päivän :(

Back to häröily O

[q]Miinapiina, 27.11.2007 09:12:
---
kindertin, 27.11.2007 07:09:
---
wiwi, 26.11.2007 23:43:
---
Hyzenthlay, 26.11.2007 20:15:
muhun on alkanut iskeä pelottavan voimakkaita suklaanhimoja :s
---
Lohduttaako, ettet ole ainoa?
---
Mä liityn kans tähän kerhoon!
---
mä kans
[/q]

Teiän pitää perustaa oma suklaaluukku Ja mä voin tulla mukaan

En oo nukkunu ollenkaan ku sattuu hampaisii tai silleen niinku "kihelmöi"*uuh*

[q]sapeli, 27.11.2007 11:30:

Hui, toihan on tosi pitkä aika! Missäs se noin kauan on?
[/q]

Sairaalassa
Tänään kuvataan? tjsp sen sydäntä kun on se läppävuoto. :(
Sit on vaikka mitä kokeita ym..

Sekin ottaa päähän että Kian kanssa ei viitti mennä käymää pahemmin siellä kun matkoihinkin menee edestakaisin jo yli 3h niin se on pitkä aika pikkuselle. Joten soitellaan päivittäin mut ei se oo sama juttu. No mut parempi näin että kerrallaan tutkivat kaiken kun se että ravais päivittäin siellä.

Palellutin sit oikein kunnolla reidet ja pakarat äsken lenkillä. Ei siellä nyt niin kylmä ees pitänyt olla ja mulla oli välihousut ja kaikki. Lenkillä en huomannu vielä mitään mut äsken kun tulin kotiin...*igor*

Tää unettomuus alkaa pikkuhiljaa ottaa kupoliin. Hermostun tosi pienistä, masennun ja lannistun pienestäkin vastoinkäymisestä, oon vainoharhanen, valot hyppii silmille, en jaksa mitään yms. Ja sinne lääkäriinkään ei pääse :((

en vaan osaa.

No joo, nukuinpa sit tosi hyvin. Not. Ensin en meinannu saada unta ku pää kävi edelleen ylikierroksilla, sit ku nukahdin niin havahduin parin tunnin välein ja kaiken päälle näin unta töistä.

Tänään on kyl taas just niin kiire töissä et varmaa jossai vaiheessa napsahdan jollekin Täytyy koittaa chillaa vähän jossain välissä...

[q]Hyzenthlay, 29.11.2007 19:45:
oon ilmeisesti laskenu tulot vituiks ja oon kelalle 2kk tuet velkaa :( mukamas tarkkaan oon vielä laskenu kaiken. Saa nähdä oonko 1.5 vuoden päästä opiskelemassa vai velkavankeudessa

paska järjestelmä
[/q]

No mul on vuosilt 2003, 2004 & 2005 takasinperittäviä rästissä, ja nyt vast alan maksaa niit. Korotonta luottoo, I say

-M

voi voi jos tuo alkoseni menee lakkoon, niin mul ei oo rahaa ostaa ennakkoon itsenäisyyspäiväviinaksia. ei hyvä juttu ollenkaan!

Hitto nykyään nää untakaan muusta kuin duunista; ja kaikki kamalia painajaisia :(

Nukuinpa sitten puolet päivästä ja missasin tärkeet tunnit. Prkl. Noh, on ainakin univelkaa nukuttu, eli en nyt tiiä onko tää nyt sittenkään niin kovin huono juttu.

Unirytmi taas aivan sekaisin...

Oikeestaan eilisen, mut kai tänääki viel kelpaa ku eilen oli netti jostai syystä kakkana. Olin onnistunu säheltää jotenki (ilmeisesti nii et oon sulkenu pleikan ku peli on viel tallentanu jotai) ja mun Guitar Hero II:sen seivi oli tuhoutunu. Ei muuta ku alusta vaan. :S

Siis VITTU ETTÄ MEILLÄ ON KYLMÄ!!!!!!

tällä hetkellä ärsyttää ja ahistaa muutama juttu.
ei vois taas paskempi fiilis olla

Tänään on ollu ehkä kamalin päivä sitten sen kun muutin tänne ja tajusin olevani ihan yksin.Tänään tuo samainen tunne,joka sai mut itkemään lentokentällä Tonin lähdettyä ja päästyäni turvatarkastuksen läpi... itkettää,suretta,masentaa ja ahistaa.Tänään oon vollottanut ihan järjettömästi.. ihan pikkujutuista ja välillä ilman syytäkin.Esimerkiksi ennen reenejä ihan tuosta vaan,ilman varoitusta.Lisäksi kun pääsin himaan reeneistä (mitkä meni kyl loistavasti ottaen olotilan huomioon) alkoi netti ja tietokone tökkimään ja valittamaan dns tjsp jutuista ja ip osotteesta ja enhän mä näistä mitään tajua..saksan ja suomenkielisten ohjeiden mukaan koitin vikaa korjata mutta en vaan osannut.. sit hajosin ihan täysin ja raivosin ja itkin varmaan 15min kunnes pystyin edes vähän puhumaan ja soittamaan Tonille.. mahto olla "iloisin puhelu ikinä"

Tää päivä on vaa menny niin perseelleen kaikinpuolin :( On vaa nii paska,masentunut,tarpeeton ja tyhjä olo.Mä haluun kotiin..saunaan,rapsuttaa koiria ja olemaan jossai missä puhutaan samaa kieltä ja voidaa kuunnella mua ja mun kasaantuneita huolia ja murheita.Vituttaa olla yksin,vituttaa tää koti-ikävä ja se et oon pitkästä aikaa taas henkisesti näin heikkona..nyt jos joku vihamies keksis iskee ni mä oisin jossai lataamossa sen jälkeen

voi vittu...

Kunpa vaan äiti uskois ettei sen tarttis syyttää itteään niin paljoa tietyistä asioista

Hitto tänään on ainaki tehty töitä jos ei muuta! Tuntuu ettei nää asiakkaat lopu millään kesken...

[q]kindertin, 29.11.2007 07:30:
Pienen ihmisen masuvaivat vetää aika apeeks tuoreen mammaihmisen
Ja tilannettahan (ja fiilistä) helpottaakin hirveesti se,että kaveri rupee jotain koliikkia huutelemaan ympäri kyliä sitte.. Mä ainakin oon luullu että 3viikon sisällä masuvaivat 3kertaa koettuna ei vielä ihan koliikista vois puhua

Noh mut,onhan se kiva et muut tietää niin paljon paremmin.
[/q]

muut tietää AINA paremmin ku sä ite
(varsinki ku on kyseessä pienet lapset)
se jos mikä on raivostuttavaa!!!!!!
ja joo, ei tuo ihan koliikilta kuulosta, voi ne vauvat itkeä masuvaivoja muutenkin...
mut jaksui

O