päivän :(

Back to häröily O

Tää työpvä on ollut yks eniten perseestä ever Vkl tulee tarpeeseen.

-M

Jalka muljahti juostessa ratikkaan Ei oo yhtään kipee ei...

Miten tästäkin nyt taas noustaan.

[q]Annakins, 23.8.2008 04:09:
Miten tästäkin nyt taas noustaan.
[/q]

Uuteen nousuun?

Nyt kun yövuorot pitäis lopettaa ni eiköhän tähän valvomiseen ala tottumaan. Eli joo, taas pitäis alkaa kääntää rytmiä uuteen uskoon.

jo eilinen :( mutta ihan uskomatonta kyl miten jotkut ei osaa käyttäytyä lentokoneessa. muutenki jännittää lentäminen niin sit vieressä istuvat venäläisnaiset päättivät alkaa kiskomaan whiskyä kaksin käsin jonka seurauksena toinen oksensi vessaan jonka jälkeen sammui tuoliin. toinen nainen ei suostunut laittamaan turvavyötä kiinni kun hänelle ei suostuttu tarjoilemaan lisää alkoholia, otti ensin varoituksen ja purserin lukuisista kehoituksista huolimatta ei vieläkään laittanut vyötä kiinni. nainen osasi suomea mutta haukkui kovaan ääneen palvelua venäjäksi, ihanaa istua tommosen vieressä 3h. onneks ei ollut pidempi lento kuitenkaan. noh onneks kytät tuli kentälle ja korjas naisen samantien talteen koneen laskeuduttua mutta tämmönen kiva lomalento helvetistä.

Naama.

Tää on enemmänkin kuin :( mutta silti.

Tuossa taannoin mun skanneri töissä meni rikki ja mulle jouduttiin hankkimaan uusi skanneri. Noh, meidän hankintavastaava/ostopäällikkö kysyi multa, että haluanko vaihtoehdon a) joka oli huomattavasti kalliimpi kunnon asiakirjaskanneri vai vaihtoehdon b) joka oli samanlainen kuin vanha. No mä sitten totesin ilman sen parempaa tietämystä, että kumpi tahansa käy.

Niin mun pöydälleni ilmestyi sitten uusi skanneri, joka on tismalleen samanlainen kuin vanha eli tasoskanneri asiakirjansyöttölaitteella. Eipä mennyt aikaakaan, kun tämän uudenkin skannerin kanssa alkoi tulla ongelmia. Suurten paperimäärien skannaaminen ei onnistu ja jos haluaa skannata sellaiseksi pdf:ksi, josta pystyy etsimään tekstiä, niin se on ihan julmetun hidasta.

No tulipahan meidän ATK-tyyppi vähän aikaa sitten käymään katsomaan skanneria ja ihmetteli, että miksi minulla on samanlainen skanneri, kuin aikaisemmin. Hän oli kuulemma suositellut sen kunnollisen asiakirjaskannerin ostamista, eikä tuota rimpulaa.

Perrrrrrkule. Itse olin kirjoillut mielessäni omaa tyhmyyttäni, etten silloin tullut pyytäneeksi/vaatineeksi kunnollista vehetintä. Ja nyt vielä kuulen, että tyyppi olisi suositellut mulle sitä toista. Ehkä näiltä joka perjantaisilta harmailta hiuksilta säästyttäisiin, jos en itse olisi ollut niin vaatimaton, eikä meidän ostaja niin...hmm...

Oikosulku, mega-fail, päähän ottaa kovasti *toktok**grr**eikä*

[q]Tiinuliinu81, 26.11.2009 15:42:

No juu mutta suomessa ei kuitenkaan ole ko. kulttuuria ja, tässä tapauksessa vanhemmat tuntien on pelkästä turhamaisuudesta kyse*justjoo*.
[/q]

juu, ja esko puolusteli iltalehen nettisivuilla, että ulkomailla tuo on ihan normaalia. no, ulkomailla aika moni muukin asia on normaalia, muttei silti meillä hyväksyttyä.

itse asiaan, mun mielestä ihan pöllöä. ja vielä se, et ei kaikki tytöt ees haluu isompana korviksia...

