päivän :(
No kylläpä tosiaan alkaa hyvin tämä vuosi. Korvatulehdus, jonka seurauksena alentunu kuulo seuraavat pari kk. Lisäks joku saatanan criminal mastermind oli murtautunu kellarin varastoon (tosin mesta sisälti vaan pahvilaatikoita, häh hää! Pistää silti vituttamaan).
Parin sadan euron puhelinlasku. Pitäis varmaan vähentää noiden viihdelinjojen käyttämistä.
Flunssa ja etenkin yskä sen kun pahenee
[q]sapeli, 25.1.2008 10:17:
---
Ober, 25.1.2008 10:14:
argh lähin aamulla kouluun ja sitä ennen oli tarkotus käydä lataa juna-aseman ärrällä matkakortti. ku pääsin ärrälle asti oli ovessa kyltti "suljettu. avaamme n.kk kuluttua". en sit viittiny pummillakaan mennä ku noit tarkastajii on vilissy aika usein aamusin joten tsippailin takas himaan. vituttaa ku oli muutenki vaikee herätys ja enää ei väsytä tippaakaan.
---
Junasta saa myös lipun?
[/q]
eipä ollu käteistä ja kortilla se maagiset 16euroo mitä ei tietenkään nostettua saa.
pitää mennä töihin pariks tunniks*igor*
[q]Ober, 25.1.2008 10:19:
---
sapeli, 25.1.2008 10:17:
---
Ober, 25.1.2008 10:14:
argh lähin aamulla kouluun ja sitä ennen oli tarkotus käydä lataa juna-aseman ärrällä matkakortti. ku pääsin ärrälle asti oli ovessa kyltti "suljettu. avaamme n.kk kuluttua". en sit viittiny pummillakaan mennä ku noit tarkastajii on vilissy aika usein aamusin joten tsippailin takas himaan. vituttaa ku oli muutenki vaikee herätys ja enää ei väsytä tippaakaan.
---
Junasta saa myös lipun?
---
eipä ollu käteistä ja kortilla se maagiset 16euroo mitä ei tietenkään nostettua saa.
[/q]
Junassa voi maksaa myös pankkikortilla..
ei digiboxii.. ei telkkuu..
hitto missä mun unet on, viimeiset 5 yötä ilman unta, alkaa olla tämänkin tavaaminen vaivalloista
[q]Tiinuliinu81, 25.1.2008 10:22:
Junassa voi maksaa myös pankkikortilla..
[/q]
Kaikilla ei ole pankkikorttia.
[q]thomas, 3.1.2008 17:19:
mulla on about sama tilanne tässä ja nyt.. pitäis saada sinne yhteys mutta ei. KIITOS SOITOSTASI voi vittu.. :(
[/q]
äläs nyt soittele, et mä mahun linjoille
no, ei oikesti kauheesti naurata, kun eräpäivä on mennyt..
[q]Hyzenthlay, 3.1.2008 11:49:
elisa lähettelee ihan hirveitä puhelinlaskuja, ja oon nyt monta päivää yrittänyt soittaa asiakaspalveluun, ja siel on niin pitkä jono, ettei mua hyväksytä edes jonottamaan pitäsköhän kiltisti vaan maksaa..
ja lisää valitusta. Missä vitussa se opintolaina viipyy?
[/q]
mulla on about sama tilanne tässä ja nyt.. pitäis saada sinne yhteys mutta ei. KIITOS SOITOSTASI voi vittu.. :(
Liukastuin ja nyt on häntäluu ja oikea ranne huonona
valvottu yö ja siihen johtaneet syyt.Vituttaa,ahistaa,masentaa jne. Kiva ku mikää ei mee niinkuin toivois ja ite tötöilee siihen päälle viel ylimäärästä.Tuli tuossa todettua oma sairauskin ihan vahingossa..taino.. "sairaus" mut jooh.. kiva kiva.. saiskohan sitä joskus elämäsä kuntoo
Ei tullu täkskää päiväks töitä :(
Koskakohan tämän kurkun karheus lähtee pois, nieleminen ollut yhtä tuskaa jo viimeiset neljä päivää. Tosin nyt pystyy jo hieman syömään kiinteää, mutta sekin väkipakolla ja suurella määrällä nestettä. Mausteita ei voi käyttää ja ruoan pitäisi olla melkein velliä jotta se valuisi sutjakasti kurkusta alas. Noh onhan tämä nyt jo huomattavasti parempi, kuin se kolmen päivän sokerivesipaasto.
Selkä paskana ja sairaslomalla. Tämän vuoksi myös jäi yksi koe tekemättä tänään. :I
Vituttaa tää faijan iänikuinen läppäri joka semisti toimii ja mihin semisti saa esim mesen asennettuu ja selaimetki tökkii nii maan perkeleesti.. klubbari ja gmx.de toimii.. jes tahroo oman koneen takas
[q]-Santtu-, 25.7.2008 12:44:
Melkein tuli vesivahinko himaan..
[/q]
Siis tää ei oo oikeesti enää todellista: Tänään päätti sitten astianpesukone flipata ja puskea vedet lattialle!*poks*
Ehkä kauhein päivä ikinä! Kökkö olo.. mikää ei kiinnosta... oma naama vituttaa... inhoon vaan nytte itteeni todella...*dissaa*
Oon taas pyöritellyt asioita liikaa mielessäni sillä seurauksella, että en ymmärrä mistään mitään ja fiilis on aika
14. päivän lähestyminen ei myöskään auta mitenkään.