päivän :(

Back to häröily O

toinen otti ja lähti ilman suurempia selityksiä ihan yhtäkkiä. viikon jo kärsinyt eikä ole kuulunut hänestä yhtikäs mitään. ei kestä :(

[q]Lene, 19.5.2005 23:30:
Lievää lämpöilyä ollu kolmen viikon ajan ellei kauemminkin, en ole joka päivä seurannu, kun ei ole olo tuntunut niin kipeältä. Nyt sitten melkein 38 astetta, eikä oikeastaan vieläkään ole niin kipeä olo. Kai se kohta pitää mennä käymään lääkärissä, ettei vaan olisi jostain muusta kyse kuin viruksesta.
[/q]

Sitkeä sissi*hihu*

Vituttaa ihan huolella, pitää tehä paskaa duunia, yli kuukauden ajan nukkunu maksimissaan 6h per yö, todella pitkään ollu vähän stressiä melkeen kaikesta, flaikku hommat menee miten menee, kavereillakin menee vähän miten sattuu ja se tuo mulle masista ku en voi auttaa niitä, kädet tärisee, aivot jumissa ja liian vähän rahaa taas kerran.

prkl.

Miks en osaa ottaa asennetta "vittu ihan sama".

Moottori pysy kohta ei enää käynnissä.. hermo loma kutsuu ??

[q]sune, 25.5.2005 15:32:
---
candyraver, 25.5.2005 15:21:
oon ottanu kulmakorun alkukeväästä ja nyt se on tulehtunut ja kipee
huomenna lääkärille näyttämään siihen tullutta mätäpattia*sars*
asiaa pahentaa se,että kävin harnessin sivuilla just kattelemassa että millasia seurauksia tollasella patilla on ja luin siltä et pahimmassa tapauksessa tulehdus saattaa levitä silmään(tuskin kuitenkaan kovin yleistä)mutta kun mulla on tapana ajatella kaikesta aina pahinta,ni nyt oon sit ihan varma,et suunnilleen kuolen ton patin takia*nyyh**nyyh*

---

mul oli joskus 15v kulmakoru, se kerkes olla just jonku puol vuotta ja sit siihen tuli sellanen mätäpatti.*sars* En käyny lääkäris,otin korun vaan pois. Kyl se sit parani itestää. ( oon kyl kuullu ettei saa irrottaa korua jos on mätää,en tiiä miks)
Otin toisee kulmaa uuden, se ei onneks tulehtunu
[/q]

siinähän se,kun oon jo niin monta vuotta halunnu kulmakorun ottaa ja en millään haluais luopuu siitä*grr* mut käyn huomenna varmuuden vuoks näyttämässä tätä,jos vaikka kävis sit hakee antibioottikuurin tms. toivotaan parasta*iloinen* ois vaan kiva hoitaa toi kuntoon ennen mätäkuuta*sars* jos ei se siihen mennessä parane,ni sit otan sen pois.

Pari rästilaskua maksaneena + pari tarpeellista, joskaan ei ajankohdaltaan oikeaa hankintaa tehneenä tilillä ei liiemmin rahaa. Ja pari viikkoa pitää kituutella. Onneks duunissa safkaamisen voi maksaa timeconilla.

Jatketaan edelleen tätä mahtavaa viikkoa samois viiliksis*igor*

[q]BB_turone, 17.6.2005 13:10:

[/q]

*hali**pus*

Sateenvarjo meni rikki ja pankkikortin magneettinauhakin taisi lopullisesti hajota.
Lomaan on vielä yli kaksi viikkoa ja väsyttää ihan liikaa.
Tällä viikolla kaikki on mennyt vain päin helvettiä.*igor*

Hävitin tärkeitä papereita joista en tiennyt minne ne kuuluu ja nyt niitä sitten kaivattiinkin
eiköhän paperilaatikotkin ole jo tyhjennetty ettei ole toivoakaan löytämisestä,

asiahan ei ole mulle varsinaisesti tärkeä vaan asiakkaalle jolla on kysessä rahan saaminen

ja kyllä vituttaa nyt vaan juu

kohta joudun pomollekkin asiasta kertomaan ja se varmaan räjähtää mulle *uuh**nyyh*

tyhmä minä

Jep, darraa pukkaa päälle. Huomen alotan uudessa duunissa ja kääk, pääsykokeet ti, ke ja to!!! Enkä oo lukenut paskaakaan ...

"Welcome to Windows XP installation... again!"

"We at Microsoft will guarantee that your new expensive computer will run as slowly as the one that you had five years ago. Additionally, we have new suprises and additional software that will make your daily life with computer even more exiting! Like exiting ways to slow and crash your applications or even the whole system - without notifications or time-wasting backups. To take the most of your unlimited cable modem bandwidth the system will update itself constantly, open special access for network pirates and minimizes the time you want to spent on the Internet."

hirvee kiire tehdä jälkeenpäin 5 kuukauden töitä

ja mulle asti tulee vajaita tietoja joiden perustella joudun hommani tekemään

Jotenki vaan niin vitun vajaa olo
Ahdistaa olla...*uuh*

Töissäkään ei ole MITÄÄN tekemistä et sais ajatukset muualle ja että aika menis nopeammin...

[q]astaroth, 8.12.2007 11:48:
vittukyrpäsaatanapaska!

näyttö hajosi luurista. eipä siinä mitään, uusi luuri on jo mutta tietenkin numerot oli tallennettu sekä puhelimeen, että sim-kortille. onneksi edes osa numeroista on tallella siis, mutta olisi ne muutkin kiva saada kaavittua vanhasta romusta pois
[/q]

backupit?

Mokasin*poks*

Anteeksi*nyyh*

Siis miten voi tehdä näin mielettömästi mieli tupakkaa kun ilman sitä yrittää olla
Siis huippu levoton fiillis... hermostuttaa niin että

Muutkin jutut vähän ahdistaa... valitsinkohan nyt ihan oikean hetken tälle lopettamiselle....*uuh*

[q]Iceman, 25.6.2005 05:32:
Juhannus 2005!!!
[/q]

Todella valitettavaa, et se on viina mikä vie miestä eikä päinvastoin. Oppikaa virheistänne ja välttäkää sitä, jos se saa tollaista aikaan. Rehellisesti sanoen itse en enää koske väkeviin, koska siitä on aiheutunut haittaa myös muille kuin itselleni

Eikä täälläkään nyt mikään kiva juhannus kun nainen on jossain keski-suomessa ja itse olen ollut koko yön töissä, mutta tänään pääsee vähän grillailee frendin pihalle :)

Koitas jaksaa, kyllä se siitä rauhoittuu ja ihan aikuisten oikeesti rajoita alkoholia, jos muisti menee

[q]Ciraf©, 25.6.2005 07:58:
Bussit ei kulje ja pitäis lähtee häihin. Ei nappaisi lähtee hepeneissä toikkaroimaan 7,5 kilometriä...pitänee herättää mamma ja pummia kyyti
ööö...damn
[/q]

mäkin olin lukevinani jostain että tänään on normaalisti sunnuntai aikataulut, mut se olikin vasta 11 jälkeen. Hiukan vitutti eka venata 30 min dösää ja sit vasta ottaa taksi (26 euroa saatana vittu!!!) et pääsee himaan duunista väsyneenä yövuoron jälkeen!

Kissani otti ja kuoli pois
Tuntuu että se on mun syy... olisin voinut todennäköisesti pelastaa sen*uuh*

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O