päivän :(

Back to häröily O

ku oon taas nii malttamaton.. äääh :( Ois kello jo 23

vituttaa

Vaikka viikonloppuna oli monta kivaa juttua niin silti loppusaldona on roima paskanmaku suussa.. Ja tää on tosiaan ollu lähes joka vkl sama juttu viime kuukausina

[q]inneah, 24.7.2009 03:36:
Vaikka kuinka olen yrittänyt vältellä tätä tilannetta, niin se sydän on taas särkynyt
Tää on kyl yks kamalimmista tunteista, vaikka tietää että aika parantaa mutta kun on niin ikävä :(
*nyyh**uuh*
Jos joku keksii tähän jonkun "ehkäisykeinon" niin ehdotukset ovat enemmän kuin tervetulleita!
[/q]

Symppaan täysin Ois tosi jees jos joku keksis jonkun ihmepillerin tai nappulan, joka veis pahan olon ja kaipauksen pois, mut sitä odotellessa muu ei taida auttaa ku aika... :(

[q]Mellu-, 28.11.2007 23:09:
Tänään on ollu ehkä kamalin päivä sitten sen kun muutin tänne ja tajusin olevani ihan yksin.

On vaa nii paska,masentunut,tarpeeton ja tyhjä olo.Mä haluun kotiin..saunaan,rapsuttaa koiria ja olemaan jossai missä puhutaan samaa kieltä ja voidaa kuunnella mua ja mun kasaantuneita huolia ja murheita.Vituttaa olla yksin,vituttaa tää koti-ikävä ja se et oon pitkästä aikaa taas henkisesti näin heikkona..nyt jos joku vihamies keksis iskee ni mä oisin jossai lataamossa sen jälkeen

voi vittu...
[/q]

Voi Mellua...

Mä en ois koskaan pystyny ees lähtemään tollaselle reissulle. Ei varmana yksinäisyydentunteelta säästy. :(

Voimei ja halei paljon sinne, vaiks ei tämmöi teksti nyt todellakaan oikeita haleja korvaakaan...

:(

Jep.

:(

[q]Tiinuliinu81, 24.7.2009 08:00:

Just kavereiden kanssa ajanviettäminen ja niille asiasta puhuminen, jos se tuntuu hyvältä. Mieleisten asioiden tekeminen yms.

Tietysti riippuu suhteen pituudesta mutta mulla kyllä aina auttaa uuden säpinän "löytyminen".. Mullahan on tässä vuoden aikana ollut yrityksiä ja virityksiä vaikka kuinka ja paljon ja saanut kokea näitä sydänten särkymisiä, niin paras lääke on ollut vaan eteenpäin meneminen.

Pidemmän suhteen jälkeen toki aivan eri asia.. *uuh*.
[/q]

Sitku olis viel niitä kavereita :( kun ei ole niin pitää yksinään aina selvitä ja nettiin nillittää :D
Ja ei tämä edes ollut mikään suhde, kunhan taas vaan ihastuin heti ja sit saa aina nenilleen...
Ja vaikee mitään uutta säpinää hommata kun toinen on kokoajan mielessä :(
Mut ei tähän kuolla, ennenkään kuoltu, aika parantaa! <3

Sitä vaan miettii kuinka monta kolhuu tää sydän viel kestää....

prkleen exä ei jätä mua rauhaan! >=( laittaa kokoaja jotai viestii ja haukkuu mut pystyy kokoaja vaik jätin sen yli kuukaus sitte @_@

kauhee vaiva ois vaihtaa numeroo mut ei kai oo mitää vaihtoehtoo *huoh*

[q]Annakins, 24.7.2009 09:58:
---
inneah, 24.7.2009 03:36:
Vaikka kuinka olen yrittänyt vältellä tätä tilannetta, niin se sydän on taas särkynyt
Tää on kyl yks kamalimmista tunteista, vaikka tietää että aika parantaa mutta kun on niin ikävä :(
*nyyh**uuh*
Jos joku keksii tähän jonkun "ehkäisykeinon" niin ehdotukset ovat enemmän kuin tervetulleita!

---

Symppaan täysin Ois tosi jees jos joku keksis jonkun ihmepillerin tai nappulan, joka veis pahan olon ja kaipauksen pois, mut sitä odotellessa muu ei taida auttaa ku aika... :(
[/q]

Pojilla varmaan on jo tällänen ihmepilleri käytössä kun tuntuu et ne selvii näistä jutuista aina vklopun ryyppyputkella ja sit on asia jo käsitelty ja unohdettu!

