päivän :(
[q]Vampyrella, 26.11.2007 19:40:
Luulin jo kohdanneeni aiemmin maailman epäinhimillisimmän lääkärin, mutta kohtasinkin hänet vasta tänään. Enpä ole ikinä ennen itkenyt lääkärillä käynnin jälkeen, mutta hitto et on paha mieli.
--------
Hitto että itketti ja suututti. Toivoen mä sitten paranen itsestään. Toivoen tämä ei ole mitään vakavaa, vaikka ekaa kertaa elämässä näin oirehdinkin.
[/q]
no jopas...
*super**hali* ja paaaaaaljoooon jaksamisia, toivotaan ettei oo mitään vakavaa, ja paranet pian
Alytön väsymys ja tentti parin tunnin päästä, joo en todellakaan ole lukenut.
ikävä tunne selässä*dissaa*
kaikki onkin viime aikoina mennyt ihan liian hyvin joten tän selän hajoamisen ei kai pitäis olla mitenkään iso yllätys.
Maanantait, mun elämä, kaikki!
Vittu että ahdistaa. Tänään se taas iski puukolla selkään, mitä mä teen tulevaisuudessa? Onko musta missään vaiheessa mitään hyötyä kenellekään täällä? Mistäköhän mä teen mun päättötyön? Miksi helvetissä mulla ei ole aivokapasiteettia tarpeeksi?!? Jep jep.
[q]Jutu, 26.11.2007 20:19:
Kamala päänsärky, helvetin huono olo ja kaiken lisäksi tapetti seinillä aaltoilee. Onks mulla nyt sitten joku aivoinfarkti Eikä edes panadol ja nukkuminen auta :/
[/q]
migreeni?
[q]Vampyrella, 26.11.2007 19:40:
Luulin jo kohdanneeni aiemmin maailman epäinhimillisimmän lääkärin, mutta kohtasinkin hänet vasta tänään. Enpä ole ikinä ennen itkenyt lääkärillä käynnin jälkeen, mutta hitto et on paha mieli.
Ei omatoimisesti kätellyt, ei katsonut silmiin, ei antanut minun sanoa lausetta loppuun, ei ottanut huoltani vakavasti, ei kertonut mihin testeihin minut laitetaan, ei kertonut että labralappu pitää antaa hoitajille ennen labraan menoa, ei hyvästellyt, ei kertonut että määräsi minulle lääkkeen, saatika minkälaisen lääkkeen. Istuin käytävällä melkein tunnin ja odottelin saamieni ''ohjeiden'' mukaan, että minua kutsuttaisiin nimeltä, kunnes hoitajat huomasivat minun istuneen siinä kauan ja kyselivät minne odotan. Hoitajat olivat ihania, kuuntelivat minua ja kohtelivat kuin ihmistä. Ottivat kokeet, ja sain jäädä makaamaan sängylle tulosten odottelun ajaksi. Vasta hoitajilta kuulin, että minulle oli määrätty lääke. En kuitenkaan halunnut ottaa sitä, koska en vielä yhtään tiennyt mikä minua vaivaa.
Tulokset saatuani pääsin taas samaiselle läkäärille. Hän ei edelleenkään katsonut minua silmiin. Hän syyllisti minua, että miksi olen hakeutunut hoitoon kun eihän tässä mistään vakavasta ole kyse. Hän syyllisti minua siitä, että olen ollut huolissani omasta terveydentilastani. Hän sanoi, että huoli on liian voimakas sana käytettäväksi. Selitin oikein juurta jaksaen, että minulla ei ole koskaan aiemmin ollut tällaista, vaikka kaikenmoista olen sairastanut. Lääkäri jatkoi syyllistämistään, ja mun oli pakko sanoa, että anteeksi vaan, mutta mua voi katsoa silmiin ja mulle voi puhua niin kuin ihmiselle, ja mua voi kohdella niin kuin ihmistä.
Nelisen tuntia olin sairaalassa, ja mitä jäi käteen? Lääkäri ei osannut sanoa mitään eikä antaa mitään ohjeita, sen sijaan syyllisti vain kun olin hakeutunut hoitoon. Terveydentilani ei todellakaan ole koskaan ollut tämmöinen, ja aina painotetaan, että kannattaa hakea ajoissa apua, ja tämäkö on sitten vastaanotto?
Hitto että itketti ja suututti. Toivoen mä sitten paranen itsestään. Toivoen tämä ei ole mitään vakavaa, vaikka ekaa kertaa elämässä näin oirehdinkin.
