päivän :(
[q]anniharha, 19.8.2008 18:13:
i can feel your pain! oon vieläkin vihainen itelleni, kun lempparihuivi katos yhdellä reissulla viime syksynä >:( reissu oli ehkä parhaita ikinä mut silti, ei se mitään auta, aarrrgghh
[/q]
Mullakin itseasiassa huivi kyseessä Toisaalta kaupat on nykyään täynnä samanlaisia huiveja, mutta toi mun oli isoisovanhemmalta saatu ja oikeesti merkkaskin jotain
Oon kyllä aika satavarma, että se on siellä kaverin autossa, mut se ei vaan oo kattonut kunnolla (ja kun kyseessä ei oo mikään erityisen hyvä kaveri, niin en voi vaan soittaa ja sanoa, että tuun itse tsekkaamaan auton läpi).
Otin sen autossa pois kaulasta, heitin lattialle tai penkille, mutta en oo ihan varma oonko ottanut sitä mukaani kun päästiin perille. Himasta oon kääntänyt kaikki paikat, joten ei oo oikeesti muuta vaihtoehtoa kuin kaverin auto *toktok*
[q]Energizer, 23.6.2005 19:12:
negailuttaa...
Oon läskipaskarumaällölihavapossu*nyyyh*
[/q]
Päätellen kuvastosta, et.
:(
[q]astaroth, 19.8.2008 18:53:
---
on tosi perseestä, kun elämässä on sellainen agenda, että nyt käydään viisi päivää putkeen duunissa, ja sitten ryypätään vähintään yksi. same shit every fucking day
[/q]
huoh, nimenomaan
Sama kaavaa toistuu taas
Tää on varmaan too much info, mut perkele mä vuodan ku pistetty sika.
Kiitos, että olen nainen*dissaa* Kerran kuussa voisin olla mies, ilolla. Riemulla.
Saatana.
Ne rakkaimmathan ne on jotka eniten satuttaa ja loukkaa.
Tää taitaa olla vähän useemmanki päivän :(.
Äh, kesken työpäivän oli suuhygienistiaika (hammaskiven poisto), siihen tuhraantui 3 tuntia aikaa matkoineen (aikaa jolta en saa palkkaa) ja vieläkin ikeniä jomottaa se tökkiminen ja raapiminen. Plääh.
tuli aikas kirje sossust..
voisin mennä ampuu ne siel.. joo.. vittusaatana
Varailin tossa lomia suomeen koska skippasin viime joulun suomessa ja nyt todnäk. viimenen joulu papalla edessä kun pysyy hengissä. (liikaa alkoholia liian monta kymmentä vuotta). Soittelin äiteelle ja ilmottelin loma aikatauluista, mut nyt sitten näyttääki siltä että pappa on tiputuksessa sairaalassa, haima paskana ja todnäk ei näe ens joulua :(
Game over veikko.
[q]sapeli, 20.8.2008 12:53:
Äh, kesken työpäivän oli suuhygienistiaika (hammaskiven poisto), siihen tuhraantui 3 tuntia aikaa matkoineen (aikaa jolta en saa palkkaa) ja vieläkin ikeniä jomottaa se tökkiminen ja raapiminen. Plääh.
[/q]
Hammaskiven poisto on kyllä kamalampia asioita mitä tiedän. Itsellä sama edes tän vuoden lopus *pökr*
huoh
[q]Bio, 20.8.2008 13:51:
---
sapeli, 20.8.2008 12:53:
---
Hammaskiven poisto on kyllä kamalampia asioita mitä tiedän. Itsellä sama edes tän vuoden lopus *pökr*
[/q]
Täytyy sanoa et melkei mieluummin kohtaisin juurihoidon - siihen sentään annetaan puudutus!
Oksettaa aika pahasti. Etoo ja särkee ja hikoiluttaa. Aargh.
Rahahuolet. 340 euron avustus ei kauheesti lohduta jos vuokraan menee 430 euroa.
Lisää ikäviä uutisia :(
Madridissa tippunut Spanairin kone, ehkä yli 100 kuollut :(
Bassoradion iltapäivän juontajat ja niiden asennevammat. *eikä*
Musa on loistavaa, mutta jutut biisien välissä ihan syvältä.
miten nää koulu + työ 10h päivät tuntuu näin loputtoman pitkiltä. Mitään ei kerkee tekeen, kun pääsee kotiin niin nukkumaan ja uudestaan vaan raatamaan eikä helpota se tieto, et syksymmällä saattaa päivät olla viel paljon pidempiäkin.
- huonosti nukuttu viime yö ( ruhtinaalliset 3h!)
- Eksän surullisenkuuloinen puhelu yöllä (tosin sitä helpotti ni ei haittaa vaikka herätti *hali*)
- Yks toinen puhelu mistä tuli vähän *uaaah vttu uikswriiksnyyh*
- Muutenki oma olo
- Ressi ja jonku sortin ahistus-maksimus .. *toktok*
ärsytys