päivän :(
En kerkeny ostaa Pasifiquen lippu*nyyh*
[q]bubbelgum, 27.4.2006 22:16:
Yksinäisyys.
[/q]
*hali**tanssittel*
ei olla oikeesti yksin vaikka joskus siltä tuntuu...
väsyttää eikä ole aikaa. viikonloppuna vois esim. purkaa matkalaukun ja nukkua x)
niin ja noi kaikki auringon esiin tuomat söpistelevät pariskunnat joista sinkkuluukussa olikin jo puhetta
edit: omia lisäksi
Vaikka kuinka olen yrittänyt vältellä tätä tilannetta, niin se sydän on taas särkynyt
Tää on kyl yks kamalimmista tunteista, vaikka tietää että aika parantaa mutta kun on niin ikävä :(
*nyyh**uuh*
Jos joku keksii tähän jonkun "ehkäisykeinon" niin ehdotukset ovat enemmän kuin tervetulleita!
Exä kertoi tänään puhelimessa, puhuttaessa hänen nykyisestä miehestään.
"En tiä pitäiskö näin sanoa, mutta aattelin että sun pitäis tietää... Oon löytänyt nyt oikeesti elämäni miehen, ja oon EKAA KERTAA IKINÄ MISSÄÄN SUHTEESSA ONNELLINEN"...
Ei seurusteltukaan kun 5v, asuttiin yhdessä 3,5v..
Ei sillä että enää haikailisin ko. tytön perään, mutta tuo oli jo vähän isku vyön alle.
maanantai :(
[q]inneah, 24.7.2009 03:36:
Vaikka kuinka olen yrittänyt vältellä tätä tilannetta, niin se sydän on taas särkynyt
Tää on kyl yks kamalimmista tunteista, vaikka tietää että aika parantaa mutta kun on niin ikävä :(
*nyyh**uuh*
Jos joku keksii tähän jonkun "ehkäisykeinon" niin ehdotukset ovat enemmän kuin tervetulleita!
[/q]
mont juttuu olis mieles mut ne toimii mulle..
vietä aikaa niiden oikeesti kaverien kans!! lähe viihteelle ..pidä hauskaa jossain ihan muussa porukas ku tää yks on ollu mukan :) kumminki ..frendit jeesaa aina!!! :)
edit->>känniset mokat...
Tänään ollut vaan jotenkin ahistava päivä, kun tullut muutamista asioista pahoitettua mielensä enemmän tai vähemmän
Kaiken lisäks alaselkää särkee, ja alan oleen aika väsynyt.
Muutenkin vähän pelottaa että mihin asti se ylämäki on hävinnyt.
[q]Marjo, 17.6.2009 17:52:
Tää on niin tätä. Oon ollut juhannuksena kaksi viikkoa kesälomalla ja se on siis mun tän kesän ainut loma. Säähän on ollut, mitä mainioin kesälomasää ja nyt sääsivuilla sanotaan näin "Juhannukseksi viileää - helteet alkavat ensi viikolla".
[/q]
Mulla loppuu kans lomat ens viikon tiistaina... Et eiköhän ne helteetkii sit ala taas...
[q]Funktion, 30.12.2008 20:35:
Exä kertoi tänään puhelimessa, puhuttaessa hänen nykyisestä miehestään.
"En tiä pitäiskö näin sanoa, mutta aattelin että sun pitäis tietää... Oon löytänyt nyt oikeesti elämäni miehen, ja oon EKAA KERTAA IKINÄ MISSÄÄN SUHTEESSA ONNELLINEN"...
Ei seurusteltukaan kun 5v, asuttiin yhdessä 3,5v..
Ei sillä että enää haikailisin ko. tytön perään, mutta tuo oli jo vähän isku vyön alle.
[/q]
hehe kiva kommentti. kai sä sanoit "munki mielest meidän yhteiset 5 vuotta oli pelkkää paskaa."
kuumetta
kuka vitun urpo on keksinyt "uudistuksen" että PS3:n nhl10:ssä ei voi enää itse määrittää nappien järjestystä kun semmonen mahdollisuus on ollu kaikissa änäreissä ainakin nhl97:stä lähtien. PERKELE!
Blaah. Ikävä.
EIKÖ TOI SADE KOSKAAN LOPU!?
(pitäis vissiin muuttaa pohjoiseen että ois edes joskus vielä talvi...)
