Mistäköhä revin rahaa konemetsään? :o
Mä käyn vielä väkivaltaseks naapuriani kohtaan joka ei osaa eläimistään pitää huolta, vaan päästää kissansa juoksentelemaan pihalla. On tosi kivaa kun yks niistä sit painelee meiän pihalle ja menee nuohoomaan lastenrattaisiin.
Se helvetin ämmä ei edes avaa ovea kun menee sinne vaikka varmasti on kotona. Kerran jo kiukuttelin sille ni oli taas niin reipas vastaus "ei ne tykkää valjaista ja pakko ne on ulos päästää, en minä voi sille mitään jos ne karkaa portin alta/aidan yli".
Aijaa!? No mä en sit varmaan voi mitään sille et mulla on ansoja/loukkuja/myrkkyjä mun pihassa. Se on voivoi.(Varsin eläinrakkaana ihmisenä en kuitenkaan voisi mitään tollasta tehdä *hmph*)
:(
Ihan perseestä prklstnavttu. Ja motivaatioki koko kuulta huuhdottu sateen mukana viemäriin.
nenästä tulee enemmän tavaraa ku taivaalta vettä
No saatana!
Kävi niin, että kaverin polttarit ja toisen kaverin häät on samana päivänä.
molempiin oon lupautunut paikalle, mutta miks ihmeessä kutsut tulee vasta nyt, jos ens kuus jo juhlitaan!? miten kerkee yleensäkkää varautumaan (rahallisesti) kaksiin tai edes yksiin juhliin noin lyhyellä varotusajalla..
No, koska kuulun polttariporukkaan ja kyseessä on lapsuudenkaverini, niin enköhän löydä itteni niistä bileistä.
kurjaa vaan ilmottaa toiselle kaverille et sorryt hei.
Ikävä kotiseudulle*uuh*
Paha mieli ja epävarmuus.*uuh* Haluun vaan kotiin lämpimän peiton alle nukkumaan.*uuh*
[q]H3li, 28.8.2008 21:14:
No saatana!
Kävi niin, että kaverin polttarit ja toisen kaverin häät on samana päivänä.
[/q]
ja miron synttärit....
Tulevaisuuden suunnitelmat meni taas pieleen!
Mun uran kohdalla on seinä noussut lopullisesti pystyyn! Miten vitussa mä pääsen tästä eteenpäin??
[q]H3li, 29.8.2008 09:34:
jos menis oulun kautta lahteen ja jatkais siitä vantaalle, miksen mä heti älynny!
[/q]
ko sä et o kässäri. NI!
hampilääkäri
[q]cletus, 29.8.2008 10:08:
hampilääkäri
[/q]
Joo tuli äsken käytyy
[q]sapeli, 19.11.2008 10:51:
---
Freja, 19.11.2008 10:41:
---
sapeli, 19.11.2008 10:27:
No, tulihan se tännekin.
******** Oy aloittaa maanantaina 24.11.2008 yhteistoimintalain mukaiset neuvottelut, joissa käsitellään esitystä 40 työntekijän vähentämiseksi.
---
Voi paska. :/ Toivotaan parasta, pelätään pahinta. Kui iso jengi teitä siellä on?
---
Satoja, onneksi.
[/q]
Jahah, parasta toivoen :>
Tänään on ihan hirvee päivä. :(
*vuodatus*
VITUTTAA duunissa kun olen jo vuoden piirtänyt uuteen uskoon hautausmaiden pohjakarttoja, kuvannut jokaikisen hautapaikan ja muistokiven ja mitaillut siellä kentällä kontalleen perse näkyvillä pitkät päivät, piirrän kaiken vastaamaan mittakaavassa ja oikein pilkuntarkasti, sitten jengi YHÄ käyttää jääräpäisesti niitä vanhoja karttoja joita ei alkuperäinen piirtäjä edes vaivautunut kentältä tarkistamaan, jossa on vanhentunutta tietoa, osa hautapaikoista jossain vitun Kuussa ja monet asiat päin persettä eikä läheskään niin tarkasti.
Sitten soitellaan MINULLE että mitä helvettiä olen sekoillut kun ei löydy. No eihän sitä hautapaikkaa Q löydy paikalta X hautausmaalta Y osastolla Z jos vanhalle kartalle sitä_ei_ole_piirretty tai piirretty ihan väärään kohtaan.
Vittu saatana kun ei vieläkään uskota meikää vaikka olen sanonut että käyttäkään niitä meikäläisen korjaamia karttoja joiden korjauksiin on uponnut aika vitun monta tuntia.
Sitten pitää lähteä paikan päälle näyttämään ja rähisemään kartta kainalossa kaupungin toisellepuolelle että "VITTU SIINÄ!" "KATO NIINPÄS OLIKI!" ja prikulleen siinä oli sekin paikka mihin olen sen piirtänyt. Stanan idiootit. Toisen kerran olen duunipaikassa hermostunut. Vittu.
oon vaan nii rikki just ny