päivän :(

Back to häröily O

-aamusekoilut bussejen kaa, painoin liian myöhään pysäkillä --> kuski rupes raivoo --> aloin itkee..+jouduin kävelee ihan vitusti..

..tosi hyvä alku päivälle..

-unodin 2 kertaa päivän aikana käyttiksen salasanani ja se vaihdettiin helpdeskistä käsin, melko vahva suoritus eikö?

-unohdin kotiavaimet duunipaikalle ja jouduin soittaa talkkarin avaamaan et pääsin äsken himaan

-nyt en löydä vara-avainta, oon siis vankina täällä enkä pääse kauppaan hakee ruokaa..

*nyyh*...kunpa joku vaan ottais pahan pois..

Vitun voimaton olo. Nenä vuotaa ja kurkku kipee*nuha*

[q]-Santtu-, 15.10.2007 18:38:

-nyt en löydä vara-avainta, oon siis vankina täällä enkä pääse kauppaan hakee ruokaa..

[/q]

voi noita juttuja, maanantait on vähän tollaisia

vink tohon vikaan - tilaa take-awayta ja sitten voit rauhassa etsiskellä kun on energiaa

[q]CM, 29.10.2007 12:03:
Media Player Classic ei ole sama, kuin Windows Media Player
[/q]
Ok, so i fail. Mut sitäki kummallisempaa et ladattuani jo yhen uuden ohjelman annetaan vinkkiä toisesta moisesta joka oletussarvosesti ei oo mulla käytössä?

[q]Zapa, 15.10.2007 19:36:
tilaa take-awayta ja sitten voit rauhassa etsiskellä kun on energiaa
[/q]

Ei mikään huono idea muuten, vähänkö noi varmaan tossa naapuripizzeriassa sais hyvät naurut..*tirsk* (en mä sillä että olisin vakkariasiakas tai jotain..*possu*) Noh onneks voin kohta ihan käydä paikan päällä kun kaveri tulee pelastaa..*hihu*

[q]Lilly, 15.10.2007 20:03:
:( ei kannata välittää niistä elämäänsä kyllästyneistä bussikuskeista, suurin osa niistä on täysiä kusipäitä ja ne raivoo kaikille ja kaikesta*dissaa*
[/q]

joo normaalisti en ois edes noteerannu mut maanantai-aamu ja herkkä mielentila..*blush*

Kyllä tää tästä taas..

Helvetti ku menee taas vaikeeks.

[q]Howdy, 15.10.2007 23:27:

Ei oo paha hankinta vaiks vähän maksaiski ni ulkoinen kovo, nekin on halventunu aika paljon, kaikki tärkee data hyvä pitää kahdella levyllä.
[/q]

Just kattelin huuli pyöreenä miten hinnat on laskenu
No tiedämpähän mitä ostan itteleni syndelahjaksi

[q]UnityF, 15.10.2007 10:15:
Tietokone
Ekana meni poweri ja nyt sit kovalevy *super**nyyh*
Paljon asioita katosi bittitaivaaseen mitä en tuu koskaa saamaan takaisin
bye bye 170 gigaa tavaraa
[/q]

Backup on päivän sana

[q]Howdy, 15.10.2007 23:18:

Backup on päivän sana
[/q]

Niin on, mä olin suunitellu että ostan tyhjiä levyjä ym seuraavasta rahastani ja tottakai kun olin ajatellu sen ääneen ja suunitellu niin samana päivänä kone sano ittensä irti.
Sen taki tää ottikin niin paljon päähän.

No jotain positiivistä niin saimpahan kaiken turhankin roinan nyt pois koneelta ja nyt kun oon tiedustellu niin kiasta melkein kaikki kuvat löytyy myös mutsin koneelta joten enää musiikki harmittaa mut kyllä nekin kokoelmat saa pikkuhiljaa kasaan. Ompahan tekemistä

Ryhmäjako, tyhmä ryhmä, pällejä

joku runkku oli eilen vieny ravintelin narikasta mun takin ja sen mukana kaiken mahdollisen kuten työpaikan- ja kotiavaimet ym. Ja ilman sitä narikkalappua vielä! saatanan saatana... mitehä on ravintolan vastuu tällasissa... mulla oli narikkalappu mukana kun yritin sulkemisaikaa takkia hakea...

Kaupunki: Vaasa 0 tapahtumaa

Väsymys. Unirytmi niin persiillään, et nukahdan joskus kasin aikaan (paitsi tänään, jee) ja herään keskellä yötä enkä saa enää unta. Nytkin pitäis jaksaa pakkaa, siivoilla ja tehdä ties mitä. Ehkä ryömin vaan peiton alle ja laitan herätyksen neljältä, et ehdin hoitaa kaikki asiat aamutuimaan.

Niinpä niin. Sen siitä saa kun ei yhtään ehdi lepäämään. Nyt on sitten kuumetta ja muutenkin tosi paska olo :(

miks ees yritän kun kerta kerran jälkeen saan todeta ettei siitä mitään tullut ja petyin taas. silti jaksan vaan hakata päätäni seinaan uudestaan ja uudestaan ja taas on paha olla. en tiedä miten pääsen eteenpäin. en tiedä edes tahdonko sitä. tuntuu siltä, että niin kauan kun on pienikin toivonkipinä olemassa niin jaksan aina vaan yrittää.

Aivan järkyttävä aaltoileva hammassärky... Ai saatana.

[q]hanabi, 16.10.2007 22:20:
miks ees yritän kun kerta kerran jälkeen saan todeta ettei siitä mitään tullut ja petyin taas. silti jaksan vaan hakata päätäni seinaan uudestaan ja uudestaan ja taas on paha olla. en tiedä miten pääsen eteenpäin. en tiedä edes tahdonko sitä. tuntuu siltä, että niin kauan kun on pienikin toivonkipinä olemassa niin jaksan aina vaan yrittää.
[/q]
Kuulostaa liiankin tutulta muutamien vuosien takaa.
Kaksi asiaa auttaa : aika ja eteenpäin siirtyminen.
Varmasti.

Argh!En saa unta, en sitten millään!!*toktok*

noin..tulihan se matikantunnin aiheuttama hedarikin sitten...*igor*

O