päivän :(
[q]Freja, 16.3.2009 15:44:
---
REivaaja, 16.3.2009 15:43:
---
Freja, 14.3.2009 13:41:
---
WiljamiDzay, 14.3.2009 13:39:
Niin ku tämä?
---
Niin ku kaura-allergia.
---
Ai oikeen kaura-allergia?
---
iha kaura-allergia joo! :D
[/q]aijjaa! :D
Joskus omat ongelmat tuntuvat niin pieniltä ja mitättömiltä..*uuh*
Maisemanvaihdos tekisi nyt hyvää.
*poks**poks**poks*
Taas tullut mokattua kunnolla ja pelkään pahoin että korjattavaa ei ole... Alkaa tosisaan vituttaa ku aina osaan sössiä tärkeitä asioita...
Joko jätän jotain tekemättä tai sitten näköjään teen jotain josta on helvetisti harmia mulle ja muille*grr*
Kunpa asiat voisi tehdä uudestaan ja toisin, alkaa olemaan niin paljon joita tekisin toisin! KUNPA VOISIN *sydän*
[iso]ANTEEKSI!![/iso] *NYYH*
[q]Massamuusi, 27.4.2005 15:29:
Varmaan tulee vatsahaava kaikesta tästä stressistä näin keväällä kun kattelee suoritettuja/suorittamattomia kursseja ja paljonko aikaa jäljellä
[/q]
Niinpä*igor*
Mutta toisaalta..Reilu kolme kuukautta vielä aikaa valmistua joten ehtiihän sitä aloittaa ne tekemättömät työt huomennakin*vink*
[q]Maihku, 27.4.2005 23:13:
Ollut koko päivän henkisesti ja fyysisesti tosi huono olo*uuh*
[/q]
*lohduttel**hali**hali**hali**hali**hali*
Valintatalossa ei ollu eilen Cocopopseja :(
ja sitten mä ostin frostieseja ja niitäki melkei vahingossa semmosen paketin missä luki NYT VÄHEMMÄN SOKERIA. siis fittu. grrr.
miks semmosia ees tehään??+
Koitin jo useaan otteeseen saada unenpäästä kiinni,mut kaikki ikävät jutut kummittelee päässä heti kun meen sänkyyn ja otan ihaa-unilelun kainaloon :(
(unilelun joka on ollut mun unikaveri joskus aikoinaan kun mulla oli pitkän aikaa paha olla,ja joka on ollut jo monta kuukautta kaapin perällä kun en ole enään sitä tarvinnut ja tänään päivällä mun oli pakko kaivaa se sieltä komeron kätköistä kun tuntui siltä että tukehdun siihen pahaan oloon ja pelkkä tyyny ei tuonut lohtua.)kuulostaa varmaan tosi "typerältä" mutta se ihaa-unilelu on ollu mun kainalossa satoja kertoja tuomassa lohtua..nyt ei vaan tunnu sekään auttavan..
sisko tekee herkullista pastaa jonka tuoksu käy nenään...
JA SE AIKOO LAITTAA SIIHEN SEKAAN SIPULIA JOTAIN MILJOONA KILOA.
yökyökyök.
vihaan mun siskoa se on ihan pälli.
ei yhtään ajattele että kuolen ehkä nälkää tai jotain.
[q]BB_turone, 9.5.2005 20:56:
Hirvee salajuoni
Syö ja juo niin paljon kuin haluat!
Kohta sanoo masu
[/q]
Millon uudestaan?
[q]onni3mk, 9.5.2005 22:52:
Tahtoo kans
[/q]
Mukaan joukkoon mahtuu!
jäkä jäkä
*nyyh**nyyh**uuh**poks*
vittu mä vihaan tätä mitä teen kokoajan*poks*
oon niin idiootti*kivatsulle*
Nyt kyllä sattuu ja ihan v*tusti! Ei mennyt ihan samalla tavalla kun viimeeksi viisaudenhampaita multa poistettiin. Verenvuoto oli normaalia suurempaa ja tää kipu on myös helvetisti suurempaa.
AArgghh....
[q]MiSSy*, 17.5.2005 09:29:
töihin jouduin heräämään ja tulemaan
olis edes mukava työ ni jaksais ja kiinnostais
[/q]
älä valita kaikesta. tee asioille jotain.
[q]Kolera, 17.5.2005 09:38:
---
HRDance, 17.5.2005 09:30:
---
MiSSy*, 17.5.2005 09:29:
töihin jouduin heräämään ja tulemaan
olis edes mukava työ ni jaksais ja kiinnostais
---
älä valita kaikesta. tee asioille jotain.
---
Vineeminen on aina paljon helpompaa ja kivempaa.
[/q]
NII JUST!
*nyyh**nyyh**nyyh*
veronpalatuksia 4,5 euron edestä*poks* no parempi kun ei mitään
[q]Sinza, 17.5.2005 17:44:
Törkee väsymys *uuh**poks*... ja stressinpoikanen.
[/q]
samaa olin just tulossa valittamaan, miten ihmeessä voi väsyttää näin paljon, tätä on jatkunut jo pidempään*poks*
Nuorisoasiainkeskus yritti tappaa duunarinsa tylsyyteen raahamalla paikalle jonku kalliin konsultin kertomaan niin ympäritieteellislaveesti työhyvinvoinnista, että ranteiden aukasu ois ollu pienempi paha.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.