päivän :(
[q]sapeli, 26.8.2008 12:15:
---
MissKoo, 26.8.2008 11:52:
Huoh. Valivali. VALIVALI.
---
Saat mut melkein onnelliseksi siitä että mulla ei ollut lainkaan lomaa... Tavallaan helpompi vaan jatkaa samaa höyryä tätä samojen terminaaliseinien tuijottelua kun ei ole ollut vapaalla nauttimassa kesästä ja lämmöstä ja vapaudesta.
Toisaalta, kun sen noin sanon niin kuulostaapa masentavalta.
[/q]
No hei, et ainakaan tiedä mitä menetät, niin ei haittaa Ja kyllä tää tästä taas lähtee, parin viikon päästä ei varmaan muista olleensa ees lomalla..
Toinen päivä kuumeessa, kuumemittari kertoi aamulla 39.3 ja olo on kuin katujyrän alle oisin jäänyt.
[q]Freja, 19.11.2008 10:41:
---
sapeli, 19.11.2008 10:27:
No, tulihan se tännekin.
******** Oy aloittaa maanantaina 24.11.2008 yhteistoimintalain mukaiset neuvottelut, joissa käsitellään esitystä 40 työntekijän vähentämiseksi.
---
Voi paska. :/ Toivotaan parasta, pelätään pahinta. Kui iso jengi teitä siellä on?
[/q]
Satoja, onneksi.
Mä oon niin hajalla,niin rikki,niin pettyny,niin..niin.. Sanat ei riitä kuvaamaan tän olotilan kamaluutta
[q]Miinapiina, 27.8.2008 10:59:
---
Timce, 27.8.2008 10:18:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200808278167633_uu.shtml
Vetää hiljaiseksi..Meni kyllä hiljaiseksi. Jumankleissön, mikä ihmisiä vaivaa. *släp*
---
luin kanssa ton, ja voin sanoo, et kyllä tuntui tosi pahalta
tuollaisia vanhempia vois joku käyä vähän ravistaas *släp*
[/q]
Ikävä juttu on että heitä on jo saatettu ravistella, silloin kun he ovat olleet pieniä. Ja väkivallan kierre jatkuu.
Eipä sillä, kyllä jokaisen ihmisen pitäisi pystyä omalla kohdallaan tehdä ne oikeat päätökset.
Turun nuorisoasiainkeskuksen palkka ei yllä normaalille tasolle edes ilta- ja yölisien, henkilökohtaisen lisän, kannustuslisän sekä koulutuspäivärahan kanssa. Alkupalkka 1584,70. Brutto noiden kaikkien ekstrojen kanssa 1704 euroa. Siitä kun sitten viedään vero ja muut, niin kyllä taas paskanlapioijaa naurattaa.
[q]Timce, 27.8.2008 10:18:
Vetää hiljaiseksi..Meni kyllä hiljaiseksi. Jumankleissön, mikä ihmisiä vaivaa. *släp*
[/q]
luin kanssa ton, ja voin sanoo, et kyllä tuntui tosi pahalta
tuollaisia vanhempia vois joku käyä vähän ravistaas *släp*
[q]Timce, 27.8.2008 10:18:
[/q]
Itku pääsi kun tän jutun luin. Mut jäi mietityttämään että otettiinko vauva huostaan vai palasiko se näiden vanhempien hoitoon?
Naiset.
Se siitä sitten.
Vittu.
[q]Freja, 27.8.2008 14:30:
Tänään on ihan hirvee päivä. :(
[/q]
Flunssa pahenee ja vloppuna on työpaikan vuosipalaveri Pääsee siis tartuttaan kaikki *toktok*
Oli enemmän kuin epämiellyttävää todeta kesken työpäivän että yksi kaveri työmaalla on juuri saanut jonkin verran painavan alimak-nostimen rautaoven suoraan päähänsä joka tippui yhdeksännestä kerroksesta!!!!!!! Jokainen voi sitten kuvitella minkänäköistä jälkeä siitä seurasi....
Siinnä ei sitten ollut muuta tehtävissä kuin pitää päivän ateria sisällään....*eiei*
On sitä kaikkea nähnyt mutta tätä ei olisi halunnut koskaan näkevänsä...ei todellakaan!!!!!!
koko päivän kestänyt etova olo
Perkeleen naapuri soittaa taas iskelmä humppaa tuol niin että verhot heiluu
Tämän päivän ainoa asia, mikä veti suupielet alas, on läheisyydenkaipuu. Sekin iski onneks vasta nyt, kun oon menos nukkupaupa.
Eilen lähti duuni ja tänään kämppä. Onpa ollu hyvä viikko.
Uh, pitkästä aikaa väsytti niin paljon herätessä että vielä yli tuntia myöhemmin sellanen jomotus silmien takana. Kofua ja särkylääkettä on kyllä otettu, pitää varmaan ottaa lisää...
Nyt muistan miltä musta tuntui aina aiemmin kun jouduin heräämään aikaisin / vähillä unilla, tää ihme jomotus ja paha olo on kyl tosi nihkeätä. Onko kellään muulla vastaavaa?
Äääääääää
Taitaa taas semisti lämpö nousta. Burana naamaan, pysyy poissa.
Oon sit kadottanu jotain mikä ehkä pitäis löytyä.