päivän :(
Päätä seinään ja pulkalla puuhun :(
En ois tahtonutkaan.
[q]mayah, 25.8.2008 11:07:
Oon puhekiellossa 4-5 päivää. Aika ankeeta.
[/q]
Toi on ihan sairasta. Ollu itelki kans joskus
[q]mayah, 25.8.2008 11:07:
Oon puhekiellossa 4-5 päivää. Aika ankeeta.
[/q]
No hitto :( Me oltiin selkeesti liian äänekkäitä lauantaina!
Maanantaikooma, silmiä nukuttais niin paljon vielä, vaikka on jo iltapäivä. Viime viikko mennyt öisin seikkaillessa (unissa siis), kaipaisin jo levollista yötä. Mikä lie taas riivaa mieltä.
Jepjep. Olin töissä vähän vajaa neljä tuntia loman jälkeen kunnes muistin miks olin niin fakin stressissä ja kireenä ennen lomaa. Mä haluun uuden duunin badly.
Poskiontelontulehdus ja jotain häikkää keuhkoissa myös, eli koko viikko saikkua...
Työpaita oli ratkennut alaselästä, eikä siinä vielä mitään mut mä huomasin sen vasta safkiksella hiukan ennen puoltapäivää.. Onneks kävin kotona syömässä ja onneks kaapissa oli toinen paita jota voin käyttää töissä.
Toivottavasti kovin moni ei ole huomannu :D
[q]Freja, 25.8.2008 21:01:
Oonko vähä tyhmä vai oonko vähä tyhmä.
[/q]
Oot vähä tyhmä.
TAAS fillarista laukes kumi, tää on jo vittuiluu
-M
sais jo tää inhottava flunssa lähtä menee kiitos
Kissa leikataan tänään. Pallit pois, naps vaan. Voi reppanaa! Sitten se vaan käyttää kaiken ajan tuijotellen ikkunasta kaukaisuuteen. Voi voi voi, kaikki suunnitelmat sillä roskakoriin kerralla.
Viikonloppu sujahti taas niin että. Tänää pitää lähtee taas takas haminaan B(
Mistään ei tuu mitään, en saa mitään aikaan, päätä särkee, ahdistaa ja vituttaa. Tätä on nyt jatkunut jo ihan liian kauan ja rästejä on kertynyt ihan liian paljon. Turhauttaa niin helvetisti
sattuisattuisattui.
ei enää ikinä moisia sairaalatoimenpiteitä.
kyllä on itketty
No, tulihan se tännekin.
******** Oy aloittaa maanantaina 24.11.2008 yhteistoimintalain mukaiset neuvottelut, joissa käsitellään esitystä 40 työntekijän vähentämiseksi.
Voi vittu tätä elämää..
Heti alko nuha kun palasin töihin lomalta. Täällä on ilmastointi ihan perseestä, pitää istua kaksi villapaitaa päällekäin ja kaulaliina kaulassa. Kuulostan ihan flunssaselle ja ääni on käheenä.
En ymmärrä miks tälläsiä ilmastointeja pidetään, täällä on koko ajan kaikki ihan paskana ton takia. Ei mukaan hirveästi kiinnosta koko ajan niistää nenää.
Huoh. Valivali. VALIVALI. En ole koskaan pitänyt yhtä superihanaa kesälomaa eikä koskaan töihinpaluu ole ollut yhtä vaikeaa. Kun aamulla heräsin, olo oli lähinnä krapulamainen, vaikka olin siis eilen vaan töissä ja salilla! Väsyttää ihan hulluna ja tuntuu jotenkin vaikealle päästää irti kesäloman vapaudesta ja fiiliksestä. Mä en pysty uskomaan, että se on jo ohi pitkä harmaa syksy edessä ja mustaakin mustempi vuodenaika.
Vitutus, päivä neljä.
[q]MissKoo, 26.8.2008 11:52:
Huoh. Valivali. VALIVALI. [/q]
Saat mut melkein onnelliseksi siitä että mulla ei ollut lainkaan lomaa... Tavallaan helpompi vaan jatkaa samaa höyryä tätä samojen terminaaliseinien tuijottelua kun ei ole ollut vapaalla nauttimassa kesästä ja lämmöstä ja vapaudesta.
Toisaalta, kun sen noin sanon niin kuulostaapa masentavalta.