päivän :(
kuumetta
[q]Nauskiss, 8.8.2008 21:54:
---
Sssan*, 8.8.2008 19:43:
---
tiiplis, 8.8.2008 19:28:
---
Sssan*, 7.8.2008 10:52:
"Kiva" alotus tälle aamulle...palkka ei taaskaan oo tullu ajoissa tilille..*eiei*
TÄÄ ON JO VIIDES KERTA!!!(viimeks tuli 5pvää myöhässä)
Aivan ku mä en tarviis rahaa vai...*dissaa*
---
Kannattaisiko ottaa yhteyttä liittoon tms. asian tiimoilta? Onhan toi ihan perseestä tollanen.
---
Joo, oon ottanutki yhteyttä liittoon, mutta sielä ne sanoi vaan että tällä alalle ei oo mitään sääntöä koska palkat täytyy maksaa...Ihan P*rseestä tollanen!!*grr*
...uutta duunipaikkaa etsiskellen...
---
Ihmettelen kyllä eräiden ammattiliittojen toiminnan (tai "toiminnan") lepsuutta. Mihinkään ei mukamas voida puuttua.
Olen nyt ollut parin liiton jäsenenä työurani aikana kummastakaan ei ole vaikeissa paikoissa ollut yhtikäs mitään hyötyä. Rahoja vaan keräävät.
Vaihtasin (taas) liittoa, jos vaan tietäisin mihin.
Hmm... ja työpaikkojakin joutuu yllättävän usein vaihtelemaan mm. tuosta syystä, että palkan maksu ajallaan tai ylipäänsä tuntuu olevan niin kovin vaikeaa... Ihan sama onko iso firma tai pieni firma.
[/q]
Totta turiset! yllättävän monesti olen itsekkin huomannut että tuon palkan kanssa saa paikotellen oikeesti taistella että saa omansa pois.
Luulin silloin kuin työelämään tupsahdin että sellaiset ajat ovat ohi mutta .. ei ilmeisesti.
Ei nyt taas mene kovin vahvasti tämä meikäläisen elämä
[q]Tukaanl, 9.8.2008 22:30:
---
Nauskiss, 8.8.2008 21:54:
---
Hmm... ja työpaikkojakin joutuu yllättävän usein vaihtelemaan mm. tuosta syystä, että palkan maksu ajallaan tai ylipäänsä tuntuu olevan niin kovin vaikeaa... Ihan sama onko iso firma tai pieni firma.
---
Totta turiset! yllättävän monesti olen itsekkin huomannut että tuon palkan kanssa saa paikotellen oikeesti taistella että saa omansa pois.
Luulin silloin kuin työelämään tupsahdin että sellaiset ajat ovat ohi mutta .. ei ilmeisesti.
[/q]
Joo. Eikä koske ees pelkästään nuoria ja uusia työntekijöitä, vaan joissain firmoissa tuntuu olevan ihan käytäntö. Kaikki jätetään maksamatta, mitä työntekijä ei ite huomaa.
*poks**uuh*
[q]Nauskiss, 10.8.2008 13:16:
---
Tukaanl, 9.8.2008 22:30:
---
---
---
---
Joo. Eikä koske ees pelkästään nuoria ja uusia työntekijöitä, vaan joissain firmoissa tuntuu olevan ihan käytäntö. Kaikki jätetään maksamatta, mitä työntekijä ei ite huomaa.
[/q]
Kyllä! Itse olen tottunut muutaman samanlaisen tapauksen jälkeen tarkistamaan palkkakuitit aivan pikku piirtoa myöten. Ja uusiin työpaikkoihin mentäessä olen maininnutkin aiemmissa työpaikoissa ilmenneistä ikävistä tapauksista.
Nyt oon onneksi löytänyt paikan missä ilmotetaan pikku häiriöistäkin välittömästi ja kerrotaan selkeä ja toden mukainen syy miksi esim viivästyy jne.
Ja nuokin pikku viivästykset tällä alalla (rakennus ala) on ihan ymmärrettäviä.
Mutta kohtuus tietenkin kaikessa. Enää ei kyllä ole tarvinnut naama punaisena soitella ja raivota saamistensa perään kun homma toimii nyt huomattavasti paremmin mitä edellisissä firmoissa.
ois tehny mieli jäädä talvilomailevan murun kainaloon, sänkyyn aamulla..
