päivän :(
[q]Hyzenthlay, 20.8.2008 20:22:
pillereitä 3 levyä ilman taukoo, niin ei tarvii kärsiä niin paljon itsellä ainakin harkinnassa :)
[/q]
jep, rinkuloita 3 ilman taukoa, hyvä niin
[q]martina:
masentaa.......
pelottaakin, voisko tää johtua siitä.. ihan sekasin olotilat..
[/q]
sama tääääääl!
tai siis ei iha sama mut masentaaahhhh
mä sain niin järkyttävän uutisen kuulla et voi jumala auta!!!!! *nyyh**nyyh**nyyh**uuh*
sanokaa pliis ettei se ole totta!!!
[q]Jutu, 24.3.2006 13:48:
sitten kun se alkoi seurustelemaan, niin sen jälkeen siitä ei oo kuulunut mitään. Ja vaikka sillekin soittaa ja ehdottaa, että nähtäisiin niin ei käy.
[/q]
on muute tuttu tilanne...
oeh.. monta asiaa päivä :(
elämä tällä hetkellä
[q]Kit^, 20.10.2007 18:55:
---
LilB, 20.10.2007 18:30: ero tuli
--- koita jaksaa..
[/q]
enhän mä voi muutakaan kiitos myötätunnosta...
ero tuli
varmaankin 80% jääkaapin sisällöstä oli puoli kuukauttaa vanhaa -> roskiin
tosi inhottavaa heittää ruokaa pois. mutta tulipahan nyt sitten opittua, ettei kannata ostaa monipuolista gastronomiaa kaappiin, kun ei kuitenkaan jaksa / ole aikaa tehdä mitään kunnollista. mennään sit pelkästään noilla epäterveellisillä pika- ja valmissafkoilla periaatteella "kunhan hengissä pysyy". kauppaankin pitäisi mennä ja pankkitili on tyhjä, kuin kenialainen kaivo
Sain ehkä elämäni tarjouksen, mutten ole varma haluanko ottaa sitä vastaan :(
pewkeleen ranne ku ei parane... jännetupentulehdus jee. särkee! oon kyllästyny jo vasurilla toimimiseen :/
tylsää!
[q]peikkolapsi, 21.8.2008 15:50:
pewkeleen ranne ku ei parane... jännetupentulehdus jee. särkee! oon kyllästyny jo vasurilla toimimiseen :/
tylsää!
[/q]
Ooks saanu kortisonipiikin?
Pää kipeä, halipula ja kaikkea muuta mitä en juuri nyt jaksa keksiä.. :(
Joku vois antaa halin.
[q]hemuz, 21.8.2008 15:52:
---
peikkolapsi, 21.8.2008 15:50:
tylsää!
---
Ooks saanu kortisonipiikin?
[/q]
aamulla kyllä mietin, että pitäskö soittaa lääkärille kun ei tää parane, ollu nyt lauantaista... voiteil ja särkylääkkeil koettanu hoitaa. taidampa painua sit huomenna päivystykseen jos tuollain piikki auttais :o
tää ny ei oo päivän mut hyppäsin katolta ja molemmat kantapääluut poikki, ei pääse vähäänaikaan bileisiin ellei sit rullatuolin kans saa tulla :D :(
Värjäsin hiukset mustaksi ja näytän ihan dorkalta *uuh**iloinen*
[q]domi, 21.8.2008 18:58:
---
adix, 21.8.2008 18:22:
tää ny ei oo päivän mut hyppäsin katolta ja molemmat kantapääluut poikki, ei pääse vähäänaikaan bileisiin ellei sit rullatuolin kans saa tulla :D :(
---
lol wut?
[/q]
joo välillä käy näin :D en ollu ees muuta ku alkoholia ottanu :D
aika skeida olo, ei jaksa tehdä mitään
[q]adix, 21.8.2008 18:22:
[/q]
lol wut?
Kauhee ikävä vaikka vasta toista toista päivää yksin kotona :( Noh, saapahan ainakin siivottua.