päivän :(

Back to häröily O

[q]Marianne, 7.1.2008 10:47:
hitto missä mun unet on, viimeiset 5 yötä ilman unta, alkaa olla tämänkin tavaaminen vaivalloista
[/q]

Lääkäriin vaan hakemaan unilääkkeitä, turha tuollaisesta on kärsiä!

Meidän kissa kuoli eilen illalla anoppilassa. Oli saanut jonkinlaisen kouristukset ja sitten nukkunut pois. Nuori kissa, alle 4 vuotta muistaakseni (syntyi yhtenä vappuna, anoppilan kaapissa). Otettiin se Soilen kanssa siipiemme suojaan ja jätettiin se sitten anoppilaan, jonne se oli kotiutunut (asuttiin siellä pari vuotta). Joulun se vasta pyörähti mun sylissä ja sain rapsutella sitä sydämen kyllyydestä. Lepää rauhassa äijä...Toivottavasti siellä on hyviä hiiriä.

Eka koulupäivä tänävuona ja pommiinhan sitä tuli nukuttua!

[q]Holle, 7.1.2008 12:48:
Meidän kissa kuoli eilen illalla anoppilassa. Oli saanut jonkinlaisen kouristukset ja sitten nukkunut pois. Nuori kissa, alle 4 vuotta muistaakseni (syntyi yhtenä vappuna, anoppilan kaapissa). Otettiin se Soilen kanssa siipiemme suojaan ja jätettiin se sitten anoppilaan, jonne se oli kotiutunut (asuttiin siellä pari vuotta). Joulun se vasta pyörähti mun sylissä ja sain rapsutella sitä sydämen kyllyydestä. Lepää rauhassa äijä...Toivottavasti siellä on hyviä hiiriä.
[/q]

Oli se mussukka <3

http://irc-galleria.net/view.php?nick=soile_&image_id=1883618

:(

[q]H3li, 7.1.2008 09:17:
elisa muisti mua 218 puhelinlaskulla
[/q]

OMG!!
kenen kaa sä juoruilet???

[q]soile, 7.1.2008 12:51:
---
Holle, 7.1.2008 12:48:

---

Oli se mussukka <3

http://irc-galleria.net/view.php?nick=soile_&image_id=1883618

:(
[/q]

No voi höh.

Öisin ei kannattais nukkua vaan päivystää puhelimen vieressä, niin ei vituttais.

[q]H3li, 7.1.2008 09:17:
elisa muisti mua 218 puhelinlaskulla ja nyt se (lasku) luonnollisesti on pystyssä. Muistutusta on tullut sekä etanapostilla että tekstarilla. Tein äsken maksusopimuksen netissä, en jaksa uskoa, et sitä käsitellään ennenku liittymä menee sulki. byyäh.

Ärrältä Go!
[/q]

hehe miten nykyään edes on mahdollista kasvattaa puhelinlasku tommosiin mittoihin? :D

[q]domi, 7.1.2008 13:07:
---
Wolverine, 7.1.2008 13:06:
---
H3li, 7.1.2008 09:17:
elisa muisti mua 218 puhelinlaskulla ja nyt se (lasku) luonnollisesti on pystyssä. Muistutusta on tullut sekä etanapostilla että tekstarilla. Tein äsken maksusopimuksen netissä, en jaksa uskoa, et sitä käsitellään ennenku liittymä menee sulki. byyäh.

Ärrältä Go!

---

hehe miten nykyään edes on mahdollista kasvattaa puhelinlasku tommosiin mittoihin? :D

---

Hyvin helposti, mulla oli juuri äsken tullut puhelinlasku hiukan alle 200e.

[size=4]Enkä soita aikuisviihdelinjoille[/Size]
[/q]

[size=4]Niin varmasti :P[/Size]

kannattais harkita jotain puheliittymää tms, tai sit vaihtaa kaveripiirii niin et voi puhuu kaikkien kaa ircissä tms ;<
itellä dna:n tekstariliittymä johon kuuluu 1000 viestii joista käytän kuukausittain 600-700 ja puhun just niin paljon ku tarviin eikä mun lasku koskaan oo ylittäny 30e..

[edit: poistetaan tää känninen avautuminen... olkoon.]

