päivän :(

Back to häröily O

joo eipä osunu taaskaan leivät uuniverkolle. Uusi revolverivaihtaja on jo duuniin hommattu, seuraavaksi hommataan pumppuhaulikko. NUNNUKA NUNNUKA LAILAILAA LAILAILAA!!

[q]Mark, 23.11.2007 08:18:
ois kivaa jos sais nukuttuu kunnol silmäpussit muistuttaa elävästi Grand Canyonia

-M
[/q]
Mä oon aina halunnu käydä Grand Canyonilla. Tänään voi siis olla otollinen virtuaalimatka tiedossa*hih*

[q]Jammailija, 23.11.2007 14:37:
---
Mark, 23.11.2007 08:18:
ois kivaa jos sais nukuttuu kunnol silmäpussit muistuttaa elävästi Grand Canyonia

-M

---

Mä oon aina halunnu käydä Grand Canyonilla. Tänään voi siis olla otollinen virtuaalimatka tiedossa*hih*
[/q]

se on kyl ihan hieno mesta, kävin siel kesällä :)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Wolverine&image_id=62312791

tosin ei tuol kauaa jaksa olla, ulkona se +45 astetta ja pitäs tankkaa kokoajan intiaanien ylihinnoittelemaa pullovettä ;<

On just samanlainen fiilis millanen sää ulkona nyt on, synkkä ja harmaa :/

Haistan fiaskon.

Perjantai
Tilillä vitusti rahaa.
kahdet tuparit ja yhet läksiäiset tänään.
Toiset tuparit on hullujen ruotsalaisten kanssa.
Kohta ollu 3vk selvinpäin ja tänään vihdoinki pääsisin reippailemaan.
Kotona pullo vodkaa.
Pullo viskiä.
12x 0.5 Heinekeniä.

Downsides:

Aamulla klo 11 tapaaminen landladyn kanssa.
Kamat pitää olla pakattuna ennen sitä muuttoa varten.
Pitäs vissii olla kohtuu skarppina kun signataan vuokrasoppari.

Im doomed.

Päivän mittaa olo on käyny vieläkin pahemmaksi.
Jotenkin tiettyjä asioita ei vain pysty käsittää.
On niin ikävä.

[q]MiSSy*, 23.11.2007 20:38:
Ei kyl tasan mee putkeen tää elämä! Oikein valitseminen on todella vaikeaa.
[/q]

Helpottaako ollenkaan jos sanon että kaikilla vaihtoehdoilla tulee olemaan ennakoimattomia hyviä ja huonoja seurauksia, ja minkä tahansa vaihtoehdon valitsetkin niin uskon että se on juuri se mistä seurasi eniten hyvää? Omia yleisiä ohjenuoria valintoihin on seurata sydäntä ja tehdä se valinta mikä kaduttaa vähemmän myöhemmin.

Hitsi kun on nälkä, muttei jaksais oikein lähtä käymään kaupassa ollenkaan...

huoh, kun muiden pitää repiä menneisyyden haavat auki.. tulee tosi paha fiilis ja muista tasan tarkkaan miks on koittanu unohtaa tapahtuneen... sattu sillon ja sattuu nytte..

rikki... voi helvetti... kurkkua kuristaa. ei tiä miten päin pitäis olla ku niin paha olla.

kun ne pahat pelot aina tulee toteen.. kun toiseen ei voi luottaa.. kun ite ei jaksa pitää omaa päätään kasassa (saati toisten).. kun on pitkäst aikaa kotipuoles käymäs ja kaverit ei soita vaik oli puhetta että mennään olusille.. kun on vaan rikkottui lupauksii..

huomeen on serkun häät, mitä oon innolla oottanu, mut nyt tuntuu niin murskaavan masentavalle koko elämä yhtäkkiä, etten enää jaksais mitään.. mut kait se tästä. liimaan vaan ton kestohymyn takas naamalle, niin johan.

.."kulttuurini jossa liikun on verraton, kunnon kuoseissa olo on huoleton"..

Huominen tentti, ei millään jaksais lukee mut pakko se vaan on vietää koko ilta kirjan ja laskujen parissa prkl!

Perkele ku piti herää näin myöhään ja tuol ulkona ois ihan täydellinen ulkoilukeli. >:(

joutuu juopottelee lähtee taas tänäänki mut minkäs teet jos janottaa*hymy*!

*känni*

*ökkö*

Vihaan ihmisiä! :(
En herkkänä ihmisenä kestä, että kaikki vaan ajattelee omaa persustaan ja on kusipäitä toisille.
Enkä jeesustele, mä en oo sen parempi... Ja se tekee mut vieläkin surullisemmaksi.
Mut kaipa se elämä vaan on, blaa.

Kivasta illasta huolimatta todella paskasti yksin nukuttu yö takana. Mahassa vääntää, ahdistaa, surullinen olo. Ja tänään vielä töihin 15-24.Jeevittujee.

Helvetin materialismi. Pilasin muuten onnistuneen viikonloppuni heräämällä aamulla ilman lempparihuiviani. Tsekkasin jopa parit roskikset joiden läheisyydessä oon ilmeisesti viimeiset hetkeni huivi kaulassa viettänyt, tuloksetta. Se oli paras mikä mulla on koskaan ollut ja tunnearvoltaan helvetin tärkeä. Mulla on varmaan parikymmentä huivia, joista voisin luopua että saisin sen yhden ja ainoan takaisin.

Pitäis lopettaa noi teinireissut. Vittu ku vitutttaaaaaaa

Tylsä ilta taidan lähteä kaljalle

pysäköinti sakko odottamassa auton ikkunassa ku lähin aamulla...hyvää huomenta vaan!!!

-Takapakki TAAS opinnäytetyös

-Rullaluistimet hankaa, pakko ostaa uudet.

- iiiiso puhelinlasku -> Huutoa isukilta -> ei rahaa

O