päivän :(

Back to häröily O

[q]Jonulih, 27.6.2005 10:42:
---
MiSSy*, 27.6.2005 10:19:
Itku aamulla koska on niin kova ikävä..*nyyh* ja taas duunissa nyt itken... musta tuntuu niin vitun pahalle!!!!!!!!!

---

Ketä sä kaipaat?*ding*
[/q]

Juhannuksena kuollutta kissaa

Kävelin ovea päin ja nyt otsassa on valtava kuhmu.
Huomenna varmaan puolet otsasta on sinimusta.

No. Täytyy alkaa katsomaan vähän tarkemmin eteensä ja keskittymään vain yhteen asiaan kerralla.

..tai hankkia kypärä töihin. :D

[q]BB_turone, 28.6.2005 01:29:
Miehet on kyl paskoja!!!
[pieni]Mut ei naisetkaa oo lopulta parempii.[/pieni]
[/q]

*aplodit**nauru**aplodit*

en käsitä miten selviän tästä työpäivästä, illalla pitäisi vielä jaksaa lähteä konserttiin..
ihan niin kuin eilen koko päivän kestänyt huonovointisuus ei olisi riittänyt.

Ulkona on aivan helvetin hyvä ilma. mut jotenki ei se vaan jaksa innostaa. mikään ei jaksa innostaa.

Luulin et aamu alkoi hyvin ja olis hyvä päivä mut kummasti alkoi taas kaikki vituttamaan kunnolla, saatana ei täst vaan tuu mitään mitä yritän. En vaan osaa.
Toivottavasti tää päivä kääntyis viel hyväksi.

Elämäni ehkä yksi raskaimmista päivistä takana, saatettiin rakas pappamme viimeiselle matkalleen... ensimmäinen läheisen menetys aikuisiälläni. Tuntuu niin mahdottomalta, nyt vasta tajuaa ettei rakkaani elä ikuisesti.

[q]mayah, 20.6.2005 20:33:
---
onni3mk, 20.6.2005 20:17:
Mikäs nyt?

---

Kun sitä aikansa koittaa tehdä asioita niin, että muilla ja itselläkin olis hyvä olla, mut aina se saatanan paskaryöpytys vaan tulee ja tulee, niin jossain se raja sitten on. Ja tänään mulla se oli tässä. Annetaan olla sitte, ehkäpä se tekee kaikkien elämästä helpompaa.
[/q]

Voi kulta, mullakin on viimeset kolme viikkoo menny noin..

olipa kivat häät.

luulin että ihmiset olisivat muuttuneet 5 vuodessa mutta olin väärässä. jos olisi ollut yhtään parempaa boolia niin olisin haukkunut yksitellen kaikki vanhasta kaveriporukasta. nyt irtosi pelkkä "vitun lehmät" toteamus ennenkuin kävelin paikasta pois.

no. morsian oli nätti ja aina yhtä kultainen. muilla ei nyt eikä jatkossa tule olemaan mitään osaa mun elämässä.

Niin, ja vielä sekin että yks kaveri aikoo taas kaikota suomesta parin viikon päästä.. en tiedä minne enkä että kuinka pitkäksi aikaa.. :((

[q]sapeli, 18.7.2005 02:37:
---
candyraver, 18.7.2005 00:53:
en oikeestaan tiedä,että mikä on..on vaan paha olla..
kaiken pitäis olla hyvin ja enemmänkin ja onkin, paremmin kun koskaan..mut joku mun sisällä kertoo silti et kaikki ei kuitenkaan hyvin..
kaipa tää tunne menee taas menojaan ja huomenna on taas kaikki hyvin..
---

Mulla oli ihan samanlainen melkein koko tän viikon... Serkku vihjasi että ehkä ihminen vain etsii sen hetkisestä tilanteestaan aina ne pahat asiat (ehkä että niitä pääsisi kehittämään), joten vaikka olisi miljonääri ja naimisissa maailman kauneimman/komeimman ihmisen kanssa jne jne niin silti huolehtisi aivan yhtä paljon kuin jos olisi köyhä ja yksin. Tai no, ainakin jonkin verran

---
piti vielä lisätä:
mikä siinä on,että vaikka on onnellinen, tulee silti hetkiä, jolloin on onneton ilman mitään näkyvää syytä*ding* että vaikka on tuhat ja yksi asiaa joiden ansiosta elämä hymyilee ja on hyvä olla, ni silti yksi sekunnin murto-osassa ajateltu epämääräinen "ikävä ajatus" kumoaa hetkessä kaiken sen hyvän mielen..onko suru vahvempi kuin onni??

---

Ehkä se suru olikin vain aivan ohuen onnikerroksen alle piilotettuna, ja se tuli sieltä sitten esille? Kyllähän se niin on että ikävätkin asiat on käsiteltävä tai ne kummittelevat uudestaan ja uudestaan...

Mut, klisee kuin onkin, niin kyllä se siitä
[/q]

No,nyt on ainakin jo paljon parempi mieli..eikä mulla sinäänsä ollu ees mitään todellista syytä tohon matalaan mielialaan, joten aivan turhaan taisin edes mainita asiasta *häpeil* Ja juu,näin se menee; Kyllä se siitä sit ku malttas itse joskus ajatella tollasissa tilanteissa juurinkin noin ni tajuais ettei se maailma kaadu siihen että on puol päivää paha olla...*joo*

Kipeenä jo 6 päivääää... äääähh!!! Ja vika duuniviikko menossa, joten haluisin jopa sielläkin olla nyt, mut ei niin ei Ja perjantaina ois lähtö Kuopioon päin kaiken kivan merkeissä... nooh, onhan täs viel aikaa parantua

[q]egwen, 26.7.2005 17:49:
mahdollinen työpäivä tiedossa unity päivänä, ja sunnuntai aamuna.
ou sid.
aamuvuoroilla.
en kestä.
ääääääää äää äää ä ääää ää ä ä äää

toivottavasti selvitän tilanteen huomenna kotia.
[/q]
sun on pakko.*nyyh*

Duunissa on viksu mikrotuho-osasto. Menivät päivittämään kasan työasemia ilman kysymistä k.o. pisteiden työntekijöiltä. Onneksi ei omalta kohdalta tullut mitään vahinkoa aikaan, käyttiksenvaihtotunkkaus riittää.

[q]ella_, 23.8.2005 11:52:
---
wxw, 23.8.2005 11:45:

kuka sellast toivoiskaa*dinf*???
minäminäminä!! _o/
[/q]
ööööö....saikkua saa helpommallakin*ding*Muuta syytä mä en keksi*nauru*

Lunta tulee kuin esterin perseestä.

ihmisten ahdasmielisyys. Miksei tyypit tajua ruikutuksen sijaan tehdä asioilleen jotain ja vaikka muuttaa niitä asenteitaan vähän myönteisimmiksi.. kun se elämä Kuitenkin kannattaa jos vain haluaa...

päivän haistakaavittusaatana!!!!!! rahaa 70e loppukuuks*igor*VÄRMÄÄ lähen vittu minnee taas*dissaa* vitun....SAATANA!*IGOR**DISSAA* EI ONNEKS VITUTA YHTÄÄ TAAS!!!!

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O