päivän :(

Back to häröily O

Juurikin pääsin aamulla valittamasta siitä,ettei ole oikein tekemistä. Nyt sitä sitten on: Yksi talo ilman nettiyhteyksiä, kaikki laitteet vaihdettu väliltä, vikaa ei löydy. Palkanlaskijoiden ohjelma veti jumiin, tänään palkka-ajot ja niitä ei nyt saada vielä tehdyksi. Pääpalvelimesta, joka hoitaa sähköpostit ja kirjautumiset, muistikampa rikki ja onsite-tukea ei saa kiinni.

Ainii, ja oon ainut atk-tukihenkilö töissä. Ei näin.

[q]Kolera, 30.7.2008 02:10:
---
illusia, 29.7.2008 19:52:
Unohdin toimittaa verokortin ajoissa töihin! Hei hei palkka 1,5 vuodeksi! On kirjaimellisesti köyhää olla idiootti.

---

ne vetää nyt 60% mihin saakka vai mistä lähtien?
[/q]

Vetävät siis multa heinäkuun palkasta 60% ilmaista lainaa 1,5 vuodeksi. Tulloo takasin ensi vuoden joulukuussa. Jos tulloo. Ei siinä muuta, mutta kun ens kuun vuokraa on paha maksaa ensi vuoden jouluna. Kerpele.

Pankkikortti kopioitu ja tili tyhjennetty*eiei* Ihan hiukan kyrsii ja närästää prkl.

Tuli haava ku ajoin partaa :(

Koko päivän fiilis mennyt taas pilalle yhden asennevammaisen hoitajan vuoksi. Ymmärrän, että meitä kandeja on paljon ja varmasti rasittaa oman raskaan ja kiireisen työn ohella sietää meitä, mutta kun meidän on tosiaan PAKKO olla oppimassa sairaalassa, ei me tahallamme siellä kenenkään vaivoina olla. Jos on yliopistosairaalassa töissä, joutuu hyväksymään sen tosiasian, että siellä myös opetetaan porukkaa. Silloin voisi yrittää suhtautua siihen jollakin kehittävämmällä tavalla kuin olemalla vastaamatta ja ignooraamalla täysin taikka tiuskimalla. Jos ei tähän pysty, on syytä vaihtaa työpaikkaa. Argh.

Onneksi suurin osa hoitajista on aivan uskomattoman ystävällisiä, avuliaita ja kärsivällisiä opiskelijoita kohtaan. Kiitos siitä heille!

Ei muuttoa Jerusalemiin.

[q]onni3mk, 12.9.2005 13:54:
Tässä päivässä ei oo mitään hyvää.
[/q]
Oon samaa mieltä.

"emmä ehdi, mun pitää mennä mökille"

[size=6]Joo tiiän et asialle pitäis tehä jotain, muttakun en vain pysty. Sen siitä saa kun on nuorin, vähiten työkokemusta ja eniten osaamista omaava[/size]

saatana.. töihin mentäessä hyppäs bussista ulos oksennus , hirveetä vapinaa ja tärinää.
mehiläiseen menin tärinää ja vatsassa röhinää.
mehiläisestä tulin huomasin että maksoin itse lääkärin*grr*
kotiin pääsin älysin vasta sitten soittaa sinne ,pyysivät takas selvittämään asiaa*senkin**toktok**grr**vittu*
nyt kotona mukana Infectio intestinalis viralis non specificata

:(*nuha* 3.pv menossa...

Mikkelin Vaakuna-hotelli mokaa
Stuntman mokaa
Veljekset Keskinen mokaa
Fortum mokaa
TeliaSonera mokaa.

Tää kaikki yhen päivän aikana, pfft. *eiei**hmph*

aika vaikeeta lähettää yhtää mitää meilejä kun ei oo nettii koton :S

[q]hemuz, 8.8.2008 19:47:
---
Sssan*, 8.8.2008 19:43:
---
tiiplis, 8.8.2008 19:28:

Joo, oon ottanutki yhteyttä liittoon, mutta sielä ne sanoi vaan että tällä alalle ei oo mitään sääntöä koska palkat täytyy maksaa...Ihan P*rseestä tollanen!!*grr*
...uutta duunipaikkaa etsiskellen...

---

Lukeeko sulla sopimuksessa jokin tietty päivä?
Onko pomo sanonut jonkun tietyn päivän? Suullinen sopimuskin on yhtä pätevä kun mustaa valkosella, mutta sitä onkin vaikeampi todentaa...
[/q]
Joo, tosiaan työsopparissa ei oo mitään palkanmaksu päivästä, mutta suullisesti se on sovittu ja kirjallisesti koko duuniporukalle tarkoitetuissa tiedotteissa..mut jooh, ku tältä alalta pääsee poies niin ei koskaan enää takas!!

Eilisen tavaroiden siirtelyn seurauksena selkä kipeä.

On aika kääntää seuraava lehti ja aloittaa uusi luku.

448e puhelinlaskua kuukaudessa...*poks*

Jatkuvat painajaiset. Ei vaan voi tajuta miks pitää nähdä niin hirveitä unia joka yö*nyyh*

[q]crissy, 8.8.2008 14:51:
sohaisin likkaa sateenvarjolla vahingossa ja nyt poskeen jäi pieni jälki..

bad mama..
[/q]

huh huh en tuo lapsiani enää sun lähelle....

niin paska vkl et vituttaa vielläkin...

Kamala viikko.. kaikki päivät toistensa kaltaisia. Ohareita ja kusipäitä päivä toisensa jälkeen.. tämä päivä kruunaa kyllä kaiken. Ei tule tänne ihan heti ikävä, kun kerta pääsee pois. Ja hemmetin aamuvuorot koko vkonlopun, muuten oisin taas voinu lähteä pk-seudulta pariksi päiväksi pakoon. Missäköhän kaikki ihanat ihmiset on aina sillon, kun niitä eniten lähelleen kaipais :(....

Noh, viikon päästä on varmaan sitten nuoki duunit minun osalta pulkassa ja parin viikon päästä uudet ympyrät kaikessa.. Onneksi.. Kai...

O