[q]tiiplis, 25.2.2008 10:38:
Olipas kiva palata lomalta töihin kun oli mukava vastaanotto - NOT.

Pari kertaa päässyt jo itku kun on itsesäälinpuuska päällä

Mielestäni toisen lomallelähdön ja lomaltapaluun pilaamisen pitäisi olla laitonta, eritoten jos pilaaja on esimiesasemassa.
[/q]

Voi samperi kuin perseestä! Tunge pomon tuolille jotai äkäsiä kirppuja perkules!

Valitettavasti kaikki johtoasemassa olevat eivät tunnu tajuavan sitä, että henkisesti ja fyysisesti hyvinvoiva työntekijä saa paljon enemmän aikaseksi myös työpaikalla. Lomat OVAT helvetin tärkeitä, ja terve ihminen haluaa välillä irrottautua duunista. Ammattitaitoinen, oikealla paikallaan oleva esimies myös ymmärtää tämän, ja osaa arvostaa työntekijöitä, jotka kykenevät ajattelemaan myös omaa itseään.

Mutjoo, noitahan riittää. Ootko koskaan harkinnut, jos vaik hakeutuisit itse esimiestyöhön koulutusten kautta? Veikkaanpa, että sulla olis henkilöstöjohtaminen paremmin hanskassa kuin monella muulla, nimittäin. :)

Paljon voimei ikävään tilanteeseen, don't let them get you!

Olin ehkä odottanut yhtä juttua viikonlopulta, mutta se nyt ei toteudukaan. Se vähä kolahti, mut kai tähän rupee tottumaan. Back to my old life.

Kaiken lisäks mul on ihan hemmetin ikävä mun siskoa

iho :( en tiiä onko hormonaalista vai mitä helvettiä kun naamassa paljon näppylöitä ja muutenkin tuntuu ett ois teini-ikäinen naaman puolesta.. tosin ei mul ollu teini-iässäkään kyl mitään iho-ongelmia ett MIKS nyt :((( bläääh kraah murrr

Tahtois Ouluun taas käymään...ikävä siskoa ja sen lapsia.
Lisäksi niskat on taas alkanu jumittamaan ja rahatilanne on ihan surkia.
Onneks sentään ulkona sataa vettä ja oon pyörällä töissä

taas näitä päiviä kun sitä tajuu et kuinka mahdottoman tyhmä sitä voikaan olla >.>

[q]sapeli, 25.8.2008 09:40:
Eiköhän se oo aika takuuvarma juttu, miten se vois enää olla huonompi?
[/q]

Mä en uskalla ees luetella miten se vois olla huonompi, ne kuitenkin kävis toteen :D

Aivan kauhee liskojen yö

Hirveitä kauhu unia koko perkeleen yö Heräsin varmaan sata kertaa yön aikana ja nyt on töissä aivan uskomattoman väsynyt olo

[q]Freja, 25.8.2008 09:37:
Antakaa mulle parempi loppupäivä!
[/q]

Eiköhän se oo aika takuuvarma juttu, miten se vois enää olla huonompi?

Joku oli vkonlopun aikana pölliny mun pyörästä tangon. :( Todennäköisesti ihan kiusallaan, ei kyllä voi tajuta ihmisiä, jotka tekee tollasta. Kyseessä oli vielä ns. mummopyörä, ettei tanko edes ollut mitenkään arvokas. O_o

Lisäksi oon ihan naatti vkonlopun leirin jäljiltä, ei nappaa yhtään olla töissä. :(

[q]mayah, 25.8.2008 11:07:
Oon puhekiellossa 4-5 päivää. Aika ankeeta.
[/q]

Mese ja facebook laulamaan! Mulla oli kurkunpääntulehdus pari kuukautta sitten ja aika pitkälle pääsi sillä kun kirjoitti pari peruskommenttia/kysymystä/vastausta kännykkään ja näytti vaan sitä kun oli tarve. Kyllä siitä hupiakin saa revittyä irti.

O