päivän :(
Toinen puoli niskasta jumissa, sattuu ihan kiitettävästi*dissaa*
Pää särkee ja vituttaa niin saatanasti..
Suututin täydellisesti tärkeän ihmisen...
Olen tosiaan tainnut menettää sen ihmisen kokonaan... ja se tosissaan sattuu aivan liikaa...
Kun kerrankin tuntui hyvältä olla jonkun lähellä ni silti käyttäydyin kuin ei olis ollu ja pilasin sen...
Ja kyllä se sattuu kuulla ettei ole haluttu eikä kiinnostusta enää löydy.
Meni sitten suunnitelmat tältä illalta uusiksi*grr*
Ihan en taida terve olla vielä>:(
koko päivän vellonu ihana paha olo, krampit vatsassa paheni iltaa kohti > päivystyksee. ne ei löytäny mitään vikaa vaa käski levätä ihan ku onnistuis sellases olotilas ku mikää asento/liike/paikoilla oleminen ei ollu hyvä
sen lisäks mua väsyttäs ihan älyttömästi, tää päivä on ollu aika kuluttava ja energiaavievä ja haluis kunnolla nukkumaan, mut kramppien takia mä en voi nukkua ku pätkissä, joka saa mut entistä väsyneemmäks
mutta on tää silti niin
Naiset...
Yks pöljä tuli _avatulla_ kylmällä kaljatölkillä paineleen niskaa.. Tottakai sitä tulee pompattua ylös ja saatua niskaansa osan tölkin sisällöstä. Höh.
Huominen vapaapäivä
Tämän päivän ketutus alkoikin jo eilisen puolella. Pääsin kotiutumaan töistä n. klo 21:40 ja kännykästäni loppui akku kesken puhelun. Sähläsin sitten PIN-koodin kolme kertaa väärin ja puhelin jumiutui. Eipä muuten, mutta tarkoitus oli että poikaystäväni tulisi luokseni yöksi ja olisi saattanut hieman ihmetellä miksen vastaa puhelimeen kun odottelisi ikkunan alla epätoivoissaan aamuyöstä, että heitän hänelle avaimet. Niinpä sitten tuumailtuani kipitin katsomaan onko Ärrä vielä auki -> meni kiinni nenän edessä, sitten juoksu metroon ja asemalle, jonka Ärrän ajattelin olevan pidempään auki. Ostin prepaid-liittymän ja varmistin moneen ketrtaan, että "toimiihan tämä nyt ja heti" kun kokemusta noista liittymistä ei ole. Pääsin takaisin kotiin ja ei muuta kuin uutta korttia sovittelemaan. Ja pah! Eipä voitu sanoa että olisi pitänyt ostaa puheaikaakin
Kiireellä takaisin metrolle ja asemalle -> Ärrä oli mennyt kiinni 5 minuuttia sitten. Kipitys ylös ja kiskalta ostamaan puhelinautomaattiin korttia. Tämän sähläyksen jälkeen sain soitettua äidilleni Seinäjoelle, joka näppäili poikaystävälleni että nyt sen tytön puhelin on taas rikki ja se menikin Puistolaan Ja kaiken kruunaa tietty se, että sopiva juna lähti vasta kun olin istunut asemalla 40 minuuttia
Hah, loppu hyvin kaikki hyvin; nyt kaakaota ja Jerry Springeria
Vettä sataa ja on vika lomaviikko.
....Ottaa kyllä päähän, sääherralle potkut!
Pakkanen..
[q]or_neon:
Joo.. Ja huomen aamul on kuulemma joku 22 astetta pakkast..*nuha* Ainaki tääl säkyläs!
[/q]
Hrrr.. Vitun kylmä.. *sääli* Sais tulla se kesä sit jo..
Jos eilen kuvittelin, että ei voi enää huonommin mennä, niin tämä päivä osoitti toisin. On se kummallista, miten kaikki kauniit ajatukset ja sanat voivatkin olla pelkkää valhetta. Hah.
Mulla on tänään hammaslääkäri*hikoil*
Sattuu jo pelkkä ajatuskin.
Eipä joo olis huvittanu tänään nousta ylös ja olin sitten just sopivasti myöhässä töistä *igor**grr**poks*
No kaipa tässä täytyis alkaa ryhdistäytymään
[q]UnityF:
---
Taika:
Tää päivä on niin syvältä..
---
*heittää köyden* noooin... ota rakas niin niin mie nostan ylemmäs
*super**hali* *sydän*
[/q]
Kyllä tää olo yhden punkkupullon jälkeen paranee:D
Ihmiset ei jaksa pitää lupauksiaan..
saikku loppuu huomenna eli pakko palata duuniin vaikka edelleenkin ihan kuollut olo, noh ehtiihän sitä viikonloppuna parantelemaan*igor*
Nyt on paska olo. lievä kuume näyttää nousevan tasaseen tahtiin no onneks pomoki on ilmoittanu etten mä voi pitää mun talvilomaa ens viikolla vaik sen oon jo sopinu monta kuukautta sitten *Grr*
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.