päivän :(

Back to häröily O

Pah, meidän pihas ois pihakirppis lauantaina ja oon tietty töis sillon. Enkä tiiä uskallanko kysyy pomolta lupaa vuoronvaihtoon jonkun kaa, ku oon just ollu viikon saikulla ja kaikkee..

[q]Sssan*, 7.8.2008 10:52:
"Kiva" alotus tälle aamulle...palkka ei taaskaan oo tullu ajoissa tilille..*eiei*
TÄÄ ON JO VIIDES KERTA!!!(viimeks tuli 5pvää myöhässä)
Aivan ku mä en tarviis rahaa vai...*dissaa*
[/q]

Kannattaisiko ottaa yhteyttä liittoon tms. asian tiimoilta? Onhan toi ihan perseestä tollanen.

[q]sapeli, 15.6.2007 23:36:
Sun pitää selkeesti sabotoida se kahvikone
[/q]

[q]Sssan*, 8.8.2008 19:43:
---

Joo, oon ottanutki yhteyttä liittoon, mutta sielä ne sanoi vaan että tällä alalle ei oo mitään sääntöä koska palkat täytyy maksaa...Ihan P*rseestä tollanen!!*grr*
...uutta duunipaikkaa etsiskellen...
[/q]

Kai se on palkkapäivä jolloin palkka tulee maksaa? Ja käsittääkseni työsopimuksessa lukee palkanmaksupäivä?

Mut tsemppiä työnhakuun, ei tollasta tartte kenenkään sietää.

[q]tiiplis, 8.8.2008 19:28:
---
Sssan*, 7.8.2008 10:52:
"Kiva" alotus tälle aamulle...palkka ei taaskaan oo tullu ajoissa tilille..*eiei*

---

Kannattaisiko ottaa yhteyttä liittoon tms. asian tiimoilta? Onhan toi ihan perseestä tollanen.
[/q]

Joo, oon ottanutki yhteyttä liittoon, mutta sielä ne sanoi vaan että tällä alalle ei oo mitään sääntöä koska palkat täytyy maksaa...Ihan P*rseestä tollanen!!*grr*

---
tiiplis, 8.8.2008 19:28:

[/q]

Lukeeko sulla sopimuksessa jokin tietty päivä?
Onko pomo sanonut jonkun tietyn päivän? Suullinen sopimuskin on yhtä pätevä kun mustaa valkosella, mutta sitä onkin vaikeampi todentaa...

---
tiiplis, 8.8.2008 19:28:
---
Sssan*, 7.8.2008 10:52:

---

---

[/q]

Ihmettelen kyllä eräiden ammattiliittojen toiminnan (tai "toiminnan") lepsuutta. Mihinkään ei mukamas voida puuttua.

Olen nyt ollut parin liiton jäsenenä työurani aikana – kummastakaan ei ole vaikeissa paikoissa ollut yhtikäs mitään hyötyä. Rahoja vaan keräävät.

Vaihtasin (taas) liittoa, jos vaan tietäisin mihin.

Hmm... ja työpaikkojakin joutuu yllättävän usein vaihtelemaan mm. tuosta syystä, että palkan maksu – ajallaan tai ylipäänsä – tuntuu olevan niin kovin vaikeaa... Ihan sama onko iso firma tai pieni firma.

Riitely on paskaa

[q]Freja, 5.2.2009 07:43:
Oon taas itkenyt yöllä ihan hirveesti. Näin sellasta unta, missä mua kiusattiin ihan hemmetisti, fyysisesti ja psyykkisesti. Yh, kamala ja ahdistava uni. Itkin vaan että miksi he tekevät niin, eivätkö he voisi jo lopettaa ja antaisivat minun olla. Heräsin jo neljältä enkä sen jälkeen saanut enää unta.

[/q]

http://www.iskukoti.fi/IskuASP/kotiweb.nsf/sp?Open&cid=unitesti

facebook potkii kokoajan käyttäjiä pois palvelimelta.. hv !

