päivän :(

Back to häröily O

[q]Hyzenthlay, 20.8.2008 20:22:

pillereitä 3 levyä ilman taukoo, niin ei tarvii kärsiä niin paljon itsellä ainakin harkinnassa :)
[/q]

jep, rinkuloita 3 ilman taukoa, hyvä niin

[q]martina:
masentaa.......

pelottaakin, voisko tää johtua siitä.. ihan sekasin olotilat..
[/q]

sama tääääääl!
tai siis ei iha sama mut masentaaahhhh

mä sain niin järkyttävän uutisen kuulla et voi jumala auta!!!!! *nyyh**nyyh**nyyh**uuh*

sanokaa pliis ettei se ole totta!!!

[q]Jutu, 24.3.2006 13:48:
sitten kun se alkoi seurustelemaan, niin sen jälkeen siitä ei oo kuulunut mitään. Ja vaikka sillekin soittaa ja ehdottaa, että nähtäisiin niin ei käy.
[/q]

on muute tuttu tilanne...

oeh.. monta asiaa päivä :(
elämä tällä hetkellä

[q]Kit^, 20.10.2007 18:55:
---
LilB, 20.10.2007 18:30:
ero tuli

---

koita jaksaa..
[/q]

enhän mä voi muutakaan kiitos myötätunnosta...

ero tuli

varmaankin 80% jääkaapin sisällöstä oli puoli kuukauttaa vanhaa -> roskiin

tosi inhottavaa heittää ruokaa pois. mutta tulipahan nyt sitten opittua, ettei kannata ostaa monipuolista gastronomiaa kaappiin, kun ei kuitenkaan jaksa / ole aikaa tehdä mitään kunnollista. mennään sit pelkästään noilla epäterveellisillä pika- ja valmissafkoilla periaatteella "kunhan hengissä pysyy". kauppaankin pitäisi mennä ja pankkitili on tyhjä, kuin kenialainen kaivo

Sain ehkä elämäni tarjouksen, mutten ole varma haluanko ottaa sitä vastaan :(

pewkeleen ranne ku ei parane... jännetupentulehdus jee. särkee! oon kyllästyny jo vasurilla toimimiseen :/
tylsää!

[q]peikkolapsi, 21.8.2008 15:50:
pewkeleen ranne ku ei parane... jännetupentulehdus jee. särkee! oon kyllästyny jo vasurilla toimimiseen :/
tylsää!
[/q]

Ooks saanu kortisonipiikin?

Pää kipeä, halipula ja kaikkea muuta mitä en juuri nyt jaksa keksiä.. :(

Joku vois antaa halin.

[q]hemuz, 21.8.2008 15:52:
---
peikkolapsi, 21.8.2008 15:50:
tylsää!

---

Ooks saanu kortisonipiikin?
[/q]

aamulla kyllä mietin, että pitäskö soittaa lääkärille kun ei tää parane, ollu nyt lauantaista... voiteil ja särkylääkkeil koettanu hoitaa. taidampa painua sit huomenna päivystykseen jos tuollain piikki auttais :o

tää ny ei oo päivän mut hyppäsin katolta ja molemmat kantapääluut poikki, ei pääse vähäänaikaan bileisiin ellei sit rullatuolin kans saa tulla :D :(

Värjäsin hiukset mustaksi ja näytän ihan dorkalta *uuh**iloinen*

[q]domi, 21.8.2008 18:58:
---
adix, 21.8.2008 18:22:
tää ny ei oo päivän mut hyppäsin katolta ja molemmat kantapääluut poikki, ei pääse vähäänaikaan bileisiin ellei sit rullatuolin kans saa tulla :D :(

---

lol wut?
[/q]

joo välillä käy näin :D en ollu ees muuta ku alkoholia ottanu :D

aika skeida olo, ei jaksa tehdä mitään

[q]adix, 21.8.2008 18:22:
[/q]
lol wut?

Kauhee ikävä vaikka vasta toista toista päivää yksin kotona :( Noh, saapahan ainakin siivottua.

O