[q]domi, 7.1.2008 13:17:
---
Wolverine, 7.1.2008 13:15:

[size=4]Niin varmasti :P[/Size]

kannattais harkita jotain puheliittymää tms, tai sit vaihtaa kaveripiirii niin et voi puhuu kaikkien kaa ircissä tms ;<
itellä dna:n tekstariliittymä johon kuuluu 1000 viestii joista käytän kuukausittain 600-700 ja puhun just niin paljon ku tarviin eikä mun lasku koskaan oo ylittäny 30e..

---

[size=4]No okei, ehkä kerran[/size]

Ei pahemmin oo moisiin tekstariliittymiin mahdollisuutta, ja ennemmin soitan asiani, kuin et alan tekstaamaan :D
[/q]

hehe no täähän on makuasia, ite pyrin aina tekstaamaan asiani :) mut eiköhän joku puhepaketti sunki puhelimeen löydy tms

voi helvetti, et on huono olo. tässä ollut kohta jo viikon flunssa päällä ja yskän takia sain viime yönä nukuttua ruhtinaalliset 45 minuuttia. töissä tuli päivän mittaan juotua n. 15 kuppia kahvia, ja nyt kun pääsisi vihdoin lepäilemään, niin yllätys yllätys kun ei uni tulekaan. nyt on päällä sellainen todella virheellinen virkeystila ja horkka, kun elimistö käy ylikierroksilla.

Työkaverin ja perheystävän pojan poismeno.

[q]H3li, 7.1.2008 19:04:
---
domi, 7.1.2008 13:07:
---
Wolverine, 7.1.2008 13:06:
---
H3li, 7.1.2008 09:17:
---avautumista---

---

---

Hyvin helposti, mulla oli juuri äsken tullut puhelinlasku hiukan alle 200e.

[size=4]Enkä soita aikuisviihdelinjoille[/Size]

---

juu se on helppoa, varsinki ku tykkää puhua. Ja mulla ON puhepaketti ja txt-paketti, mut jostain syystä onnistun aina puhumaan niitten yli reilusti.
Tos kyseises laskus on 1 karhulasku ja 1 normilasku yhessä, et en nyt ihan kahellasadan kuukausivauhtia oo puhunut
[/q]

on toi kuitenki aika älytön summa :D joskus tuli kyl soiteltuu 4 aikaan yöllä kaikki tutut läpi ja sillon oli puhelinlaskut aika huimat mut siitä on jo vuosia ;(

Äh! Just kun ennätti käydä kolme kertaa spinningissä tai jumpalla, niin tänä aamuna on sitten karvapallo kurkussa ja nyt on paha olo ja yhä pahenee!

Pitää rupee varmaan paastolle, muuten jää mun -5kg asap saavuttamatta, rupee vaa'an viisari liikkumaan ihan väärään suuntaan...! ÄRRIMURRI!

[q]hemuz, 7.1.2008 19:54:
Rupee kyl menee luotto tosta lähikaupasta. Aina on joku loppu mitä menee hakemaan. Valikoima kutistunu täs parin kk aikana roimasti.
[/q]

Sama! ..menin äsken hakee kalkkunaleikettä ja raejuustoa, kumpikin loppu*grr* Joutuu siis aamulla duunimatkalla käydä kunnon kaupassa*dissaa* (noh, ehkä tälläkin on joku tarkotus..joutuu kävelee vähän ylimäärästä ja saa siis väkisin liikuntaa kun muuten on niin laiska*nauru*)

Rupee kyl menee luotto tosta lähikaupasta. Aina on joku loppu mitä menee hakemaan. Valikoima kutistunu täs parin kk aikana roimasti.

[q]crissy, 8.1.2008 09:40:
Aura-auto siin 4 aikaa yöllä ku auras tota pihaa niin kuulosti ku olis aurannu asfaltilla ja korvan juures.. asutaan kyl 6. kerroksessa...

mut toisaalta on kiva kun on aurattu piha..
[/q]

jep, on se varmaan kivempi lähtee ku ei tartte tarpoo lumihangessa
varsinki sit ku sitä lunta tulee enempi, hianoo et jotku jaksaa aamuyön tunteina aurailla

Luulin et veri on vettä sakeampaa - näköjään ihan turhaan. Samoja kusipäitä ihmisiä näköjään kaikki perheestä riippumatta

-M

O