[q]Crazybattery, 5.2.2009 16:00:
En kerkeny ostaa Pasifiquen lippu*nyyh*
[/q]
Voi kyynel...
Liput ollu myynnissä pari kuukautta, tuli varmaan hirvee kiire ostaa niit ku et kerenny.
Kuume ja vasyttaa vaikka on nukkunut koko paivan...
[q]noena, 6.9.2005 20:58:
Löysin kuvia viime joululta. ex-poikaystäväni oli silloin meillä. Itkettää vieläkin vaikka se kaikki loppui puoli vuotta sitten. ei vittu
[/q]
Kyllä se siitä
ylen teksti-tv 617....
oli sitten lyönyt 7 kertaa... kaks rintaan, kaulaan ja kädestä vetänyt läpi... tokassut vaan et voin mä tästä vankilaanki mennä ja painunut himaansa ja jättänyt toisen sinne rappuun
voi vittu mikä hullu *toktok*
http://yle.fi/uutiset/alueelliset_uutiset/paijat-hame/2008/12/mies_puukotti_naapuriaan_porraskaytavassa_liipolassa_455153.html
kaaduin! hitto, ku tallin pihat pitää olla peilijäässä
[q]kumimuumi, 3.10.2005 21:36:
Mun mikseri hajosi. Ainoo mikä siinä enää toimii on trimmit ja equt...
Ja kyllä, kuten arvata saattaa:
[iso]BEHRINGER[/iso]
Pari viikkoa vanha...
[/q]
Mä kirjaimellisesti poltin behringerini pari viikkoa sitten
[q]Miinapiina, 30.12.2008 18:38:
ylen teksti-tv 617....
oli sitten lyönyt 7 kertaa... kaks rintaan, kaulaan ja kädestä vetänyt läpi... tokassut vaan et voin mä tästä vankilaanki mennä ja painunut himaansa ja jättänyt toisen sinne rappuun
voi vittu mikä hullu *toktok*
http://yle.fi/uutiset/alueelliset_uutiset/paijat-hame/2008/12/mies_puukotti_naapuriaan_porraskaytavassa_liipolassa_455153.html
[/q]
lahti pilaa tunnelman
Hoivan puute :(
Tää on niin tätä. Oon ollut juhannuksena kaksi viikkoa kesälomalla ja se on siis mun tän kesän ainut loma. Säähän on ollut, mitä mainioin kesälomasää ja nyt sääsivuilla sanotaan näin "Juhannukseksi viileää - helteet alkavat ensi viikolla".
Oikea reisilihas täysin jumissa eikä tietenkään voi venytellä ilman kipua. Oli aika mielenkiintoista nousta rappuset ylös kun jalka ei meinaa taipua ollenkaan
[q]Tukaanl, 10.8.2008 15:22:
---
Nauskiss, 10.8.2008 13:16:
---
---
---
Hmm... ja työpaikkojakin joutuu yllättävän usein vaihtelemaan mm. tuosta syystä, että palkan maksu ajallaan tai ylipäänsä tuntuu olevan niin kovin vaikeaa...
---
---
Kaikki jätetään maksamatta, mitä työntekijä ei ite huomaa.
---
Nyt oon onneksi löytänyt paikan missä ilmotetaan pikku häiriöistäkin välittömästi ja kerrotaan selkeä ja toden mukainen syy miksi esim viivästyy jne.
[/q]
Kiva, että oot vihdoin löytäny rehdin työnantajan!
Mäkin toivon, että mun seuraava duunipaikka olis (myös tuossa mielessä) kunnollinen.
väsyttääflunssaeijaksamitään
[q]Nauskiss, 10.8.2008 22:15:
---
Tukaanl, 10.8.2008 15:22:
---
Nauskiss, 10.8.2008 13:16:
---
---
---
Hmm... ja työpaikkojakin joutuu yllättävän usein vaihtelemaan mm. tuosta syystä, että palkan maksu ajallaan tai ylipäänsä tuntuu olevan niin kovin vaikeaa...
---
---
Kaikki jätetään maksamatta, mitä työntekijä ei ite huomaa.
---
---
Kiva, että oot vihdoin löytäny rehdin työnantajan!
Mäkin toivon, että mun seuraava duunipaikka olis (myös tuossa mielessä) kunnollinen.
Toivottavasti löytyy pian :) Onnea etsimiseen!
[/q]