[q]inneah, 24.7.2009 03:36:
*nyyh**uuh*
[/q]
Just kavereiden kanssa ajanviettäminen ja niille asiasta puhuminen, jos se tuntuu hyvältä. Mieleisten asioiden tekeminen yms.
Tietysti riippuu suhteen pituudesta mutta mulla kyllä aina auttaa uuden säpinän "löytyminen".. Mullahan on tässä vuoden aikana ollut yrityksiä ja virityksiä vaikka kuinka ja paljon ja saanut kokea näitä sydänten särkymisiä, niin paras lääke on ollut vaan eteenpäin meneminen.
Pidemmän suhteen jälkeen toki aivan eri asia.. *uuh*.
Näin ihan kamalaa painajaista alkuyöstä. Hyyh :(
ÄÄÄRR PUUURR MURRR!
Alan oikeesti murisee kohta, mul menee niiin järki.
Oon kohta vuoden koittanu ettii itelleni luistimia, tuloksetta. Eka viime kesän lopul olisin ostanu -> ei kokoja.. no nyt kevääl piti ostaa -> ei kokoja.. sit odotin odotin ja odotin vähä lisää. No sit tuli jotain pieniä kokoja eli 37 numeroinen... Noh! sehän oli iso. Ei nyt saatana. Sit huuto.net käyttöön, löyty 36 luistimet, lähin kokeilee ja tuntu hyvilt jalois -> ostin! Mut jumalautaperkele. ne on ISOT! ja huomasin sen vast parin luistelukerran jälkeen...
Mulla meneee jääääääääärki! mä niin tykkäisin luistella Nytki jalois kivat jäljet. Joku keino pitäis keksii millä se kantapää pysyis siel luistimes kii, kolmet pohjallisetki nois taitaa olla jo.
vittujen vittu.....
[q]Wolverine
hehe kiva kommentti. kai sä sanoit "munki mielest meidän yhteiset 5 vuotta oli pelkkää paskaa."
[/q]
Mieli teki, mutta tyydyin sanomaan vaan että "no toi nyt oli vähän epäkivasti sanottu" ja nieleskeleen sitä palaa kurkussa.. :)
[q]Freja, 4.2.2009 02:31:
---
%, 3.2.2009 21:03:
No pyöriikö se tuuletin siellä takana?
---
En mä tiedä :D
Mikrotuki jatkuu:
Tarkistaisin nämä tuulettimet, kaikkien pitäis pyöriä.
Tässä nuo kaksi prosessorien tuuletinta:
http://www.mysuperpc.com/pmu/open_case.jpg
Kone on muutenkin hyvä joskus avata tähän tapaan ja imuroida esim. turhat pölyt pois(siis tottakai ottaa vaan kaikki piuhat irti seinästä ennen putsausoperaatiota, niin säilyy henkikulta tallella ja kone kunnossa).
Ja tuossa yläosassa on tuo teholähteen tuuletin, tämän toiminnan voi testata laittamalla käden tuonne koneen takalevyn lähelle ja testaa näin puhaltaako se ilmaa:
http://www.mattcutts.com/images/gpc-back.jpg
[/q]
maanantai :E
[q]Annakins, 7.6.2006 16:07:
---
domi, 7.6.2006 16:06:
Päivän "haistavittu *grr*" tulee tässä:
SONERA
Kaksi kuukautta, kahdeksan ilmoitusta ja monta kertaa palaneiden hermojen jälkeen olen VIIMEIN (tietääkseni) saanut tilattua puhelinlinjan siirron huoneen toisesta laidasta toiseen laitaan.
Nyt on viikko enää aikaa, ellei sitten toimi: lähtee Sonera kävelemään tästä organisaatiosta.
---
Eiks joku voi vaa käydä vetää piuhoi sinne vai hoitaako puhelinyhtiö sellaset asiat?
[/q]
Vaikka kiinteistön omistaja (eli me) omistamme kuparit, niin käytössä on soneran puhelinliittymä, jolloin liittymän siirtämiseen tarvitaan soneran asentaja(Primatel). Käytännössä, jos itse meen siirtämään kuparit paikasta toiseen, (mikä ei ole homma eikä mikään, kestää viisi minuuttia) rikon sopimusehtoja jonka mukaan Sonera (YIT) tulee tekemään hommat hienoon 79 euron hintaan.
Vaikeaa, eikö totta :)