päivän :(

Back to häröily O

Aura-auto siin 4 aikaa yöllä ku auras tota pihaa niin kuulosti ku olis aurannu asfaltilla ja korvan juures.. asutaan kyl 6. kerroksessa...

mut toisaalta on kiva kun on aurattu piha..

selekä kipiä!

[q]Miinapiina, 8.1.2008 09:48:
---
crissy, 8.1.2008 09:40:
Aura-auto siin 4 aikaa yöllä ku auras tota pihaa niin kuulosti ku olis aurannu asfaltilla ja korvan juures.. asutaan kyl 6. kerroksessa...

mut toisaalta on kiva kun on aurattu piha..

---

jep, on se varmaan kivempi lähtee ku ei tartte tarpoo lumihangessa
varsinki sit ku sitä lunta tulee enempi, hianoo et jotku jaksaa aamuyön tunteina aurailla
[/q]

Nii ei sais kyl narista..

[q]Miinapiina, 7.1.2008 20:37:
hukkasin tänään toisen korviksen
[/q]
Mäkin luulin kadottaneeni, sitten se löytykin takin vuoresta roikkumasta O_ö

Oma päivän :( : kakka päivä, kaikki mennyt pieleen..

Mein pikku-ukolla on jotain mystistä nyt vialla
Taitaa tänään tulla lääkärireissu,en odota ylihuomiseen jos sama jatkuu

..on kiva kattoa vierestä kun toinen huutaa ja kärsii,kun ite ei osaa tehdä mitään ja mikään ei tunnu auttavan

Moi,
oon Mikko ja mulla on vitunmoinen flunssa.

Alkaa pikkuhiljaa rassaamaan, että joka ilta nukahtamiseen menee 1-2 tuntia vaikka menen sänkyyn vasta kun todella väsyttää. En vaan s*****a saa aivoja nollatilaan.

Mulla on vapaapäivä mutta ahdistaa tehä kaikkea sitä miksi tää vapaapäivä on. Kuten lukea rästitenttiin ja tehä päättötyötä

[q]kindertin, 8.1.2008 10:03:
Mein pikku-ukolla on jotain mystistä nyt vialla
Taitaa tänään tulla lääkärireissu,en odota ylihuomiseen jos sama jatkuu

..on kiva kattoa vierestä kun toinen huutaa ja kärsii,kun ite ei osaa tehdä mitään ja mikään ei tunnu auttavan
[/q]

voi reppanaa!!
ja joops, eipä noien pienten kanssa kauheesti kannata ootella, vaikka mitään ei ois, ni turhakäyntiä ei silti niiden kanssa koskaan ole

Osteopaatti oli kyllä tänään ihan syvältä. Ärrmurr.

Mjuuh, tää on taas näitä aamuja kun ei meinaa millään lämmetä *hrr* Uskon vakaasti että tuo liittyy jotenkin siihen missä univaiheessa herää, koska yhtä kylmiä nää aamut on ollu nyt jo jonkin aikaa ja esim. maanantai-aamuna mulla oli oikein lämmin olo kun olin nukkunut hyvin (vaikkakin yhtä lyhyesti) ja olin nähnyt unet "loppuun" ennen kuin kello herätti.

No, kun töihin pääsee niin ei tätä enää muistakaan.

PS: tosi monella tuntuu olevan univaikeuksia! Se on sääli koska se vaikuttaa yleismielialaan tosi paljon, ja saa muuten normaalit tai kivatkin asiat vaikuttamaan ikäviltä, kun on niin paljon helpompi huonosti nukkuneena keskittyä negatiivisiin puoliin - joista siten tulee tietenkin voimakkaampia. Päikkäreitten jälkeen maailma tuntuu taas valoisammalta.

Kaksi kaverin heppaa lähtee sunnuntai aamuna vihreämmille laitumille toinen on mulle vielä ollut lukio aikana todella tärkeä.

Painajaisia yöllä, huoh.

[q]MiMoSa,

edit: Mikä hitto siinä rokotuksessa muka voi noin pitkän karenssin aiheuttaa?*grr*
[/q]

no tietenkin se, että itse rokotus sisältää taudinaiheuttajaa laimennettuna, jotta sun keho tekee puolustusreaktion tautia vastaan. tuo 3 kk on varoaika, jotta sä et luovuttaisi b-hepatiittipositiivista verta kenenkään käyttöön. tuon 3 kk:n aikana sun keho tekee taudista tai siitä puolusreaktiosta muistijäljen, joka jää rokotteen vaikutuksen ajaksi. jne jne. niin ne rokotteet toimii.

flunssa ei tunnu hellíttävän millään...

[q]Sallakat, 9.1.2008 11:24:
no tietenkin se, että itse rokotus sisältää taudinaiheuttajaa laimennettuna, jotta sun keho tekee puolustusreaktion tautia vastaan. tuo 3 kk on varoaika, jotta sä et luovuttaisi b-hepatiittipositiivista verta kenenkään käyttöön. tuon 3 kk:n aikana sun keho tekee taudista tai siitä puolusreaktiosta muistijäljen, joka jää rokotteen vaikutuksen ajaksi. jne jne. niin ne rokotteet toimii.
[/q]
Lähinnä mua ihmetytti tässä et miks b-hepatiittirokotus aiheuttaa pidemmän karenssin kun muut. Mutta asiaa uudelleen tarkastellessa huomasin, että b-hepatiitillä se olikin 3vrk ja muilla se 1kk. Joten selvispä samalla sit tuokin, että miksi.*hih*

mun ibook hajos :(

[q]MiMoSa, 9.1.2008 11:31:
---
Sallakat, 9.1.2008 11:24:

---

Lähinnä mua ihmetytti tässä et miks b-hepatiittirokotus aiheuttaa pidemmän karenssin kun muut. Mutta asiaa uudelleen tarkastellessa huomasin, että b-hepatiitillä se olikin 3vrk ja muilla se 1kk. Joten selvispä samalla sit tuokin, että miksi.*hih*
[/q]

joo no mä en tiedäkään mistään noista karensseista mitään kun en ole luovuttanut verta, vain ainoastaan miten rokotus toimii sen takia vastasinkin

Taitaa kevät flunssa iskeä päälle, ei nappais yhtään.

talviloma loppu. nyt taas samaa paskaa ku aina, kouluu yleensä 8.15->15.00 jonka jälkeen töitä 16.15 -> 21.15. jossain vaiheessa pitäs viel jäädä aikaa parisuhteelle ja pitäs ehtiä käymään salilla. onneks tätäki tuskaa kestää enää vajaan vuoden (jos valmistuis ajoissa).

O