päivän :(

Back to häröily O

töihi pitää mennä nyt

nyt on päivä niin pilalle, eikä ees jää tähän yhteen päivään.
erästä henkilöä en halua nähdä vähään aikaan!!

harmittaa, itkettää, vituttaa, päätä särkee

Noro-virus. Ja tää on samalla eilisenkin :(

Toi ilma masentaa olis niin kiva temmeltää tuolla kauniissa maalaismaisemassa mutta pelkkää mustaa, vettä tulee kaatamalla lumesta ei tietoakaan ja tiet on niin jäässä että saa taistella jos meinaa pystyssä pysyä ja olla särkemättä luitaan :/

Olen hämmentynyt

[q]Hyzenthlay, 26.12.2007 16:52:
uudenvuoden bileet. Nyt isot UG:t loistavalla lineupilla jostain mulle heti nyt
[/q]

Aamen. Ei vaan taida Suomesta löytyä

Tää päivä oli jo aamulla ihan perseestä mut nyt on kyl pilattu kaikki päivät kuukausiksi eteenpäinkin. Auton ilmastointihuolto ja n. 130e vaihtuikin n. 900 euron ilmastointikorjaukseksi, voi vitun vittu.

Tänään iski ja lujaa pelko siitä että isällä on tosi vakava tauti. Taisiis se jo tiedetään, että on jotain vakavaa, mutta ajatus siitä että KUOLEMANvakavaa tuli tänään.*uuh*

argh lähin aamulla kouluun ja sitä ennen oli tarkotus käydä lataa juna-aseman ärrällä matkakortti. ku pääsin ärrälle asti oli ovessa kyltti "suljettu. avaamme n.kk kuluttua". en sit viittiny pummillakaan mennä ku noit tarkastajii on vilissy aika usein aamusin joten tsippailin takas himaan. vituttaa ku oli muutenki vaikee herätys ja enää ei väsytä tippaakaan.

[q]Ober, 25.1.2008 10:14:
argh lähin aamulla kouluun ja sitä ennen oli tarkotus käydä lataa juna-aseman ärrällä matkakortti. ku pääsin ärrälle asti oli ovessa kyltti "suljettu. avaamme n.kk kuluttua". en sit viittiny pummillakaan mennä ku noit tarkastajii on vilissy aika usein aamusin joten tsippailin takas himaan. vituttaa ku oli muutenki vaikee herätys ja enää ei väsytä tippaakaan.
[/q]

Junasta saa myös lipun?

Plah. Sitä kaipais jotakin.

eilinen vituttaa.. ihan turha raivoilu ja kännääminen ja vitutus.. menkatki alko ja silleen.. et jes! vittuu ku osaa olla urpo taas onneks on oma rakas ja saatii hommat puhuttuu ja setvittyy läpi *sydän* huoh.. hyvin me vedetää

tarttee vissiin mennä käväsemään lekurissa, sillä on jo kuudetta päivää nyt ääni lähes poissa. Ja vielä parempaa on että yskiessä tuntuu keuhkojen tulevan ulos.

flunssa ja muutenki

On vähä kipee olo.. enkä löydä kuumemittarii mistää.. joten täytyy kait mennä ostaa sellanen ennenku duunii menee... olispas tosi loistava uusvuos jos nyt kipeeks oon tullu..

flunssa

[q]astaroth, 30.12.2007 22:15:
---
Hyzenthlay, 30.12.2007 22:13:
saaks udella, että onko sulle diagnosoitu jotain (esim. astma), mikä ton hengenahdistuksen aiheuttaa? oon nimittäin ihmetelly miks mulla on hengenahdistusta ja mikä sen aiheuttaa.. *pökr*

---

astma, eläin- ja siitepölyallergia. usein herkkä jopa vieraalle huonepölylle

which is nice :(
[/q]
Kandee tyyppaa hinkkaa kaulaan semmost eukalyptusvoidetta ja tuulettaa kämppä. Auttaa itellee ainaki toi voidejuttu.

---
oma päivän:( näin taas vitun kuumottavan unen autokoulusta. En varmaa koskaan uskalla mennä sinne takas enää :D

Oi koulumotivaatio oi koulumotivaatio missä sä oot, kaks päivää dedikseen, joten vois jo alkaa tehdä jotain.

[q]Freja, 31.12.2007 16:28:
Mulle se on vappu. Sekin on ihan pian edessä.
[/q]

joo aika hännästä sekin, tosin sen viettäminen yksikseen vaikka leffaa tuijotellen ei liiemmin häiritse.

4 t yöunet + finrg 512 eilen + unimusatrancee tänään :( Väsyttää ja bileet on vasta aluillaan...

O