Oon tullu siihen tulokseen et naisilla on yksinkertasesti vaan liikaa tunteita, kyl se putkiaivo ois niin paljo parempi omistaa!

Tiistaist lähtie ollu pakki sekasi ja täst aamusta magaan koskenu ja iltapäiväl alko kylmetys... Ei *ttu oikeesti taho olla taas kipeenä *grr**poks* (Vasta joulukuun alussa viikon kestäny nielurisatulehus 39 kuumeinee ja muine hauskuutuksinee prkl)

[q]Freja, 5.2.2009 20:13:
---
%, 5.2.2009 19:15:

Tässä nuo kaksi prosessorien tuuletinta:

---

Öö.. en mä löytäny ku yhen? Vai oisko se toinen si tossa kopan sivuosassa kiinni, siinä kun on yksi jollain piuhoilla.

---

Ja tuossa yläosassa on tuo teholähteen tuuletin, tämän toiminnan voi testata laittamalla käden tuonne koneen takalevyn lähelle ja testaa näin puhaltaako se ilmaa:

---

Paska, se ei muuten puhalla.

Nii ja siis mitäs mä ny si teen?

Ja kiitos hirmusti
[/q]

Joo noita prossun tuulettimia voi myös olla vaan yks.

Mutta sille teholähteentuulettimelle ei oikein voi mitään tehdä muuta, kun ehkä koittaa puhaltaa pölyjä pois tai sitten käyttää paineilmaa puhdistukseen, sitä ei saa alkaa avaan, koska siinä voi lähtee henki. Jokatapauksessa ton teholähteen tuulettimen tarkoitus on puhaltaa kuuma ilma pois koneen sisältä, jottei osat kuumene liikaa. Voit siis koittaa käyttää tuota konetta noin avonaisena, niin tuota teholähteentuuletinta ei ehkä tarvitse ollenkaan. Muuten on edessä teholähteen vaihto.

Ei hyvä. Ei tosiaankaan.

[q]inneah

Sitku olis viel niitä kavereita :( kun ei ole niin pitää yksinään aina selvitä ja nettiin nillittää :D
Ja ei tämä edes ollut mikään suhde, kunhan taas vaan ihastuin heti ja sit saa aina nenilleen...
Ja vaikee mitään uutta säpinää hommata kun toinen on kokoajan mielessä :(
Mut ei tähän kuolla, ennenkään kuoltu, aika parantaa! <3

Sitä vaan miettii kuinka monta kolhuu tää sydän viel kestää....
[/q]

No musta netti on ihan hyvä vaikka tilittää*hymy*. Musta tuntuu, että mun jotkut kaverisuhteet on kärsinyt näistä mun miessotkuista. Ja kaverit on usein liian puolueellisia, ei mua lohduta mitkään "näin on parempi sulle"-lässytykset. Puuh.

Mä tiedän ton tunteen, liian hyvin. Ja mulla ei auta se vaikka mies olisi kuinka kusipäinen tahansa tmv.
Kuitenkin kotona murjottaminen on vihoviimeinen asia, kun siellä sitä vaan kelaa yksinään. Pitää keksiä jotain itselle mielekästä puuhaa, sitten vaikka yksin.

Mä oon kyllä vissiin vähän kehittynyt tässä asiassa putkiaivoajatteluun.. Kun näitä on tässä tosiaan ollut enemmän ja vähemmän, niin ei vaan jaksa enää välittää. Mulla toki auttaa se, että ihastun helposti, niin äkkiä on jo uus mielessä.

Vtun Allergia meinaa vaan pahentuu eikä kiinnosta vetää noita lääkkeitä kun alkaa sit vastaavasti väsyttää ja päivän hommista ei tuu sen myötä mitään

Soneran asiakaspalvelun n00bit *grr**dissaa*

Noro-virus iski yllättäen

Tätä sairautta en toivois kenellekkään. Hirveetä tuskaa. toivottavasti menee ohi päivässä *igor**uuh**poks*

Tulee kiire koulussa jos meinaa saada paperit kesällä *toktok*

Syysloma ohi ja joka ei tuntunut lomalta, paluu kouluarkeen, eikä paljoa nappaa

*tun luuri piti roikuttaa taas huoltoon, 5kk vanha puhelin ja toinen kerta kun esiintyy vikaa... ihanku ei tämäkään riitä ni rannekellosta hajos ranneke samalla viikolla *nyyh**igor**grr*

Sain tänään kuulla koulukaverini poismenosta

O