päivän :(

Back to häröily O

[q]mayah, 20.6.2005 23:13:
Joo, ystävän auttaminen ei tosiaan aina ole sitä palkitsevinta hommaa, mutta ehkä on vaan aika luovuttaa ja antaa toisen taistella itse omat taistelunsa. Tulee vaan niin vihaiseksi itselleen, kun olo on voimaton, eikä pysty tekemään sitä mitä haluaisi. Sääli, ettei toista voi väkisin muuttaa, ois itsellä niin paljon helpompaa

Mutta kiukku meni jo ohi ja on parempi olo. Ehkäpä sitä näkee asiat taas uudessa valossa kun nukkuu yön yli.
[/q]
Mulla on sama, kun tahtoo auttaa yms, ni tulee vaa sitä paskaa niskaan. mut pitäis vaan älytä olla auttamatta, mut moni on ollu mullekkin sen jälkeen et miks oot muuttunu, miks oot outo?*dissaa*
ihan vitun sama, porukka ei vaan osaa

Koulu alkoi tiistaina ( tutustumisviikko, kunnon opiskelu alkaa vasta maanantaina ), ja mä oon niin veke kun olla voi. Motivaatio on aika nollassa, vaikka kuitenkin odotin innolla välivuoden jälkeen opiskeluiden alkua... Njaah, no kaikki on vaan niin sekavaa, eikä kukaan osaa neuvoa, eikä mistään tajua mitään, ja kaikki systeemit on uusia, yms yms. Noh, mut kai tää ajan kanssa selkiintyy, nyt vaan on sellanen *eiei**ding**igor* olo.

tyhmä kaularanka/niska ja hartiat ku on ihan jumeksessa ja kipeet*grr*
tyhmä lääkäri ku ei ees tutkinu tota kohtaa josta sanoin sen olevan kipee vaan määräs lihasrelaksantteja(tms.) ja tulehduskipulääkettä*grr*

Niska(kaularanka) ja hartiat kipeenä(ja pienessä turvotuksessa) viidettä päivää*grr**pökr*
kestää hetken tottua siihen et istuu koulunpenkillä 8h päivässä..tällä hetkellä mun selkä ei vielä tee yhteistyötä mut ehkä(toivottavasti)pian sekin tottuu.*hmph* Noin muuten opiskelu on ollut ehdottomasti kivaa*iloinen*

[q]candyraver, 23.9.2005 16:16:
Niska(kaularanka) ja hartiat kipeenä(ja pienessä turvotuksessa) viidettä päivää*grr**pökr*
kestää hetken tottua siihen et istuu koulunpenkillä 8h päivässä..tällä hetkellä mun selkä ei vielä tee yhteistyötä mut ehkä(toivottavasti)pian sekin tottuu.*hmph* Noin muuten opiskelu on ollut ehdottomasti kivaa*iloinen*
[/q]

*grr*niskakipu pahenee vaan...*eikä**pökr*

Nyt muistan taas miksi en tykkää dokata. Siis voi luoja tätä oloa. en tajua miten ihmiset jaksaa tällästä joka viikonloppu tai useammin. :|

Oli erittäin kova yritys mennä jumppailee, sen sijaan hain muffinseja ja sipsejä.. missä mun itsekuri luuraa tänään*igor*

Kaverin luona soffalla nukutun jatkoyön jälkeen hartiat helvetinmoisessa jumissa. Toivottavasti ibuprofeeni alkaa kohta potkimaan, polttelee aika @#$%&!:sti.

ärsyttää kyl töis tuo työtahti et ahistellaan jatkuvasti ylitöihin..rupee jo pikuhiljaa keittää koko touhu ku luvataaan lisää väkee et ne loppus..tos rupeaa tuntumaan että ne on pakollisia kun sit kyräillään jos ei tee mut kun ei jaksa siin luolas kökkiä kun sen pakollisen 40 tuntia ja 2 vuoro vielä. oi jospa vois kääntää aikaa taaksepäin ja olla sama rahaton työtön paska eikä asuis hesassa ja nähä tulevaisuuden ettei tekis samaa erhettä ja tunkee nimiä mihkä tahansa papereihin. no tekee vaan sopimuksen mukaan hommia ma-pe 40h antakoon potkut jos ei miellytä. en mä ainakaan elä kun kerran. 3 v jo kattellu tota touhuu ja vähän keittää kyl. sanotaan et työttömänä syrjäytyy mut kyl jos tuol on ni huomaa ettei ole muuta yht äkkii..mut eipä sitä voi irtsiasanoutuakaan itse kun ensimmäiseks rapsahtaisi karenssi how fun is life

Mulla on allerginenerektio :(

[q]Annakins, 21.6.2006 09:36:
---
Norb, 21.6.2006 09:29:
Mulla on allerginenerektio :(

---

Allerginen erektio? Mikä se on?
[/q]

No jotain aurinkoihottumaa, kun oon ollu niin paljo auringossa :(

tein ja puhuin taas tosi tyhmiä juttuja perjantaina.

anteeksi Jussi.
olin tällä(kin) kertaa se idiootti.

allergiaa vai flunssaa...kurkku niii *piiiiiip* kipee, nielemine yhtä tuskaa...ja sit viel kaiken kruunaa järkky duha...*nuha*

Löin varpaan ja kynsi halkesi :(

Väsyttää, kokoajan ja jatkuvasti

Hirvittävä oksennustauti jatkuu. Joutuu skippaamaan koulun mikä vituttaa enemmän kun se että kaikki paikat on kramppioksentelusta kipeenä.

[q]UnityF, 25.8.2005 00:44:
voima -
[/q]
Kiitos

Menny kaikki tällä viikolla ihan vituix! Miten vitun fruityloops voi
corruptoida mun kaksi melkeen valmista biisiä!!*igor* Vittuuu!

ps.loppuviikkoa odotellessa*justjoo*

äiti oli saanut taas lauantaina sairaskohtauksen.
ja jotta viikonloppu olisi täydellinen, siirryin takaisin sinkkuluukun puolelle.
olikin ihan liian hyvää ollakseen totta.

onneksi jo nykyään osaan kääntää negatiiviset asiat energiaksi, silti ei kovin juhlatuuli ole.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O