päivän :(

Back to häröily O

prkl, ku tuli nukuttua huonosti*igor*

[q]kindertin, 28.11.2007 22:22:
Siis VITTU ETTÄ MEILLÄ ON KYLMÄ!!!!!!
[/q]

meillä taas KUUMA!!!
tää talo ja toi viereinen talo on ollut näistä taloista kylmimpiä joten nyt tääl tehään jtn lämpöremonttia. eli 19.11 tultiin pattereista ottamaan termarit pois ja nyt noi patterit on aivan liian kuumat. päivisin viel menee ku luukuttaa ikkunoit auki mut ei tätä kämppää saa silti viileeks. nukkuminen on ihan hanurista, vaikka nukun keittiön ikkuna auki, heräilen monta kertaa yössä siihen et on tuskasen kuuma

ei mitään hajuu kauan tää "lämpöremontti" kestää mut mul alkaa menee jo kohta hermo!!!!!

En pärjää Photoshopin kanssa

Tanaan aalloissa pomppiessani sain medusan selkaani ja kateeni kun otin sen pois*eiei* Saakutin poltin poltti aikas mukavasti! Life guard sanoi, etta se kestaa sellasen 20 minsaa. Ei se onneks niin PALJON sattunut, etta olisin pyytanyt jotain pissimaan paalle*nauru*

Ikävä kultaa

Taas vaihteeksi kuulee asioita, mitkä ei pidä paikkaansa. Asiaa ei helpota se, että niistä tietää jo tarpeeksi moni. Vituttaa.

En pystynyt menemään siskontyttöni ristijäisiin, koska exä on kummi....ällöttävää!
Ällöttävää on myös pomoni, jonka kanssa alkaa "kanan kyniminen" ens viikolla.

:(

Kylmä!*igor* Niin ulkona kun sisällä töissäkin. Onneks sentäs ei tarvi koko päivää palella kun kotona on lämmin.

[q]Mellu-, 28.11.2007 23:09:
Klipsis...Tänään on ollu ehkä kamalin päivä

voi vittu...
[/q]
Voi jakas... lentäsin sinne tältä seisomalta jos vaan kykenisin... nytte vaan päivä kerrallaan... mä nään sut ihan kohta ja sit mopo rotkoon!!!*lohduttel**sydän**sydän**super**hali*

jo toista päivää putkeen hirvee vitutusahdistus. Loppuis jo

Piti joo mennä töihin sopii enne jouluu tehtävät päivät jne.. no hyvä et melkeen sain yöllä unta ku toi olkapää taas ilmotti itestää 3 sek välein kello kuuteen asti aamulla sellasilla vihlasuilla ku joku ois puukkoo survonu Alkoi masentamaan sekin ja se että tiesin että kun unta saan niin en saletisti herää ja pääse junaan ja junalla töihin...piti töistä mennä viel tuttavaperheen luo mutta enpäs päässyt sinnekkään.. (toisaalta ei kauheesti edes kiinnosta.ovat snadisti outoo porukkaa) Noh.. tässä sitä nyt ollaan, röökit loppu, vittuuntuneena,masentuneena ja väsyneenä.. kiva yhtälö kun illalla ois vielä reenit ja silleesti.. huoh.. ei oo kivaa hei!

tulin kouluun turhaan 2 tuntia aikaisemmin >:(

ah, ihanaa et tästä löytyy jotain hyviä puoliakin. Harmittaa kun olin olevinani niin tarkka ja silti käy näin (tosin osasyy on palkanlaskenta kans) :( tän takia oon myös pakotettu ottamaan opintolainaa, jos haluan maksaa noi takas.. onko sulla mark kasvanu paljon korkoa noi? vai edelleen se 15%?

tää rahasta stressaaminen häiritsee mun opintoja

oon ilmeisesti laskenu tulot vituiks ja oon kelalle 2kk tuet velkaa :( mukamas tarkkaan oon vielä laskenu kaiken. Saa nähdä oonko 1.5 vuoden päästä opiskelemassa vai velkavankeudessa

paska järjestelmä

Masu sekaisin, päätä särkee, väsyttää ja sellanen kipiä olo muutenkin :/
Toivottavasti tää on pelkkää väsymyksestä johtuvaa, eikä mitää tautia...

Edit. Paleleekin vielä*poks*

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200711296913023_ul.shtml
Tollasille ihmisille pitäs antaa rangaistukses vähintään yhtä paha kohtelu kun mitä ovat tehneet.*dissaa**grr*

Eipä kyllä ollut kivaa lukea tollasta heti aamusta.*uuh* Hitto, että ihmiset voikin olla sairaita!*toktok*

tyhjän paperin syndrooma.. esseet ei taas oo tänää mun kavereita..

[q]peikkolapsi, 12.2.2008 21:53:
vatsan lopullinen irtisanoutumis-aika, päivä nro 2.
itku silmässä kun sai syötyy.
mitäköhän huomenna.
[/q]

Voi kiesus mikä duunipäivä Ei enää tommosia

Yks runkkari pölli mun puhelimen kun se oli latautumassa baaritiskin takana mut onneks roisto oli niin kännissä, että saatiin juostua se kiinni :). Tietenkin se väitti ostaneensa laitteen :D

O