[/q]
:(
kävin iteki forumin lääkäriasemalla viime viikolla ja oli kyllä niin mulkku lääkäri ku olla voi. ei sitä kiinnostanu yhtään mikä olo mulla oli, sit se oli sillei "lepää 2 päivää ja mee sit töihin" vaikka kurkku oli ihan paskana. 2 päivää myöhemmin menin toiselle lekurille "joo sul on ihan selkee keuhkoputkentulehdus" olin sillei et kiitti vitusti. se määräs samantien antibioottikuurin joka tepsi ja tänää kävin jo salilla, ihan hyvä fiilis. mut pointti on et noita kusipäälekureja on kyl enemmän ku laki sallii.
oli ihan hirvee ahistus ja vitutus tänää.. ihminen jonka tukeen koitin turvautua ei sitä tarjonnu vaa kuittas mun huolenpurkauksen vastaamalla "joo kaikkeen :D". Aloin itkee töissä ku oli vaa nii kasvoille lyöty olo.. Ei kukaa vastaa tollee jos toinen purkaa sydäntään.. Muuteki koko päivä meni iha reisille ku oli nii puhki ja rikki.. Onneks salil käynti pelasti päivän, ku sai purettuu stressii ja ahistusta..
muhun on alkanut iskeä pelottavan voimakkaita suklaanhimoja :s
[q]Vampyrella, 26.11.2007 20:38:
---
Wolverine, 26.11.2007 20:01:
:(
kävin iteki forumin lääkäriasemalla viime viikolla ja oli kyllä niin mulkku lääkäri ku olla voi. ei sitä kiinnostanu yhtään mikä olo mulla oli, sit se oli sillei "lepää 2 päivää ja mee sit töihin" vaikka kurkku oli ihan paskana. 2 päivää myöhemmin menin toiselle lekurille "joo sul on ihan selkee keuhkoputkentulehdus" olin sillei et kiitti vitusti. se määräs samantien antibioottikuurin joka tepsi ja tänää kävin jo salilla, ihan hyvä fiilis. mut pointti on et noita kusipäälekureja on kyl enemmän ku laki sallii.
--- right back!
Joo, huhs, noitahan riittää. Pitää vissiin olla oikeesti kuolemansairas, ennen kuin jotkut lääkärit ottaa vakavasti. Onneksi vastapainoksi on olemassa aivan ihania, täysin oikealla alalla olevia lääkäreitä, mutta valitettavasti he tuntuvat olevan aika lailla kiven alla. :(
Onneksi sait sitten toiselta lääkäriltä apua! Jos mun olo ei parane, niin hakeudun itsekin hoitoon jollekin toiselle lääkärille.
[/q]
Kyl se kannattaa, pitää tosiaan löytää sieltä heinäkasasta se neula.. mut tsemppii!
motivaatio oikeestaan yhtään mihinkään on aika zero Tekis vaa mieli lähtee koko maasta taakseen kattomatta..
-M
Joo, huhs, noitahan riittää. Pitää vissiin olla oikeesti kuolemansairas, ennen kuin jotkut lääkärit ottaa vakavasti.
[/q]
Mä oon ollu huomaavani samaa :/ no, vähän ymmärrystä menee siksi, että lääkärit näkevät kaikennäköistä ja kai se sitten saa vähättelemään vähäisempia (?) ongelmia. Kourallinen lisää empatiaa ja asiakaspalvelukoulutus vois olla lääkäreille hyväksi :) liiallisesta tylyydestä kärsii koko potilas-lääkärisuhde ja siten koko hoito...
mun pää hajoo. mun pää hajoo mun pää hajoo.
[q]miGGi, 24.11.2007 14:39:
joutuu juopottelee lähtee taas tänäänki mut minkäs teet jos janottaa*hymy*!
*känni*
*ökkö*
[/q]
joo on se nii rankkaa
Onneksi sait sitten toiselta lääkäriltä apua! Jos mun olo ei parane, niin hakeudun itsekin hoitoon jollekin toiselle lääkärille.
[/q]
Suosittelen lämpimästi jos itse vähänkään kyseenalaistat tai epäilet sen lääkärin aliarvioineen sun oireita. Itsehän sä kuitenkin parhaiten tiedät kuin pahalta tuntuu.
Mulle kävi muutama vuosi just samoin kuin sä sun edellisessä postauksessa kuvailit,
lääkäri laittoi mut himaan antibioottien kanssa vaikken vatsakivuiltani voinut edes kävellä.
Sittenhän mä jouduin yöllä lähtemään Malmille, jossa vietetyn yön jälkeen mut heivattiin Mariaan ja sieltä vielä Meilahteen.
Yhteensä kolmen päivän tutkiskelun jälkeen ne lekurit löysi mun huiman 50 kilon kropasta 12 sentin kasvaimen...sieltä vatsasta mitä kävin alunperin sille pällille lääkärille valittaa.
Että näin*nauru*
[q]Hyzenthlay, 26.11.2007 20:15:
[/q]
Lohduttaako, ettet ole ainoa?
[q]*jasmine*, 26.11.2007 21:45:
---
miGGi, 24.11.2007 14:39:
joutuu juopottelee lähtee taas tänäänki mut minkäs teet jos janottaa*hymy*!
*känni*
*ökkö*
---
joo on se nii rankkaa
[/q]*hikoil*
huomenna pitäis herätä noin 4 aikaan (siis aamuyöstä) töihin ja eikä siis väsytä yhtään. No on siel ennenki ollu sekasin...
[q]kindertin, 27.11.2007 07:09:
---
wiwi, 26.11.2007 23:43:
---
Hyzenthlay, 26.11.2007 20:15:
---
Lohduttaako, ettet ole ainoa?
---
Mä liityn kans tähän kerhoon!
[/q]
mä kans
Tahtois
Ei muuten oo taas hetkeen ollu näin väsy, vaikka suoriuduin jo töihin asti ja kofu on otettu, vieläkin pyörryttää ja on vaikeuksia keskittyä mihinkään Tänään taitaa olla päikkäripäivä