päivän :(

Back to häröily O

Ylinopeussakot
80 alueel 112...

angiina

Joskus olisi niin paljon parempi kun ei tietäisi.
Tai jos totuus olisi tullut ajoissa esille.

.. ja kunpa mäkin joskus oppisin olemaan välittämättä..

Yksi työkaveri lomalla, kahdella työkaverilla omat lapset kipeinä joten joudun olemaan tuon hidasälyisen sijaisen kanssa koko päivän ja tekemään kolmen ihmisen edestä töitä*grr*
Jotenkin aavistin jo eilisten vastoinkäymisten jälkeen ettei töihin paluustakaan helppoa tule..

Voi vittu, taas joku flunssapöpö yrittää nujertaa mut*grr**nyyh*
Pariksi päiväksi vois painua peittojen alle niin ei tarvi ehkä kaikkia menoja viikonlopulta perua..

enkö mä ikinä opi olee sanomatta asioita joita en tarkoita

Menin sanomaan sellaista jota en ikimaailmassa haluais että kävis!!!
Milläs korjaat vahingon jos sua ei uskota kun pyydät anteeksi

Niin no voihan sitä tulevaisuudessa olla sanomatta tyhmiä ajatuksia ilmoille, mutta eipä se siihen jo sanottuun asiaan auta.

Kaveripiirin läpi kiertänyt influenssavirus osui kuin osuikin kohdalleni. Neljä päivää neljän seinän sisällä ON kidutusta. Onneksi sentään kuume on laskenut. Melkoisen äkäinen virus.

Lauantainen outo olo osoittautui 39 asteen kuumeeksi.
Olo ei voisi olla paljon kurjempi.

Vielä pari tällaista niin muutan Alpeille nauttimaan raikkaasta vuoristoilmasta

vituttaa olla tyhmä

Koko alkuviikon olen nukkunut todella huonosti vaikka olen todella väsynyt*uuh*
Aamulla ei jaksaisi millään nousta ylös, viime yönäkin näin taas todella ahdistavaa unta
Joka aamu oon ollu myöhässä töistä enemmän tai vähemmän.*grr*

Eilen totesin että rahaa on loppukuuksi sellainen 1 euro tilillä. ei tosiaan lupaavalta vaikuta...

Joko tää kaikki loppuu...

Ei vitti ei vaan tuu mitään*grr*
Väsyttääkin aivan s**tanasti!!*poks*

Elämä on aivan liian raskasta ei paljon kiinnosta*hahjust*

Kuume on ja pysyy. Pomon kanssa puhuin puhelimessa hieman ja ei kyllä hyvältä kuulostanu. Ei mee kovinkaa moni asia pukteen tällä hetkellä.

[q]Maihku, 7.4.2005 15:04:
mua vituttaa tällä hetkellä koko mun elämä...on se kiva ku aina ku muut on tarttenut apua niin olen auttanut mut sit kun mä tarttisin apua niin kukaan ei voi auttaa*dissaa*
[/q]

Kutakuinkin tutulta kuulostaa
Mut älä sie masennu kyllä niitäkin löytyy ketkä auttaa ja alkaa näyttämään valoisammalta elämä taas

nimim. kokemusta on

Mä elin puoli vuotta, vähän yli putkiremontin keskellä. Ilman juoksevaa vettä ja vessaa. Tosin suihku/wctilat oli toisessa rapussa järjestetty. Olihan se aika rassaavaa, kun joku raavas putkimies (yksi todellinen söpöliini joukossa ;) lampsi sisään aamulla ja alkoi putkeilemaan, mutta kyllä sen kestää. Asennoituu vaan niin. Koitahan selvitä :)

Just nyt ei oikein mikään kiinnosta.

Kuumetta ties kuinka monta astetta ja nousee.. ja laskee.. ja nousee..

Kiitos katupöly, röhisevät ihmiset julkisissa jne.

[q]Maihku, 16.4.2005 09:04:
jeeeij,tulipahan sitten hirvee flunssa taas vaiheeks*grr**nyyh*
mut buranaa vaan naamaan niin kyllä sitä illalla jaksaa*joo*
[/q]

no kyllähä tuli taas hyvään aikaan
Yritä levätä *lohduttel**pus*

*poks**poks**poks**poks*

[q]MaSari, 19.4.2005 21:35:
Ihan suunnaton ikävä. Eikä saa enää koskaan halata sitä. Ei edes jutella sen kanssa. Ei oo ees miljoonasosa ihkuplur-olo Hautajaiset on lauantaina ja fiilis on sen mukainen. RIP iskä
[/q]
Osanottoni syvimmät.
Koita kestää

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O