päivän :(
[q]Lost-Soul, 24.5.2008 23:52:
Matkavakuutukseen pistä toi menemään.
[/q]
Hei joo, niinhan ma teenkin! Tuossa arsytystilassa ei tullut se edes mieleeni. Jes.
kyl vetää mielen matalaksi kun kun kaverilla on paha olla..
haleja ja jaksuja sulle! kyllä sä tiedät
Meni unirytmi ihan vituiks. Oli jatkot mun luona, enkä kehdannut heittää ihmisiä ulos kun olisin halunnut (tai oikeastaan kieltää niitä tulemasta). Lähdin itse baarista kahden aikaan, täysin selvinpäin, mutta lähemmäs viittä heila tuppaa luokseni kahdeksan muun ihmisen kanssa ja ne valvovat ja valvottavat kahdeksaan, jolloin viimeisetkin sitten lähti. Heräsin juuri ja heihei yöunet. Miks en vaan osaa sanoa ei :(
kiitti tästä taas kaverit.. ne kävi vähä riehakkaaks ja nyt on nilkka jällee kerran paskana ja turvoksissa..
Flunssa ja kuume , paska olo ja vituttaa
vapaapäivä, mut jo 7.30 mennessä olin joutunut konsultoimaan hommia puhelimessa kahdesti.
Väsyttänyt pari päivää niin perkeleesti, taitaa puskee burnout päälle vaikka syksy on vasta aluillaan.
Huh huh... Niinku työkaveri sano, tästä taitaa tulla Maanantai kaikilla herkuilla
Yks kaveri poissa töistä sairaana, mikä meinaa sitä että tänään hukutaan kiireeseen *pökr* No, täytyy olla rauhallinen mutta tehokas, tehdä se mikä ehditään ja olla liikaa murehtimatta siitä mitä ei ehdi tehdä.
Mielialalääkkeet loppu ja sähköiskut päässä alkoi, hiphei et tulee kiva yö.
[q]Sinza, 15.10.2007 08:46:
Saatettiin isä viimeiseen lepoon viikonloppuna *uuh**nyyh*. Rankka viikonloppu takana, nyt vaan väsyttää..
[/q]
Tiedän miltä susta tuntuu
Tietokone
Ekana meni poweri ja nyt sit kovalevy *super**nyyh*
Paljon asioita katosi bittitaivaaseen mitä en tuu koskaa saamaan takaisin
bye bye 170 gigaa tavaraa
Tänään vasta sain tietää että noi on nivuset mitkä mulla on rikki, koskaan ollu mikään rikki niin emmää tiiä. Voi vittu tätä kipua jaksa erkkikään.
Ja ois peli lauantaina ja pitäis olla taas elämänsä iskussa. Treenitki menee ihan päin persettä. Sitte mä nukun kaikki päivät enkä saa mun opinnäytetyötä tehtyä.
Missing something..
Kaiken lisäks ois pitäny kai aikoi si olla jo nukkumas, en oo nukkunu melki kahteen vuorokauteen, ja huomen pitäs herää aamukuudelta suihkuun ja töihin ja sitä rataa. Yääääh en tahdo!!! :'(
Olipahan taas harvinaisen fiksu itkuparkukohtaus
Entinen pomo yritti soittaa äsken ja päätin olla vastaamatta, koska tiesin hänen pyytävän mua heille jouluksi töihin. Nyt tuli sitten viestiä, että olisinko kiinnostunut tulemaan töihin joulun ajaksi. Vittu. Sanoin sille jo töistä lähtiessäni, että en pahemmin ole kiinnostunut tulemaan joulun aikoihin töihin. Ja nyt sille on sitten pakko keksiä joku hyvä selitys, jos kuitenkin haluan ensi vuoden alussa päästä sinne töihin *toktok*
Tiesin, että tää päivä tulee vielä, mutta pitiks sen tulla just tänään.
Nälkä...ei oo ruokaa eikä jaksa mennä kauppaa ku laiskottaa...vaikeeta,..*uuh*
[q]larzizi, 15.10.2007 13:41:
Sanoin sille jo töistä lähtiessäni, että en pahemmin ole kiinnostunut tulemaan joulun aikoihin töihin. Ja nyt sille on sitten pakko keksiä joku hyvä selitys, jos kuitenkin haluan ensi vuoden alussa päästä sinne töihin *toktok* [/q]
No eiks ookki harmi että sä et oo kaupungissa joulun aikaan, kun ehdit sopimaan jo muita suunnitelmia?
lisää paskaa..
[q]sapeli, 15.10.2007 13:44:
No eiks ookki harmi että sä et oo kaupungissa joulun aikaan, kun ehdit sopimaan jo muita suunnitelmia?
[/q]
Suunnittelen täällä pienessä päässäni juuri kaiken maailman selityksiä missä mahtaisin olla joulun aikoihin Jos väitän olevani jossain muualla, niin täytyy sitten vielä joulun aikaan muistaa, että en voi käydä täysin rauhassa jouluostoksilla kyseisessä kauppakeskuksessa.. tai ainakaan työpaikan lähistöllä
joo-o :D kastuin ihan läpimäräks työmatkalla + darra