päivän :(
[q]zenny, 31.12.2007 10:26:
On vähä kipee olo.. enkä löydä kuumemittarii mistää.. joten täytyy kait mennä ostaa sellanen ennenku duunii menee... olispas tosi loistava uusvuos jos nyt kipeeks oon tullu..
[/q]
Khyllä... himailuks meni tää uusvuos ku kuumetta pukkas.. No h.. katotaa ens vuonna uudestaa..*igor*
koulu menee päin persettä.
[q]anis, 31.12.2007 13:51:
Voi vittu! En tajua miks mun kaveri aina roudaa/yrittää roudaa kavereitaan meille dokaamaan kun mä en yleensäkään pidä siitä, että mun kämpässä aletaan rellestämään ja sotkemaan. Ei niinku tajua yhtään. Oonkohan mä outo kun en halua vieraita ihmisiä kämppääni ryyppäämään vaan korkeintaan lähimpiä ystäviä jos nyt niitäkään.
[/q]
[color=black]Et ole outo.[/color]
sanoinkuvaamaton vitutus!
[q]Freja, 2.1.2008 06:33:
Menin nukkuu kympiltä, heräsin puolenyön aikoihin, pyörin viel puol viiden jälkeen sängyssä hereillä, mietin jo ylös nousemista, mutta taisin nukahtaa - kuudelta heräsin ja oon ihan sekasin. Sohasin jopa itteeni hammasharjalla silmään kesken hampaiden pesun. Jjjjep.
[/q]
Ei sais nauraa MUTKU :DDD
I'm so tired.
Hemmetin flunssa!*grr* Kurkku ihan mielettömän kipeä ja ääntä tulee juuri ja juuri :(
Aamulla kun heräsin oli vieläkin krapula, kun se helpotti tuli tilalle kurkkukipu ja kuumeinen olo. Pitikö antaa mun nukkua viikonloppuna vedossa ja päästää mut juoksemaan uv ulkona ilman takkia >:/
Flunssa tuli nyt sitten vihdoin :( Yskin täällä keuhkojani pihalle. Ääntä lähtee juuri ja juuri
Lekuri kielsi multa kamppailulajit tuon pahan osteoporoosin takia. Juuri kun olin taas päässyt sisälle siihen. ja vasta solisluun murtu, mutta ennemmin kuin tulee pahempia murtumia, niin ei missään tapauksessa suosittele niitä lajeja.*justjoo*
Outo olo. Vlopun jäljiltä tyhjä fiilis, eikä jaksanut edes uv:tta juhlia. Nyt särkee jo päätäkin. :-(
Meidän piti tilata deecomista vaatteita kamun kans ja piti oottaa et se sai rahaa ja nyt ne kaikki meidän kamat on loppunut. Paskat, mä haluun ne housut nyt heti enkä parin kuukauden päästä!*nyyh*
Ihanaa. Päätti sitten uuden vuoden kunniaksi lykätä vatsataudin *igor*.
Ei tiiä miten päin olis
Oispa ees sellanen kuunteleva karvaturri ni saattas jopa saaha oman pään sisällöstä jotai selkoo ku selittäis ajatuksia..
This is shit. Taidanpa lähtee viikon päästä Abu Dhabi - Phuket tourneelle ------> jospa maiseman vaihdos auttais.
..joopa joo, iski sitten oksupoksutauti..
Kurkku kolme päivää niin kipeä ettei voi syödä mitään kiinteää, joten koitetaan tässä pärjäillä pelkällä nestemäisellä kuurilla (seikin tosin vain ja ainoastaan hiilihapotonta eikä mitään voimakasta).
Lihakset on hieman kipeet kun ei oo treenannu pitkään aikaan, vaikka venyttelinki lopuksi.
[q]juuco, 3.1.2008 12:01:
Elisallahan on toi laskutus ihan viturallaan ollu ilmeisesti kesästä lähtien. Kaveri kiroilee myös noita ihan ihmeellisiä laskuja. Tän ko. kaverin viimesin lasku koostu ilmeisesti järjettömästä määrästä tekstiviestejä, joita se ei koskaan ole lähettänytkään.
http://www.elisa.fi/popup_file.cfm?t=1&o=173.70&did=5595
[/q]
Voi jumalauta mulla oli 93eur vaikka käytän tota puhelinta todella vähän. Ja eräpäivä eilen. Mitähän tässä nyttekis, kun as.paan ei saa yhteyttä ja kämmäsin rekisteröitymisen tonne omaanelisaankin. Hermot tässä menee
Koivet