Eka työpäivä tänään uudessa duunissa. Muuten iloinen uutinen, mutta en oo vielläkään täysin terve ja nukuin tunnin viimeyönä.
Paranemaan päin kyllä onneksi. Asenteella kääntää huonotkin lähtökohdat hyviksi päiviksi*hihu*

ei helvetti sentään, raskaana olevaa serkkuani puukotettu 4 kertaa... omassa rappukäytävässä

ja tässäkin tapauksessa kyseessä keski-ikäinen mieshenkilö, tavattoman erakko tapaus, ne onki sit niist kaikista pahimpia... ollaan vaan yksinään kotona, koskaan puhuta kellekään, naapureita ei tervehditä, suunnilleen karkuun juostaan ku nähdään

ja sit tapahtuu tällasta *toktok*

on sellai olo, et pitäis jotain tehdä, mitään ei voi kuitenkaan

voi vittu!!!!

Pesin mun tyynyn ja nyt ne täytteet on ihan päin vittua sielä sisällä. en vaan osaa :(

[q]Miinapiina, 30.12.2008 12:35:
ei helvetti sentään, raskaana olevaa serkkuani puukotettu 4 kertaa... omassa rappukäytävässä

ja tässäkin tapauksessa kyseessä keski-ikäinen mieshenkilö, tavattoman erakko tapaus, ne onki sit niist kaikista pahimpia... ollaan vaan yksinään kotona, koskaan puhuta kellekään, naapureita ei tervehditä, suunnilleen karkuun juostaan ku nähdään

ja sit tapahtuu tällasta *toktok*

on sellai olo, et pitäis jotain tehdä, mitään ei voi kuitenkaan

voi vittu!!!!
[/q]

Siis mitä helvettiä, missä päin tällasta tapahtunu?? Miten kävi, missä kunnossa äiti/lapsi???

Huomenna mekko-ostoksille
Tälle mun "lörpähtänylöllykkäoutoilu"-malliselle kropallehan varmasti löytyy heti ensimmäisestä liikkeestä istuva mekko. Ja vielä sellanen joka sopii muuten mulle, mun tyyliin.. Vittu.
Tyhmä kaveri kun menee naimisiin ja on vielä niin läheinen etten missään pvc-kotelossa viiti mennä hänen sukulaisiaan järkyttämään

[q]*minttu*, 30.12.2008 12:43:

Siis mitä helvettiä, missä päin tällasta tapahtunu?? Miten kävi, missä kunnossa äiti/lapsi???
[/q]

@ lahti, liipola...
mun serkku miehensä kanssa asuu siellä missä mäki asuin, ennen ku tänne muutin, tiijän ton tekijän...

serkun mies oli nukkumassa, ku oli ollut yön töissä, ja alakerran ukko luukutti telkkua täysillä. mun serkku meni pyytään, et laittais sitä hiljemmalle, ni tää ukko oli alkanut lyömään. rintaan ainakin oli osunut.

just soitti mun äiti, et hengissä ovat molemmat, äiti että lapsi... nyt vaan ootellaan tarkempia tietoja et miten on käynyt...

Edes töissä ei yksinkertaisesti VOI olla näin tylsää en jaksa näyttää tärkeältä tässä läppärin kanssa enää hetkeäkään! Nousen kohta ylös ja alan huutaa keskellä tätä helevetin avokonttoria!

[q]Freja, 12.4.2007 10:03:
Tänään nään pitkästä aikaa ystäväiseni.
[/q]

Tuo oli minun päivän :). Oishan se pitänyt arvata, että kun vielä yhdeltäkin venasin himassa sen viestiä/soittoa, et "ny mennää", ni sen sijaan tulikin viesti "en mä jaksa"... Huoh. Oisin ihan hyvin voinut siis lähteä jo kympin jälkee liikenteeseen ja saada paljon enemmän aikaiseksi kuin tänään oikeasti sain. Ärsyttää.

Telkust ei tuu mitään, kaikki hyllyn leffatkin on sellasii ettei nappaa kattoo, telkkusarjaboksit katottu, arrrrrrrgh mulla ei oo mitään tekemistä. Voi ahistus. Mä voisin olla ulkona hillumassa jos mul ei ois tätä typerää kuumetta. Toivottavasti ny si jo huomenna olis kuumeeton päivä.

Luulin tietäväni opiskelujen pohjalta edes hieman, millaista vakava mielisairaus on. Tänään iski täysin vasten kasvoja kuinka väärässä olinkaan. Harjoittelu suljetulla skitsofreniaosastolla avaa kummasti silmiä. Maailma on joillekin todella julma ja elämä epäreilua. :'( Voi kun tähän maailmaan mahtuis ihmisiä useammastakin kuin yhdestä muotista ja osattais antaa ihmisille tilaa hengittää.

O