päivän :(
hirvee päänsärky nyt toista päivää putkeen.. vanne puristaa päätä nii ettei pysty tekee muuta ku makaa sohval..
Istuin junassa ravintolavaunun edessä olevassa vaunussa juuri oven vieressä. Kokoajan ramppas viinalle haisevia krapulaisia keski-ikäisiä urpoja vetämään korjaussarjaa ja siinä samalla kävi hirveä viima ja veto eteisestä ja nyt on ihan vilu olo. Ja juna tietenkin aivan täys niin että ei voinut paikkaa vaihtaa :(
Mun miehellä taitaa olla mahatauti just nyt kun meidän piti lähteä mökille
Viikonloput loppuu liian nopeesti.
On liian kiva ihminen, jonka kanssa viettää aikaa, eikä se koskaan tunnu riittävän*uuh*
suomen karsintalohko fudiksessa. anna mun vittu kaikki kestää. ja sit ku kattoo tota kakkoslohkoo niin
On vaan alakuloinen olo taas kun on aika rauhoittua ja aurinko on laskenut. Kaunko kestää kunnes sydän paranee?
vähän on läpöilyä ja kivut hieman koventuneet, toivottavsti ei ole leikkaushaavat tulehtuneet...
[q]annabel, 25.11.2007 19:13:
---
Wolverine, 25.11.2007 18:44:
suomen karsintalohko fudiksessa. anna mun vittu kaikki kestää. ja sit ku kattoo tota kakkoslohkoo niin
---
Ihan mälsä asenne. Ei kuitenkaan niin paha lohko kuin 1, 5, 6 tai 7.
[/q]
nojuu ihan keskiverto lohko. mut olis toi kakkonen maistunu ;( toi saksa oli oikeestaan pahin mahdollinen ykköskorin vastustaja. mut kaikki on mahdollista, ainaki toi venäjä on ihan voitettavissa. ja noi pienet maat on kovii et ne voi viedä isommilta pisteitä. mut sit taas suomi tunnetusti konttaa pikkumaita vastaan ...
Kohta takas inttiin.. Meni taas viikonloppu ihan liian nopeesti
[q]dOrKA, 25.11.2007 20:03:
---
ezzy, 25.11.2007 19:19:
Allerginen reaktio? Itsellä tosin huuli turpos, kun olin antibiootille allerginen.
---
Ei oo aiemmin ollu ja se huuli turpos ennen mitään lääkitystä.
[/q]
Joo, näin ymmärsin. Et o syöny mitään tavallisesta poikkeavaa lähiaikana?
vatsalla on alkanu virallinen irtisanoutumisaika nyt selkeesti.
ja perkele kaks viikkoa vielä labra-aikaan.
kuolen.
[q]ezzy, 25.11.2007 21:09:
Joo, näin ymmärsin. Et o syöny mitään tavallisesta poikkeavaa lähiaikana?
[/q]
E ja kuumettakin kokoajan...
[q]*jasmine*, 8.11.2007 20:35:
taas sain pettyä. miten ihminen jonka luulee tuntevansa perinpohjin onkin todellisuudessa jotain ihan muuta
[/q]
Tuttua huttua :/ Ja kun asia yleensä tulee ilmi vielä herkäs tilanteessa.
[q]Jago, 25.11.2007 19:11:
Viikonloput loppuu liian nopeesti.
On liian kiva ihminen, jonka kanssa viettää aikaa, eikä se koskaan tunnu riittävän*uuh*
[/q]
Mä kannatan yhä nelipäiväistä työviikkoa
Nukuin näin pitkään ja kurkku on edelleen helvetillisen kipeä. Viikonloppu kostaa itseään takaisin, kannattiko mitä häh ei. Miks kaikesta hauskasta aina sakotetaan?
Mä haluun immuniteettia ja jonkun käymään kaupassa mun puolesta :(
vittu
[q]Vampyrella, 26.11.2007 10:41:
Julkinen terveyden''huolto''.
[/q]
Arvauskeskus
Tää kaupunki ja sen parkkipaikkamaksut / tai jälkimmäisen toimimattomuus *grr**dissaa*
Tää kurkkukipu, joka ei näytä lähtevän mihinkään. Muutenki on ihan höntti olo. Ja huomenna ois seminaari, jossa ois ihan hyvä olla ees jotenki skarppina :(
kauhea hedari ja vielä tunti töitä