päivän :(

Back to häröily O

Miten ihmeessä neljästä mahdollisesta jalasta, tasan yhdestä revähtää isoin mahdollinen lihas, murtuu sääriluu ja vielä puikkoluukin? Ja kaikki eri aikaa, kolmena perättäisenä viikkona. Ja vielä, miksei viikko klinikalla paljastanut murtumia, vajaa tonni laskussa ihmettelystä. Ei yhtään kivaa. Ja katsella vielä vierestä, kun kaikki muut voi niin hyvin, mutta oma ei puoleen vuoteen ole lähelläkään.

piti mennä töihin neljäkstoista tunniksi

[q]jeesboks, 5.1.2008 18:44:
Kuume :/
[/q]
Äh, en kai mä etätartuttanut sitä suhun netitse

ikeasta ei saanu mitään mitä menin hakemaan :(

Karmee tuuli ja kylmä ilma ja pitää lähteä evakkoon karvattoman kissan kanssa.. olen vuorannut sen kuljetuskopan vaikka millä, silti pelkään että raukkaparka jäätyy tonne.

hukkasin tänään toisen korviksen

Niskat toista päivää putkeen ihan jumissa ja mikään ei auta, särkylääkekkin tehoaa vain hetken aikaa kipuun. Venytelty on, lämmitetty on, tälläkin hetkellä kuuma pyyhe niskan ympärillä ja hetken kuluttua taas venyttelyä mutta mikään ei tunnu auttavan ja tämä vaikuttaa jo päänsärkynäkin *nyyh*.

joku on keksinyt että busseissa pitää käyttää ilmastointia - talvellakin ! ette arvaakaan kuinka kylmä oli matkustaa :P

Vähän semmonen olo että saattais olla flunssa tuloillaan... Työkaverilla oli pariinkin kertaan lomien aikana, saa nähdä tuleeko mun vuoro sairastaa. Toisaalta kotona oleminen on kivaa, mutta sen myös tietää että en kehtaa jäädä saikulle jollei tosissaan ole huono olo, ja ei kotona olemisestakaan voi silloin nauttia. Plus se kolme päivää mitä ne yleensä määrää ei usein oikein edes riitä. Pitää juonia että jos tulee flunssa niin kituutan keskiviikkoon asti että saa sitten saikkua jatkettua vielä viikonlopun verran

Toinen pieni :( on se kun päätin pitää herkuttoman tammikuun, joka tulee kyllä ihan tarpeeseen. Kun on tämmönen jälkkäristi ja snackoholic kuin minä niin on aika vaikeata totuttautua eroon siitä että on koko ajan jotain pientä hyvää mutusteltavaa. Se mukavasti rytmittää kaikkea vähän tylsempää tekemistä kuten telkan kattomista tai pelien pelailua - eli siis about kaikkea mitä kotona tulee tehtyä - ja se on semmoinen takuuvarma pieni mielialaboosti mälsän työpäivän jälkeen... Sallin kyllä itselleni esim. jugurtit ja hedelmät, mutta ne on enemmän sellaisia projekteja jotka on tehtävä ensin loppuun ennenkuin jatkaa muita juttuja, eli vähän just pointin ohi. No, mä tiedän että ekan viikon jälkeen helpottaa huomattavasti ja ennenkuin huomaankaan niin saa alkaa taas napostelemaan, vähän kohtuullisemmin tällä kertaa.

yhyy, mun pinkeist toppakengistä hajos vetskari

[q]hemuz, 7.1.2008 10:40:
---
anis, 7.1.2008 10:17:
Pitäis juosta työkkärissä ja lähettää Kelaan työttömyysturvahakemus vai mikä se nyt onkaan. Hitto kun en osaa täyttää sitä. Onkohan se et on ollu tiettynä aikana väh. 18h duunissa vai mitä ni pakko olla säännöllistä... Vai niin et siitä tietystä ajasta kertyy sen verran tunteja et on yhtä kuin 18h/vko?

---

Ei se maksa muutaku aikaa jos täytää niitä lappuja. En mäkään niitä osaa täyttää. Meet sitte ihan tiskiltä kysymään neuvoa.
[/q]

Jep kai se pitäis ihan henk.koht. käydä Kelas.

Hirveä päänsärky

[q]H3li, 7.1.2008 09:17:
elisa muisti mua 218 puhelinlaskulla ja nyt se (lasku) luonnollisesti on pystyssä. Muistutusta on tullut sekä etanapostilla että tekstarilla. Tein äsken maksusopimuksen netissä, en jaksa uskoa, et sitä käsitellään ennenku liittymä menee sulki. byyäh.

Ärrältä Go!
[/q]

Elisallahan on ollu laskututs myöhässä ja takkuillu.
Toivotaan parasta.

Kipeenä, ikävä ja veto pois ja tylsää ja huoh.

Pitäis juosta työkkärissä ja lähettää Kelaan työttömyysturvahakemus vai mikä se nyt onkaan. Hitto kun en osaa täyttää sitä. Onkohan se et on ollu tiettynä aikana väh. 18h duunissa vai mitä ni pakko olla säännöllistä... Vai niin et siitä tietystä ajasta kertyy sen verran tunteja et on yhtä kuin 18h/vko?

negatiivista käyttäytymistä harjoittava broidi joka onneksi on 12 tunnin päästä armeijassa*hihu*

[q]anis, 7.1.2008 10:17:
[/q]

Ei se maksa muutaku aikaa jos täytää niitä lappuja. En mäkään niitä osaa täyttää. Meet sitte ihan tiskiltä kysymään neuvoa.

Kuume :/

Lauantai illasta asti jatkunut mahakipu, huono-olo ja voimattomuus vetää mielen maahan.. Loppuispa tää duunipäivä jo ja pääsis himaan lepäämään! Nukuinkin niin pirun huonosti!

[q]hemuz, 5.1.2008 20:36:
ikeasta ei saanu mitään mitä menin hakemaan :(
[/q]

No höh mä sain kerran ikeasta paniikkikohtauksen kun se oli niin iso ja siellä oli niin liikaa ihmisiä

O